۱۵۵۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

اشتراک گذاری زمان غذا با دیگران، از دغدغه‌های عصر امروز است؛ کمپانی IKEA با تبلیغات خلاقانه‌ خود، سعی می‌کند حس همبستگی را در نسل جدید دوباره ایجاد کند.

فوت و فن: اشتراک گذاری زمان غذا با دیگران، از دغدغه‌های عصر امروز است؛ کمپانی IKEA با تبلیغات خلاقانه‌ خود، سعی می‌کند حس همبستگی را در نسل جدید دوباره ایجاد کند.

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

به تازگی کمپانی IKEA موفق به ارائه تبلیغات بسیار خلاقانه‌ای شده است. این کمپانی با استفاده از عکاس انگلیسی "تیم کول" (Tim Cole)، سری جدیدی از تبلیغات مبلمان مقرون به صرفه خود را به بهترین نحو منتشر کرده است. اما در این عکس‌ها با استفاده از نقاشی‌های آشنا و معروف هنرمندان در جهان، آن‌ها را در جهت وصف ستودن غذا خوردن جمعی به برخی از دوست داشتنی‌ترین آثار تبدیل کرده است. در واقع، آنچه به تصویر کشیده شده است، شاید سرگرم کننده‌تر از نقاشی آبرنگی ناهار خوری "ژان آگوست رنوار" به نام مهمانی قایقرانی (۱۸۸۰-۱۸۸۱) باشد.

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

به نقل از نظر سخنگوی IKEA در Brushstroke: "ما می‌خواستیم با در نظر گرفتن یک موقعیت خاص و نقاشی اصلی هر وعده غذا را جشن بگیریم، با وجود معانی و سبک‌های مختلف، همه عکس‌ها بی‌نقص هستند."

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

"سیب‌زمینی خورها" اثر ونسان ون گوگ (۱۸۸۵)، که واقعیت تلخ یک خانواده دهقان فقیر هلندی را به تصویر می‌کشد، نیز از جمله نقاشی‌های انتخابی برای بازسازی بوده است. مدل‌های کول نیز مانند اصل نقاشی خیلی شاد به نظر نمی‌رسند، اما صحنه به یک فضای داخلی راحت، برای جابه‌جایی سیب زمینی‌ها که به جای آن قهوه و کیک شکلاتی قرار گرفته، تبدیل شده است. و نقاشی آمریکایی ادوارد هاپر نیز با عنوان "شب زنده داران" (۱۹۴۲) یک زندگی جدید در لندن را دنبال می‌کند و یادآور شام ارزانی مثل ماهی و چیپس، در اواخر شب در یک فروشگاه فانتزی است.

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس

"برای انجام این کار، ما نقاشی‌ها را برای کمک به ایجاد ارتباط با مخاطبان مدرن به عنوان یک عکس دوباره تصور کردیم. این تصاویر ادای احترامی است به قدرت نقاشی‌های اصلی آن‌ها که یک حس همبستگی را انتقال می‌دهند و آن حس از به اشتراک گذاری زمان غذا با دیگران به وجود می‌آید."

کمپانی IKEA، آثار معروف را زنده کرد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج