جاباما
۱۵۳۷۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

ماساژ جادویی كف پا

فشار درماني يا رفلكسولوژي يكي از تكنيك‌هاي طب مكمل براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌هاي روحي و جسمي در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين شيوه يكي از رايج‌ترين شيوه‌ها براي پيشگيري از ابتلا به انواع بيماري‌ها و تسكين دردهاست.

ماساژ جادویی كف پا
ماساژ جادویی كف پا

فشار درماني يا رفلكسولوژي يكي از تكنيك‌هاي طب مكمل براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌هاي روحي و جسمي در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين شيوه درماني، درمانگر با فشار دادن نقاط خاصي از كف پا و دست موجب افزايش ريلكسي، آرامش و تسكين بسياري از دردها در بدن مي‌شود. اين شيوه يكي از رايج‌ترين شيوه‌ها براي پيشگيري از ابتلا به انواع بيماري‌ها و تسكين دردهاست.


كاهش تهوع ناشي از شيمي درماني

تحقيقات بسياري در زمينه تاثير و كاربرد فشاردرماني در كاهش عوارض ناشي از شيمي درماني در بيماران مبتلا به سرطان گزارش شده است. براساس اين تحقيقات فشاردرماني كف پا و كف دست كمك زيادي به كاهش حالت تهوع، كاهش استرس و اضطراب و خستگي‌هاي مزمن ناشي از دريافت داروهاي شيميايي مي‌كند.


افزايش و بهبود عملكرد كليه‌ها

به‌گفته محققان فشاردرماني حتي به‌صورت عمومي موجب افزايش و بهبود عملكرد كليه‌ها در بدن مي‌شود. با كمك فشاردرماني كف پا مي‌توان تا حدود زيادي كنترل سيستم غدد درون ريز بدن را در اختيار گرفت و به واسطه آن بر عملكرد كليه‌ها، فيلتر‌كردن مواد و سم زدايي از بدن كمك كرد.


توان و ايمني بدن‌تان را بالا ببريد

فشاردرماني كف پا و دست به‌ويژه كف پا و تحريك نقاط مربوط به سيستم لنفاوي بدن كمك مي‌كند تا دفع و پاكسازي مواد سمي و نامناسب از بدن بهتر و كامل‌تر انجام شود. اين عمل كمك مي‌كند تا سيستم ايمني بدن تقويت شده و احساس تندرستي به فرد منتقل شود.


افزايش آرامش نوزاد با رفلكسولوژي

بيشتر نوزادان و كودكاني كه به شلوغي و هياهوي خيابان‌ها عادت ندارند، بعد از هر بار بيرون رفتن از منزل دچار تنش‌ها و استرس‌هايي مي‌شوند كه ناخودآگاه از جامعه به آن‌ها منتقل مي‌شود. براي كاهش و برطرف‌كردن اين اضطراب، فشاردرماني و رفلكسولوژي كف پا تاثير بسيار قدرتمند و موثري دارد. اين كار نه تنها استرس نوزاد يا كودك را از بين مي‌برد بلكه ميزان توجه و افزايش مادر و پدر را به كودك بالا بودن و باعث انتقال بيشتر محبت از طريق لمس كردن مي‌شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ماساژ جادویی كف پا


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج