۱۵۲۹۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بد ترین خاطره فوتبالی وین رونی

مهاجم تیم ملی انگلیس بازی با پرتغال و دریافت کارت قرمز را بدترین خاطره فوتبالی خود می‌داند. او همچنین انجام ۱۰۰ بازی ملی برای "سه‌شیرها" را افتخار بزرگی برای خود دانست.

خبرگزاری ایسنا: وین رونی که روزگاری جوان‌ترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس لقب داشت، شنبه شب برابر اسلونی توانست صدمین بازی ملی‌اش را در کارنامه ورزشی خود ثبت کند.

مهاجم انگلیس پس از آن که صدمین بازی ملی خود را پشت سر گذاشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: حس خیلی خوبی دارم. این بازی را اصلا فراموش نخواهم کرد. انجام ۱۰۰ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس افتخار بزرگی است که توانستم به آن برسم. وقتی داشتم همراه بچه‌هایم وارد ورزشگاه ویمبلی می‌شدم، احساس غرور کردم که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و قرار است صدمین بازی ملی خود را پشت سر بگذارم.

مهاجم تیم ملی انگلیس ادامه داد: می‌دانستیم بازی با اسلونی بسیار سخت و دشوار است. در طول هفته گذشته خیلی روی این بازی تمرکز کرده بودیم تا بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. اسلونی تیمی تدافعی بود و این موضوع را در نیمه نخست به خوبی نشان دادیم. به سختی توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. خوشبختانه در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم بازی برتری را به نمایش بگذاریم. در نهایت فکر می‌کنم شایسته این پیروزی بودیم.

رونی با تمجید از دنی ولبک که توانست ۲ گل در این دیدار به ثمر برساند، گفت: دنی بازیکن بسیار خوبی است. با توجه به این که مدتی در منچستر‌یونایتد با او هم‌تیمی بودم، به خوبی می‌دانم که ولبک چه توانایی‌های خوبی دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس ادامه داد: درست است که حالا ۱۰۰ بازی ملی در کارنامه ورزشی خود دارم و این افتخار بزرگی است ولی ترجیح می‌دادم تا به جایش یک قهرمانی با انگلیس را تجربه می‌کردم. در این سال‌هایی که در تیم ملی انگلیس بازی کردم، خیلی دوست داشتم تا بتوانم یک عنوان قهرمانی به دست آورم ولی تاکنون موفق نبودم.

رونی در پاسخ به این سوال که بدترین خاطره ورزشی او کدام است، گفت: دریافت کارت قرمز در بازی انگلیس و پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ بدترین خاطره ورزشی من بود. اگر من در آن بازی اخراج نمی‌شدم، حتما آن بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم. تیم خیلی خوبی در آن سال داشتیم که با اشتباه من از رسیدن به مراحل پایانی جام‌جهانی باز ماند.

مهاجم تیم ملی انگلیس در اشاره به حرکت کریستیانو رونالدو در آن دیدار جنجالی گفت: کار رونالدو را به خوبی درک می‌کنم. اگر من هم جای او بودم همین کار را می‌کردم؛ چرا که برای من برد انگلیس به هر قیمتی مهم بود و برای رونالدو نیز همینطور است. پس از پایان این دیدار می‌دانستیم رسانه‌های انگلیس قرار است چه بلایی سر او بیاورند. به همین خاطر بلافاصله پس از پایان آن بازی به رونالدو تلفن زدم و به او گفتم همه چیز تمام شده است و این اتفاق نباید به ضرر منچستر‌یونایتد تمام شود. البته این را هم باید بگویم که رونالدو در آن دیدار سعی داشت تا با فریب داور باعث شود تا من کارت زرد دریافت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج