جاباما
۱۵۴۵۳۷
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

آشنایی با بیماری رزاسهRosacea

برخی از پوست های حساس و تحریک پذیر مستعد قرمزی هستند و در مواجهه با عوامل محیطی از جمله تغییر ناگهانی درجه حرارات(گرما و سرما)، بروز آلرژی، قرارگیری درمعرض نور خورشید، تغییرات هورمونی، استحمام، اضطراب، هیجان و استرس، مصرف غذاهای تند و ادویه دار و نوشیدنی های کافین دار واکنش نشان می دهند.

آشنایی با بیماری رزاسهRosacea
آشنایی با بیماری رزاسهRosacea

برخی از پوست های حساس و تحریک پذیر مستعد قرمزی هستند و در مواجهه با عوامل محیطی از جمله تغییر ناگهانی درجه حرارات(گرما و سرما)، بروز آلرژی، قرارگیری درمعرض نور خورشید، تغییرات هورمونی، استحمام، اضطراب، هیجان و استرس، مصرف غذاهای تند و ادویه دار و نوشیدنی های کافین دار واکنش نشان می دهند. التهاب و قرمزی پوست صورت با رزاسه (Rosacea) یک بیماری پوستی التهابی مزمن است که دارای علایم بالینی ویژه ای از جمله سرخی و برجستگی های پوستی، احساس سوزش و گر گرفتگی و واضح شدن عروق سطحی پوست می باشد.
این عارضه که اغلب از آن با نام آکنه بزرگسالان نیز یاد می شود، بیشتر در افرادی که پوست روشنی دارند، بخصوص خانم های بین سنین 30تا50سال شایعتر می باشد اما ممکن است در مردان و کودکان نیز بروز کند که در این صورت در آقایان باشدت بیشتری نمایان می گردد.با طولانی شدن زمان بیماری، پوست متورم گردیده و ضخامت آن افزایش می یابد و ممکن است در ابتدا تنها به شکل قرمزی و برافروختگی چهره در مواقع مختلف خود را نشان دهد و حالتی گذرا داشته باشد و به تدریج بیماری به سمت قرمزی پایدار در میانه چهره پیشرفت نموده و رفته رفته گونه ها، پیشانی، چانه و بینی را مبتلا نماید. در برخی موارد ممکن است گوش ها، قفسه سینه و پشت نیز درگیر شوند. با پیشرفت بیماری، به تدریج عروق خونی کوچک و نازک و جوش های ظریفی در نواحی قرمز رنگ پوست ایجاد می شوند و قرمزی چهره حالت پایداری به خود می گیرد . سیر پیشرفت این بیماری تدریجی بوده و مدت ها به طول می انجامد.

آشنایی با بیماری رزاسهRosacea

لابراتور پارس حیان بعنوان واحد پیشرو در تولید فرآوردهای بهداشت و مراقبت از پوست و مو با همکاری کمپانی SOLIANCE کشور فرانسه، کرم ژل مرطوب کننده درماسیف جهت پوستهای خشک حساس و مستر به قرمزی صورت و گردن را تولید و عرضه نموده است. این فرآورده با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، فاقد چربی های گیاهی و معدنی مولد جوش بوده و با دارا بودن ترکیبات نرم کننده، علاوه بر تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست های حساس و مستمر به قرمزی و افزایش تحمل پذیری آن ، سبب رفع التهابات و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر درمانی، پیلینگ، درم ابریشن و الکترولیز گردیده و به تسکین احساس برافروختگی و کشیدگی پوست و افزایش مقاومت و تنظیم گردش خون مویرگی آن کمک شایانی می نماید.
محصول مکمل کرم ژل مرطوب کننده، ژل شستشوی صورت و اطراف چشم درماسیف مناسب پوستهای خشک، حساس و مستعد به قرمزی ، پاک کننده تخصصی و غیر صابونی ، بسیار ملایم و دارایی pH سازگار با پوست، قدرت پاک کنندگی مناسب و قابلیت شستشوی آسان با فرمولاسیون منحصر به فرد، با دارا بودن خواص ضد قرمزی و ضد التهابی به کاهش التهاب و قرمزی پوست های حساس و ملتهب کمک شایانی مینماید.
عدم وجود لانولین، پارابن ها ، الکل و سایر مواد آلرژی زا در فرمولاسیون این فراوردها احتمال بروز حساسیت های پوستی را به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد. دارا بودن مواد آنتی اکسیدانتی موثر، در محافظت از پوست در برابر عوامل نامساعد محیطی تاثیر به سزایی دارد.

تلفن روابط عمومي و ارتباط با مشتريان : ۲۶۲۰۱۰۱۵ ۰۲۱

سامانه پيام كوتاه : ۲۰۰۰۹۵۵۵

www.dermasafecare.com

آشنایی با بیماری رزاسهRosacea
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج