۱۵۴۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روش جديد زورگيری بدون قمه و قداره

سارق زورگيري که با ريختن بنزين بر روي خودرو‌ها قصد سرقت از شهروندان را داشت حين ارتکاب جرم توسط پليس شهرستان قدس غرب استان تهران دستگير شد.

روزنامه ابتکار: سارق زورگيري که با ريختن بنزين بر روي خودرو‌ها قصد سرقت از شهروندان را داشت حين ارتکاب جرم توسط پليس شهرستان قدس غرب استان تهران دستگير شد.

سرهنگ حجت اله کرمي زند فرمانده انتظامي شهرستان قدس با اشاره به دستگيري يک سارق زورگير گفت: در ساعات اوليه شب ماموران پليس آگاهي حين گشت‌زني متوجه صداي فرياد زني شده و فورا خود را به صحنه مي‌رسانند.

اين مقام انتظامي افزود: پس از حضور ماموران پليس آگاهي در صحنه مشاهده شد زني خودروي خود را‌‌ رها کرده و در حال فرار از دست زورگير بوده و فرد زورگير با ديدن خودروي گشت پليس از صحنه متواري شد که براي دستگيري متهم، ماموران به تعقيب وي پرداخته و او را پس از طي مسافتي دستگير کردند که متهم براي گمراه کردن ماموران اقدام به ريختن بنزين بر روي خودروي خود کرد اما در عملياتي ضربتي قبل از هر اقدامي متهم دستگير شد. سرهنگ کرمي زند بيان داشت: پس از دستگيري سارق زورگير، شيشه خالي و سه بطري پر بنزين از سارق زورگير کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قدس خاطر نشان کرد: متهم در اعترافاتش به پليس اذعان کرد با انداختن خود جلوي خودروهاي عبوري، آن‌ها را متوقف کرده و بعد از متوقف کردن خودرو با پاشيدن بنزين روي آن و تهديد به آتش زدن، اموال داخل خودرو را به سرقت مي‌برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج