۱۵۳۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد جنجالی راموس از فابرگاس و کاستا

مدافع تیم ملی اسپانیا به انتقاد از سسک فابرگاس و دیگو کاستا پرداخت و مسئولیت‌پذیری آنها را زیر سوال برد.

خبرگزاری ایسنا: دیگو کاستا و سسک فابرگاس به دلیل مصدومیت در حالی از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا خودداری کردند که هر دوی این بازیکنان در دیدار چلسی و لیورپول به میدان رفتند.

سرخیو راموس با انتقاد از رفتار فابرگاس و کاستا گفت: بازیکنان باید بدانند که مسئولیت‌پذیری در تیم ملی بالاتر از هر چیز دیگری است. اصلا قصد ندارم تا جنجال یا حاشیه درست کنم ولی روی حرفم هستم و معتقدم این بازیکنان در هر شرایطی که بودند باید در اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند. حرف من دقیقا همین است و از موضع خود کوتاه نمی‌آیم و از این دو بازیکن انتقاد دارم.

راموس ادامه داد: برایم مهم نیست روزنامه‌ها حرف من را در صفحه اول خود به کار ببرند یا بازتاب دهند. آنها این کار را می کنند چرا که من آدمی نیستم که با آنها مصاحبه کنم و به همین خاطر حرف من را بازتاب می‌دهند. بار دیگر تکرار می‌کنم برای بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند، مهم است که نسبت به پیراهنی که می‌پوشند مسئولیت‌پذیر باشند. هر کس که از این گفته من ناراحت شده یعنی مسئولیت‌پذیر نیست و این مشکل خود آنهاست که ناراحت شدند. این یک حقیقت کلی بود که من بیان کردم.

راموس ادامه داد: کاستا و فابرگاس باید بدانند که اولویت بازی‌های ملی است و باید همیشه افتخار کنند که فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. خودداری از حضور در تیم ملی و یا نیامدن به بهانه مصدومیت به این معناست که ما برای پیراهن تیم ملی کشورمان ارزش قائل نیستیم.

انتقاد راموس از فابرگاس و کاستا می‌تواند باعث به حاشیه کشیده شدن این تیم در انتخابی یورو ۲۰۱۶ شود. ماتادورها پس از اسلواکی در رده دوم گروه خود قرار دارند و فردا (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه برابر آلمان به میدان خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج