۱۵۳۰۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از شکست نترسيد!

هر شخصي در زندگي مرتکب اشتباه مي‌شود و حتي رهبران و مديران بزرگ جهان هم خالي از اشتباه نيستند اما گاهي اوقات به عنوان يک کارفرما وقتي دچار شکست و اشتباه مي‌شويد منتظر جوابي قانع‌کننده به اعضاي گروهتان هستيد.

سلامت ایران: هر شخصي در زندگي مرتکب اشتباه مي‌شود و حتي رهبران و مديران بزرگ جهان هم خالي از اشتباه نيستند اما گاهي اوقات به عنوان يک کارفرما وقتي دچار شکست و اشتباه مي‌شويد منتظر جوابي قانع‌کننده به اعضاي گروهتان هستيد. در اين مواقع براي تقويت و بازيابي حس موفقيت در قدم اول بايد ديدگاهتان را تغيير دهيد.

از شکست نترسيد!

پروژه شکست خورده نه شما

احساس شکست و اشتباه را خيلي شخصي و دروني نکنيد. شما ايده‌اي مطرح و همه گروه را براي پيشبرد آن بسيج کرده‌ايد اما به هر دليلي به نتيجه نرسيده‌ايد. اجازه ندهيد شکست روي شما تاثير منفي بگذارد بلکه سعي کنيد به ايده‌هاي بعدي‌تان فکر کنيد. درست است که ايده قبلي‌تان شکست خورده اما اين دليلي نمي‌شود که راه را براي خلاقيت بيشتر ببنديد و به ايده‌هاي نو فکر نکنيد.

در مورد شکست‌تان احساسي قضاوت نکنيد

در روزهاي آغازين شکست ممکن است احساسي به اين موضوع نگاه کنيد و حس ناراحتي مانع شود که دلايل شكستتان را با ديدي نقادانه و منطقي بررسي کنيد، اما به مرور زمان وقتي تعادل خود را به دست آورديد، مي‌توانيد به تجزيه و تحليل گذشته بپردازيد و با يادداشت نقص‌ها و اشتباهاتتان قدم‌هاي بهتري برداريد و با اين کار درصد موفقيتتان را بالا ببريد.

سرخورده نشويد

اگر به عنوان يک مدير موسسه يا شرکتي بزرگ مرتکب اشتباهي شده‌ايد نوع عکس‌العمل شما روي کارمندانتان تاثير زيادي خواهد گذاشت. ابتدا اشتباه خود را بپذيريد و در مورد اين موضوع بسيار شفاف با کارمندانتان صحبت کنيد. در اين شرايط بيشتر افراد ترس از دست دادن شغل خود را دارند. با قاطعيت از کارمندانتان بخواهيد خود را کنترل کنند و به آنها دلگرمي دهيد. اگر تعادل رواني خود را از دست بدهيد افراد زيرمجموعه شما نيز انگيزه کافي براي ادامه فعاليت خود نخواهند داشت و نمي‌توانيد قدم‌ها‌ي بعدي‌تان را برداريد. کارمندان شما سرمايه مجموعه‌تان محسوب مي‌شوند. در هيچ شرايطي آنها را دلسرد نکنيد.

از شکست نترسيد!

از شکست نترسيد

به جاي ترسيدن از شکست مسيرهاي اشتباهي که طي کرده‌ايد را به عنوان يک نقشه راه ببينيد. با حذف مسيرهاي اشتباه مسير موفقيت را راحت‌تر پيدا خواهيد کرد و از خطرات و موانع کار خودتان را دور نگه‌داشته‌ايد. افراد موفق از اندکي اشتباه و شکست در فعاليت‌ها و اهدافشان نمي‌ترسند و وجود شکست‌ها را مانعي براي پيشروي به جلو نمي‌دانند.

تجربيات ديگران را بشنويد

براي اينکه راحت‌تر با شکست‌ها و اشتباهاتتان کنار بياييد تحقيقي در مورد زندگي افراد موفق داشته باشيد يا اگر در اطراف خود انسان‌هاي موفقي را مي‌شناسيد از آنها بپرسيد با شکست چگونه رويارو شده‌اند. تمامي اين افراد به شما خواهند گفت که در زندگي چيزي به نام شکست وجود ندارد و تمام اشتباهات نوعي تجربه ارزشمند محسوب مي‌شود. مادامي که دچار اشتباه نشويد نمي‌توانيد مسير درست موفقيت را بيابيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج