جاباما
۱۵۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

زناني كه زياد زمين مي‌خورند

حداكثر طول پاشنه كفش چقدر بايد باشد تا...

با اين‌كه پوشيدن كفش‌هاي پاشنه بلند قد شما را بلندتر نشان مي‌دهد و يكي از مدل‌هاي محبوب بسياري از خانم‌هاست اما استفاده از كفش‌هايي كه پاشنه آن‌ها بيش از ۷ سانتي‌متر است خطرات زيادي براي سلامت دارد.

حداكثر طول پاشنه كفش چقدر بايد باشد تا...
با اين‌كه پوشيدن كفش‌هاي پاشنه بلند قد شما را بلندتر نشان مي‌دهد و يكي از مدل‌هاي محبوب بسياري از خانم‌هاست اما استفاده از كفش‌هايي كه پاشنه آن‌ها بيش از ۷ سانتي‌متر است خطرات زيادي براي سلامت دارد. به گزارش برترین ها به‌تازگي تحقيقاتي انجام شده كه نشان مي‌دهد تقريبا ۴۰ درصد از زناني كه از كفش‌هاي پاشنه بلند استفاده مي‌كنند، دچار يك حادثه شده‌اند كه شايع‌ترين آن زمين خوردن بوده است. اين نوع كفش‌ها به‌طور قابل توجهي فشار بر پاشنه پا را افزايش مي‌دهند كه ميزان آن تا ۷ برابر حد معمول اندازه‌گيري شده است. محققان دانشگاه آكسفورد متوجه شدند پوشيدن اين كفش‌ها همچنين فشار زيادي به قسمت‌هاي داخلي مفاصل زانو وارد كرده و باعث آسيب رسيدن به آن‌ها مي‌شود. اين موضوع مي‌تواند در دراز مدت باعث ابتلا به بيماري‌هاي مختلفي از جمله آرتروز شود. يكي ديگر از مضرات كفش‌هاي پاشنه بلند اين است كه وزن بدن به‌طور مساوي روي پاها تقسيم نمي‌شود كه اين موضوع باعث كوتاه‌تر شدن عضلات ساق پا و ضخيم‌تر شدن تاندون‌هاي آشيل مي‌شود. معمولا نوك اين كفش‌ها هم بسيار باريك بوده و فضاي كافي براي انگشتان پا ندارند كه باعث درد در اين ناحيه و حتي تغيير شكل انگشتان پا مي‌شود. زمين خوردن در بين زناني كه از اين نوع كفش‌ها استفاده مي‌كنند نه تنها معمول‌تر است بلكه شدت آسيب‌ديدگي نيز در آن‌ها بسيار بيشتر به چشم مي‌خورد. معمولا هنگام زمين خوردن زنان نمي‌توانند تعادل خود را به سرعت به دست بياورند و در بعضي موارد حتي اين اتفاق منجربه پيچ خوردن قوزك پاي آن‌ها شده است. كارشناسان معتقدند، اين كفش‌ها بايد به ندرت استفاده شود و زمان استفاده از آن‌ها نيز بايد حداكثر ۵ ساعت باشد. پاشنه اين كفش‌ها نيز حداكثر بايد ۷ سانتي‌متر بلندي داشته باشد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

حداكثر طول پاشنه كفش چقدر بايد باشد تا...


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • somaye

      مرسی خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج