۱۵۲۷۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اطلاعیه مهم درباره ثبت نام حج عمره

سازمان حج و زیارت درخصوص نحوه نام نویسی و تشرف در مرحله اول عمره‌ مفرده ۹۴-۹۳ اطلاعیه ای منتشر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی حج: سازمان حج و زیارت درخصوص نحوه نام نویسی و تشرف در مرحله اول عمره‌ مفرده ۹۴-۹۳ اطلاعیه ای منتشر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: امسال بستر لازم برای تقاضای تشرف به عمره با مراجعه مستقیم به سامانه Fakher.haj.ir فراهم است بنابراین باید تا پیش از آغاز ثبت نام قطعی در کاروان ها باید به این سامانه مراجعه و برای تکمیل اطلاعات اولیه و اخذ کلمه کاربری و رمز ورود به سامانه اقدام کنید و سپس با انتخاب و تأیید کاروان مورد نظر با دریافت برگه رزرو جا برای نهایی کردن ثبت نام اولیه خود حداکثر در مدت ۷۲ ساعت به کارگزار مربوط مراجعه کنید.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت تاکید شده است: هرگونه رزرو و ثبت‌نام اولیه برای اعضای گروه از سوی سرگروه یا با استفاده از کد ملی و کلمه عبور سرگروه امکان پذیر خواهد بود. بنابراین لازم است سرگروه‌ها با مراجعه به سامانه فاخر وضع گروه را به مرحله ثبت‌نام در کاروان‌ها رسانده باشند.

در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: قطعی کردن ثبت‌نام منوط به مراجعه به موقع و به همراه مدارک مورد نیاز (قید شده در برگه رزرو جا) به کارگزار مقصد در مهلت تعیین‌شده خواهد بود. بنابراین چنانچه قبلاً افراد اقدام به درج اطلاعات خود و همراهان نکرده باشند ابتدا باید مراحل اولیه را در این سامانه طی و سپس اقدام به انتخاب تاریخ پرواز و رزرو جا درگروه پروازی مورد نظر کنند.

متن کامل اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این خصوص و جداول زمان بندی مربوط که مطالعه آن ضروری است در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی Hajnews.ir درج شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج