۱۵۳۲۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آنجلینا جولی فقط دروغ نمایش می دهد

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) در بیست و سومین دوره جوایز سالانه خود با اعطا جایزه استنلی کریمر از جولی سازنده فیلم «در سرزمین خون و عسل» تقدیر خواهد کرد.

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) در بیست و سومین دوره جوایز سالانه خود با اعطا جایزه استنلی کریمر از جولی سازنده فیلم «در سرزمین خون و عسل» تقدیر خواهد کرد.

این مراسم ۲۱ ژانویه در هتل بورلی هیلتن برگزار می‌شود. جایزه استنلی کریمر در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و به فیلم‌ها و افرادی اهدا می‌شود که «مسائل حساس اجتماعی را به شکل قابل درک و به صورت جذاب» به تصویر می‌کشند.

استنلی کریمر کارگردان یا تهیه‌کننده بزرگ فیلم‌های مطرح چون «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید؟»، «ماجرای نیمروز»، «شورش در کشتی کین»، «دادگاه نورمبرگ» و «ستیزه‌جویان» است.

از برندگان دوره‌های پیشین این جایزه می‌توان به فیلم‌های «حقیقت تلخ»، «هتل روآندا»، «در آمریکا» و «آنتوان فیشر» اشاره کرد. شان پن اولین فردی بود که این جایزه را به دلیل فعالیت‌های حقوق بشر خود در هائیتی دریافت کرد.

آنجلینا جولی فقط دروغ نمایش می دهد

آنجلینا جولی سر صحنه فیلمبرداری

هاوک کچ، رئیس انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا درمورد انتخاب فیلم جولی گفت: «فیلم «در سرزمین خون و عسل» اثری خارق‌العاده است که یک داستان پیچیده عاشقانه را در بستر وحشت و جنگ بوسنی به تصویر می‌کشد و موضوع اصلی آن زنان هستند. این فیلم کاملا وامدار میراث استنلی کریمر است.»

آنجلینا جولی، تیم هدینگتن، گراهام کینگ و تیم مور تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ماجرای فیلم در بحبوحه جنگ بوسنی که در دهه ۱۹۹۰ منطقه بالکان را چندپاره کرد روایت می‌شود. فیلم داستان سربازی صربستانی است که در کمپ زندانیان با محبوب قدیمی خود که اسیری بوسنیایی است، روبرو می‌شود.

زانا مرجانوویچ، گوران کاستیک، راد صربژیا، ونسا گلوجو و نیکلا ژوریکو بازیگران این فیلم هستند.

جنجال آنجلینا جولی در میان قربانیان جنگ

نماینده گروهی از زندانیان صرب که در جنگ بوسنی (۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵) اسیر بودند به آسوشیتدپرس گفت فیلم «در سرزمین خون و عسل» آنجلینا جولی نباید در بخش صرب نشین این کشور اکران شود.

برانیسلاو ژوکیچ عضو انجمن زندانیان صرب مقیم بوسنی گفت هرچند فقط کلیپ تبلیغاتی فیلم را دیده، اما فیلم «فقط دروغ نمایش» می‌دهد و تنها صرب‌ها را به عنوان متجاوزین به تصویر کشیده است.

اوایل ماه جاری میلادی ۱۱ قربانی جنگ که هیچکدام صرب نبودند فیلم را در سارایوو تماشا کردند و آن را ستایش کردند. «در سرزمین خون و عسل» با بودجه ۱۰ میلیون دلاری تولید شده و ۲۳ دسامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آنجلینا جولی فقط دروغ نمایش می دهد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      بازم آنجلینا ؟؟؟؟؟

    • علی

      آره بازم آنجلیا!!!!!
      سلام فاران جان نمیدونم رفتی دیدی تو اون لینک (جولی روزه میگیرد )کارمون به کجاها کشید
      حتما برو ببین جالب بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج