۱۵۳۴۶۱
۲۳ نظر
۵۰۲۰
۲۳ نظر
۵۰۲۰
پ

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

باند زورگیری King با سوابق متعدد در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت، نزاع و درگیری، قدرت‎نمایی، استفاده از سلاح سرد و دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران، دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: برابر اخبار و اطلاعات رسیده به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد مبنی بر اقدامات مجرمانه احدی از افراد سابقه‌دار منطقه نازی آباد در خصوص اقدام به شرارت و زورگیری، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری قرار گرفته و فردی بنام محسن . ن ( ۲۰ ساله ) در ساعت ۲۳:۰۰ مورخه ۶ آبان امسال در خیابان ناصری دستگیر شد.

پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه زورگیری، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت‌های به عنف تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده به همراه متهم در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی سایر اعضای گروه:

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

با آغاز تحقیقات، محسن صراحتاً به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران به ویژه در محدوده میدان آزادی، مناطق نازی آباد، یاغچی آباد، صالح آباد، جوادیه، اتوبان تندگویان و اتوبان نواب اعتراف و عنوان داشت که سرقت‌های خود را به همراه چهار تن دیگر از دوستان و بچه محل‌هایش بنام های مرتضی .ط ، علی . الف ، علی . ی و محمدرضا . م انجام داده است.

با شناسایی اعضای گروه و برابر تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این متهمان به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شرارت، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح که در یک فقره منجر به کما رفتن یکی از اهالی منطقه نازی آباد شده، تحت تعقیب پایگاه هفتم و نهم پلیس امنیت قرار داشته و با آگاهی از این موضوع در حال حاضر به محل های سکونت خود تردد نداشته و بلامکان هستند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

دستگیری اعضای گروه:

با اعترافات محسن مبنی بر اینکه اعضای گروه یکدیگر را در اماکن عمومی منطقه نازی آباد نظیر قهوه خانه، پارک ها و ... ملاقات می نمایند، هماهنگی های لازم با کلانتری ۱۳۰ نازی آباد انجام و دستگیری متهمان در دستور کار مشترک پایگاه هفتم آگاهی و تیم تجسس ویژه کلانتری ۱۳۰ قرار گرفت.

در اولین مرحله از دستگیری اعضای گروه، مرتضی . ط در مورخه ۱۱ آبان امسال توسط تیم تجسس ویژه کلانتری دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت؛ او نیز همانند محسن صراحتاً به دهها فقره زورگیری و استفاده از قمه و سلاح سرد در سرقت ها اعتراف و عنوان داشت که به همراه سایر اعضای گروه و به صورت یک یا دو موتوره با موتورسیکلت های طرح هوندا ۱۲۵ - در رنگ های مختلف - اقدام به زورگیری، تهدید با سلاح سرد، ضرب و جرح و قدرت نمایی کرده است.

در ادامه، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی دیگر از اعضای گروه به نام علی . ی به اتهام زورگیری توسط پایگاه سوم آگاهی دستگیر شده است که هماهنگی های لازم انجام و این متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار آنها قرار گرفت.

اقدامات جهت دستگیری دو عضو دیگر گروه ادامه داشت تا نهایتاً علی . الف معروف به علی سرهنگ و محمدرضا نیز در منطقه نازی آباد داخل یک دستگاه پراید سفید رنگ دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

تشکیل گروه زورگیری موسوم به King:

با دستگیری کامل تمامی اعضای گروه، کارآگاهان در بازرسی بدنی متهمان متوجه شدند که تمامی آنها اقدام به خالکوبی کلمه King بر روی دستان خود و دیگر قسمت های بدن خود کرده اند که در تحقیقات مشخص شد که این ۵ نفر پس از تشکیل گروه زورگیری و انتخاب کلمه King برای گروه تصمیم گرفته اند تا آنرا بر روی دستان خود خالکوبی نموده تا همیشه با یکدیگر اقدام به ارتکاب جرایم مختلف از جمله زورگیری ، قدرت نمایی با سلاح سرد و .... نمایند و به اصطلاح خود همیشه با یکدیگر بمانند؛ در خصوص شهرت سرکرده گروه به علی سرهنگ نیز مشخص شد که این شخص برای نشان دادن سرکردگی خود اقدام به خالکوبی درجه سرهنگی بر روی شانه های هر دو دست خود کرده است.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

سرهنگ کارآگاه داوود فرد رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی سرقت های مشابه مشخص شد که متهمان در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به زورگیری از شهروندان کرده اند؛ یکی از مالباختگان پس از شناسایی در پایگاه هفتم آگاهی حاضر و پس از مواجه حضوری با متهمان عنوان کرد که آنها در ساعت ۱۳:۰۰ مورخه ۳۱/۰۶/۱۳۹۳ با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری کیف پول و گوشی تلفن همراه در محدوده میدان آزادی کرده اند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

سرهنگ کارآگاه داوود فرد با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان گفت: با توجه به سوابق متعدد متهمان در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت، نزاع و درگیری، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و ... و اعتراف به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی به ویژه سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزدهم خرداد - جنب کلانتری بازار مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      اين اشغالا بدشون نمياد با داعش همكاري كنند !!!!!!

    • علیرضا

      از فردای اون روزی که این کفتارا اعدام بشن، همه شبکه ها و رادیوهای خارجی میگن: در ایران دوباره چند دانشجو و فعال سیاسی بیگناه اعدام شدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خ باحال گفتي عليرضا جون...اخه جالب اينجاس كه مردم هميشه در صحنه ماهواره و شبكه هاي فارسي زبان هم باور ميكنن

      • بدون نام

        اگه ادم یه ذره عقل و شعورشو به کار بندازه می فهمه که تو شبکه های ماهواره ای چه قدر دروغ میگن بعضیا که فکر می کنن حرف اونا وحی منزله من خودم کسی رو می شناسم که تو خونش تلوزیون ایران رو تحریم کرده هم برا خودش هم برا مهموناش البته خدا شفاش بده

    • مداد

      اعدام خلاص

    • ناشناس

      مي شود بجاي اعدام آنهارا به زنداني در يكي از جزاير بد آب وهواي جنوب كشور فرستاد تا 10-15 سالي آب خنك بخورند و ادم شوند هم طبعات بين المللي ندارد هم ادب ميشن .

      پاسخ ها

      • طُرفه

        اتفاقاً در زندان چیزای جدید یاد میگیرن و دست پر برمیگردن خونه!

    • بدون نام

      فقط اعدام به روش داعش

    • dalton

      اعدام...

    • aidin

      آنوقت فردا و پس فردا آزادشون کردند چی؟؟؟!

    • ایرانی

      فقط اعدام تا اونایی که تو فکر این کار هستند هم عبرت بگیرن.باور کنید اگه چند تا از این ارزل و اعدام کنند هیچ کی دست به جنایت نمیزنه

      پاسخ ها

      • علیرضا

        حالا نه ، اینایی که تجاوز به عنف میکنن رو اعدام کردن و هیچ کس دیگه اینکارو نمیکنه و همه شون درس عبرت گرفتن ...! اینا هم همونطوری قراره درس عبرت بگیرن ... خخخخ

    • علیرضا

      ماشاالله بعضی حاضر نیستند یه کم به خودشون زحمت فکر کردن بدن ، همچی راحت میگن اعدام ، ... !!! ، ینی خودتون رو بخواب زدین یا واقعا خوابین ؟ چه جرمی با مجازات اعدام تا حالا ریشه کن شده ؟ که اینقدر به این روش درمانی اعتقاد پیدا کردید؟ پاک کردن صورت مسئله که راه حل نیست ، اینا چند تا جوان دربه در و بدبخت هستن که هیجان جوانی شون رو توی این مسیر دارن تخلیه میکنن و همه جامع در این باره مقصر هستند . اگر قرار به اعدام باشه شمایی که داری نسخه اعدام می پیچی و فوری حکم صادر میکنی قبل از همه باید اعدامت کنن که بخاطر نداشتن درک درست تو و امثال تو جامعه ما دچار این همه بزه و ناهنجاری شده .. ، اینا بیچاره ها که از گروهشون و نام گذاری شون و سرهنگ بازی شون پیداست که بچه هستن و دارن بازی میکنن ... ، باید توی مسیر درست قرارشون داد ، باید کمکشون کرد تا بزرگ بشن و مسئولیت پذیر بشن نه اینکه یه کلام بگی اعدام کنید تا درس عبرت بشه ...! به خودمون بیایم یه کم و از خدا که حیا نمی کنیم از خودمون خجالت بکشیم

      پاسخ ها

      • مخمود

        تاحالا گیراینها نیوفتادی علیزضاخان دوست دارم یکبارگیراین انگلابیوفتی ببینم بازم حرفای روشنفکرانه میزنی

    • محمد

      اگه اعدام مشكل گشا بود تا حالا مشكلات حل شده بود وديگر شاهد اين اوباش نبوديم بنظرم اين افراد يابايد زندان ابد شوند وياتبعيد

    • بدون نام

      آقا علیرضا متفکر محترم
      به نظر جنابعالی مردم بهتر از خانه خارج نشوند تا مبادا گرفتار چند جوان بیگناه در اوج هیجانات جوانی بشوند و جان و مال و نامسشون توسط این گروه که فقط بازی میکنند بشوند .
      این چه طرز تفکر و تلقی از مشکلات اجتماعی است . اولاً جامعه را بسیار سیاه و بد نبینید و میزان جرم و جنایت و بزه در جامعه ما به نسبت بسیاری از جوامع بسیار پیشرفته و حتی با معیارهای دینی کمتر است . ثانیاً این عده شرور و زیاده خواه و مزاحم نوامیس مردم ( که باج گیری و زورگوئی آنها به زن و مرد و بزرگ وکوچک است ) و معمولاً ضعفا ( از نظر جسمی ) را هدف قرار میدهند کوچکتر و بی ارزشتر از آن هستند که کل جامعه را در مقابل آنها مسئول و مشغول قلمداد بفرمائید . باید بر طبق قانونی که در رابطه با عملکرد آنها توسط نخبگان ملت وضع شده است و بوسیله قوه قضائیه اعمال میشود رفتار کرد .
      اگر جرمشان بر طبق قانون درخور مجازات اعدام است . باید اعدام شوند و اگر زندان و شلاق و رد مال و مظلمه است باید مجازات شوند .
      یک لحظه فکر کن خودت یا یکی از عزیزانت ( بخوص اگر خانم باشد ) با یکی از اینگونه افراد مواجه و مورد تعدی قرار گیرد آیا بازهم حکم به رافت میدهی

      پاسخ ها

      • علیرضا

        گر تو با بد ، بد کنی پس فرق چیست ؟

    • علی

      آغا علیرضا
      تو که خیلی عاقل هستی، میگیکه هیجان جوانی شون رو توی این مسیر دارن؟
      مردگه اگه اینا درست بشه بود راه خوب را انتخاب می کردنند. اعدام باید شوند.تمام

      پاسخ ها

      • علیرضا

        دوست عزیز
        من اگه عاقل بودم ، وقتم رو برای نظر دادن توی سایت های خبری تلف نمیکردم
        هرچند ، نظر شما برای خودتان محترم است و نظر من برای من و هیچکدام قطعا حاضر به کوتاه آمدن از عقیده مان نیستیم ، بحث بی مورد است .
        فقط شما اگر دوست داشتی به این حرف من فکر کن ، بی تعصب و بدون پیش داوری ..
        هر انسانی به واسطه عقلی که خدا به او داده بر اساس شرایط و امکاناتش همیشه بهترین راه را انتخاب میکند و شما شک نکن که این به قول شما اشرار و به نظر من نیازمند کمک ، همین کار را انجام داده اند . آنها در مسیری قرار داده شده اند که بهترین راه شان به اینجایی که هستند ختم شده ... شما از شرایط آنها خبر نداری ، آنها را با خودت مقایسه نکن فقط شاکر باش که به جای آنها نیستی وگر نه بهترین راهت که انتخاب میکردی همین راه بود . قتل ، قتل است چه من کسی به قتل برسانم چه حاکمیت . و عقیده دارم این وظیفه حکومت و تک تک افراد جامعه است که به حد توان و نه بیشتر سعی کنند تغییری در شرایط زندگی این افراد بوجود بیاورند تا این جرم ها ریشه کن شود و اعدام اگر چیزی را حل میکرد اکنون نباید شاهد این جرائم تکراری و زشت در جامعه بودیم . آزموده را آزمودن مجدد خطاست .
        ...
        به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست / عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

    • سارا

      قصاص جانم قصاص باید ازشون زورگیری کرد به همین سادگی خخخخخ

    • میثم

      خاک تو سر کسایی که اینا ازشون زور گیری کردن این جوجه مردنی ها رو چه به زورگیری کرمانشاه نبودن تا با ساتور دونصفشون کنن

    • چای سوفیا

      بچه ها آیا چیزی در مورد زندان با اعمال شاقه شنیدین؟
      چرا تو ایران از این موجودات کار نمیکشن؟من بعضیاشونو دیدم که میگن بابا بریم زندان بهتر و با حالتره.همه چیزمون جوره.بخور و بخوابه زندان.
      اگه اینا دوره زندانشون مجبور بودن کارای بدنی و کارگری بکنن دیگه فکر پول در آوردن راحت از راه دزدی و زورگیری رو نمیکردن.
      مثلا مجبورشون میکردن یه کانال آب برای کشاورزی یا جاده سازی روستایی و یا کشاورزی و یا بنایی و ساخت و ساز عام المنفعه و اینجور کارا بکنن.هم کار عام المنفعته و هم کار سخت رو یاد میگیرن تا شاید اگه آزاد شدن به کار سخت کردن عادت کده باشن

    • مراد

      اگه ادم میشن فرصت بدیم بهشون اگر نشدن باید اوناروبگیریم کونمونوبذاریم دردهنشون هفی برینیم تو حلقشون اگرهم نشدن باید بدیمشون دست یه ادم حشری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج