۱۵۲۶۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کیف پول می‌خواهید یا BMW آخرین مدل؟!

با ۶۰۰۰۰ پوند شما می‌توانید یک خودروی BMW آخرین مدل یا یک خانه جدید بخرید، به یک سفر تفریحی دور دنیا بروید...یا می‌توانید تمامی آن پول را صرف خرید یک کیف دستی طلای ۱۸ عیاری کنید.

فوت و فن: با ۶۰۰۰۰ پوند شما می‌توانید یک خودروی BMW آخرین مدل یا یک خانه جدید بخرید، به یک سفر تفریحی دور دنیا بروید...یا می‌توانید تمامی آن پول را صرف خرید یک کیف دستی طلای ۱۸ عیاری کنید.

مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «سِلفریج» انگلیس که مشهور به فروش کالاهای گران قیمت و لاکچری است، با به نمایش گذاشتن کلکسیونی محدود از کیف‌های طلا به استقبال تعطیلات کریسمس و سال جدید می‌رود.

کیف پول می‌خواهید یا BMW آخرین مدل؟!

این کلکسیون به همراه کیفی از طلای ۱۸ عیار با زنجیری از روکش طلا که توسط «آنیا هیندمارچ» طراحی شده، با قیمت بسیار بالای ۶۰۰۰۰ پوند عرضه می‌شود. این کیف که «هنر قابول پوشش» توصیف شده، به صورت سفارشی فروخته می‌شود و بر اساس یکی از مدل‌های خاص آنیا هیندمارچ برای کلکلسیون کیف‌های دستی پاییز/زمستان ۲۰۱۴ طراحی شده است. نوع معمولی این کیف ۹۹۵ پوند قیمت دارد.

برای خاص تر کردن این کیف و هدیه دادن آن که ساخت و تحویلش ممکن است تا ۴ ماه طول بکشد، شما حتی می‌توانید سفارش حکاکی نام شخص دریافت کننده و یا پیغامی خاص بر روی آن را بدهید. همچنین اگر طلایی رنگ مورد علاقه شما نیست، این کیف در دو رنگ دیگر طلا یعنی صورتی روشن و یا طلای سفید هم عرضه می‌شود.

برای کسانی که می‌خواهند پول کمتری خرج کنند، محصولات طلایی دیگری از طراحانی چون سیمون روچا، سوفی هولم و ماوی هم در این کلکسیون ویژه یافت می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج