۱۵۴۵۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شرط فرج الله سلحشور فیلم بانوی نیل

بانوی نیل باید خوب نمایش داده شود

فرج الله سلحشور این روزها مشغول آماده سازی فیلم جدیدش است. این فیلم که بانوی نیل نام دارد گزیده ای از قسمت های ارتباط یوسف و زلیخا و تحول زلیخا در سریال یوسف پیامبر است.

برترین ها به نقل از تماشا : فرج الله سلحشور این روزها مشغول آماده سازی فیلم جدیدش است. این فیلم که بانوی نیل نام دارد گزیده ای از قسمت های ارتباط یوسف و زلیخا و تحول زلیخا در سریال یوسف پیامبر است. البته تعجب نکنید که سلحشور بعد از اکران ناموفق و به قول خودش قربانی شدن یوسف پیامبر در اکران رمضان قصد دارد که این فیلم را هم روانه اکران کند.

به گزارش برترین ها او در این باره گفت: «قصد دارم این فیلم را اکران کنم، اما گر قرار است این فیلم را مثل یوسف پیامبر اکران کنند و به شکلی آن را نابود کنند، هرگز اجازه نمی دهم این اتفاق بیفتد. یوسف پیامبر را در ماه مبارک رمضان و نیمه شب که هیچ کسی به سالن سینما نمی رود اکران کردند. به همین خاطر است که اگر بانوی نیل را در سینمای خوب و زمان خوب اکران نکنند تحت هیچ شرایطی راضی به نمایش آن نخواهم شد».

بانوی نیل باید خوب نمایش داده شود

از فرج الله سلحشور پرسیدیم که برخی از سایت ها نوشته اند که شما دل از یوسف پیامبر نمی برید و هرچند ماه یک بار به شکلی دوباره یاد آن می افتید حالا هم که بانوی نیل. او در پاسخ به آن افراد به تماشا گفت: «تا کور شود هر آنکه نتواند دید. من به آن افراد که می دانم با چه مقاصدی این حرف ها را مطرح می کنند می گویم اگر با قرآن و قصص قرآنی مشکل دارید و نمی خواهید آنها را مطرح کنم مرد باشید و واضح حرفتان را بگویید. هزاران سال است که از داستان یوسف و زلیخا گذشته، اما هنوز که هنوز است در تمام جهان آن را برای هم تعریف می کنند و من هم افتخار می کنم که با این اثر آن را به مردم یادآوری می کنم. اگر شرایط مطلوب برای اکران بانوی نیل در سینما به وجود نیاید آن را به شبکه نمایش خانگی عرضه می کنم. همچنین این فیلم زیرنویس هم دارد و آماده برای ارسال به کشورهای خارجی است».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بانوی نیل باید خوب نمایش داده شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرج جون متشکریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج