۱۵۳۲۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاشانی با کرانچار به توافق رسید

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: کرانچار نظارت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و می‌گفت وقتی با او اشتراک منافع دارد دیگر هیچ مشکلی میان آنها پیش نمی‌آید.

خبرگزاری ایسنا: حبیب کاشانی مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره آخرین مذاکرات با زلاتکو کرانچار برای سپردن سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: پس از هماهنگی‌هایی که محمد خاکپور انجام داد، کرانچار به اردوی تیم ملی در قطر آمد و ما هم که به آنجا رفته بودیم جلساتی را برگزار کردیم. شب جمعه اولین جلسه ما بود و برنامه‌هایی درباره تیم امید به این مربی اعلام شد. کرانچار عصر جمعه هم با حضور در اردوی تیم، با بازیکنان دیدار کرد. به هر حال سه بازیکن تیم امید یعنی علی کریمی، مرادوند و احسان پهلوان، از شاگردان او بوده‌اند که شناخت کافی را از آن‌ها دارد. کرانچار بازی تیم ملی برابر الاهلی را هم تماشا کرد و درباره مسائل فنی تیم هم گفت‌وگویی با محمد خاکپور داشت. در نهایت ما جلسات خوب و تعیین کننده‌ای با هم داشتیم و درباره موارد متعددی توافق کردیم.

** با کرانچار توافق کردیم و او اکنون منتظر پاسخ نهایی ماست

وی در پاسخ به اینکه چه زمان با کرانچار توافق نهایی می‌کنید اظهار کرد: باید گزارش مذاکراتم با گزینه‌های مختلف از جمله کرانچار را تحویل فدراسیون فوتبال بدهم. در صورت موافقت قطعی فدراسیون، ما از کرانچار برای حضور در ایران دعوت می‌کنیم. او اکنون منتظر پاسخ نهایی ماست.

** کرانچار در ایران برنامه‌هایش برای تیم امید را می‌دهد

کاشانی در پاسخ به این که آیا کرانچار برنامه‌ای هم برای هدایت تیم امید تحویل داد، گفت: از آنجا که پروسه درخواست مذاکره و برگزاری جلسه با این مربی خیلی سریع انجام شد، فرصتی برای تدوین برنامه از سوی او نبود. از سویی کرانچار در جلسات با ما برنامه بازی‌های تیم امید و اطلاعات و اخبار فنی متعددی را جویا شد و قرار شد یک سری از برنامه‌ها را هم از ایران به او اعلام کنیم تا در جمع‌بندی نهایی هنگام حضورش در ایران برنامه‌هایش را هم برای هدایت تیم امید ارائه کند.

** در صورت ناکامی او بدون خسارت از ما جدا می‌شود

وی با بیان اینکه مبلغ توافقی با کرانچار تقریبا در حدود رقم قرارداد نلو وینگادا است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از توافقات ما با کرانچار، عقد قرارداد ۲۱ ماهه با او بود. با این شرط که اگر تیم ملی امید به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو صعود نکرد، او بدون خسارت از تیم ایران جدا شود. امتیاز عقد قرارداد ۲۱ ماهه برای کرانچار هم این است که در صورت راهیابی تیم امید ایران به المپیک، او می‌تواند در برزیل هدایت تیم ملی ما را بر عهده داشته باشد. این موضوع برای ما هم اهمیت دارد چرا که انگیزه مربی برای موفقیت تیمش را بیشتر می‌کند.

** مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز همراه او می‌آیند

مدیر تیم امید همچنین درباره توافق انجام شده با کرانچار در موضوع دستیارانش در تیم امید گفت: کرانچار می‌خواهد دو دستیار با خودش به تیم امید بیاورد که یک نفر مربی بدنساز و نفر دوم مربی دروازه‌بان‌ها است. او همچنین پذیرفت از هر تعداد دستیار ایرانی که فدراسیون تعیین کرد، در کادر فنی تیم امید استفاده کند. در این راستا ما موضوع آموزش و پرورش مربیان ایرانی در کنار مربیان باتجربه خارجی را مد نظر داریم و یکی از سیاست‌های فدراسیون برای فرستادن دستیار ایرانی به کادر فنی تیم امید همین است.

** انتخاب دستیار ایرانی در اختیار محمد خاکپور

وی در پاسخ به اینکه آیا درباره مهدی تارتار که پیش از این با او درباره حضور در تیم امید صحبت کرده بودید، بحثی مطرح شد گفت: من به هیچ وجه بحث مربی خاصی را با کرانچار نکرده‌ام و موضوع دستیاران ایرانی او هم در حیطه مسائل فنی است که به محمد خاکپور مدیر فنی تیم مربوط می‌شود. من اختیارات فنی را به خاکپور داده‌ام و او در این زمینه مسئولیت کامل دارد.

** کرانچار اعلام کرد هیچ مشکلی با کی‌روش و نظارت او ندارد

کاشانی در پاسخ به این سوال که با توجه به ارتباط‌ و درگیری‌های لفظی که پیش از این میان کارلوس کی‌روش و زلاتکو کرانچار وجود داشت و از آنجا که سرمربی تیم امید باید تحت نظارت کی‌روش کار کند، آیا این مربی کروات مشکلی با این موضوع نداشت گفت: اتفاقا به صورت کامل در این باره با او صحبت کردیم. کرانچار گفت زمانی که من هدایت یک تیم باشگاهی را بر عهده داشتم و کی‌روش سرمربی تیم ملی بود دچار تضاد منافع می‌شدیم. به طور مثال او ۵ بازیکن سپاهان را می‌خواست و ما به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا درخواست داشتیم تا حداکثر سه بازیکن در مقاطعی از تیم ما جدا شود اما اکنون وقتی من سرمربی تیم امید باشم و او سرمربی تیم بزرگسالان، دیگر با هم تضادی نداشته و اشتراک منافع داریم. بنابراین مشکلی پیش نمی‌آید. هر دوی ما برای فدراسیون و تیم‌های ملی ایران کار خواهیم کرد. من هم از نظر شخصی هیچ مسئله‌ای با کی‌روش ندارم.

وی افزود: کرانچار با اشاره به زمانی که هدایت تیم ملی کرواسی را بر عهده داشته، گفت، در آن زمان به یاد می‌آورم برای یک سری مسابقه‌هایی که تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی داشت، ۷ بازیکن از تیم ملی بزرگسالان که شرایط حضور در آن تیم داشتند را در اختیارشان قرار دادم. وقتی ما با هم تعامل داشته باشیم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

** حیرت بازیکنان الاهلی از انگیزه بازیکنان امید

کاشانی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم امید در بازی با الاهلی گفت: در آن مسابقه تیم بزرگسالان الاهلی مقابل ما قرار گرفته بود و تنها سید جلال حسینی و یکی دو لژیونرشان در تیم نبودند اما بازیکنان لژیونر دیگر بازی می‌کردند و مجتبی جباری هم ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم‌شان حضور داشت. تیم ایران ۴ گل به الاهلی زد و ۴ گل هم نزد و جباری بعد از مسابقه به من می‌گفت بازیکنان‌مان از عملکرد و انگیزه بالای بازیکنان تیم امید ایران متعجب شده بودند. تیم ایران واقعا به این برد نیاز داشت تا انگیزه و روحیه بازیکنان فوق‌العاده بیشتر شود. امیدوارم در بازی تدارکاتی بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

** برای اولین بار تیم امید بدون مشکل با ۲۴ بازیکن ایران را ترک کرد

مدیر تیم امید در پایان از فرمانده ناجا، فرمانده سپاه، رییس سازمان نظام وظیفه، رییس اداره گذرنامه و مسئولان دیگری که برای حل مشکل خروجی بازیکنان تیم امید همکاری کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: خوشحالیم که برای اولین بار تیم امید بدون دردسر خاصی با ۲۴ بازیکن که بعضی از آن‌ها با مسئله سربازی و سایر موانع دیگر مرتبط با خروج از کشور درگیر بودند، توانست برای اردوی تدارکاتی ایران را ترک کند. همچنین باید از ایرانی‌های مقیم قطر که برای حمایت و تشویق بازیکنان امید به ورزشگاه آمده بودند هم تشکر کنیم چرا که باعث ارتقای روحیه تیم ما شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج