جاباما
۱۵۵۲۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کوثری: دلارهای عربستان دیگر کارساز نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کار پادشاه عربستان در فرستادن وزیر خارجه این کشور به وین تحقیر حاکمیت خودشان بوده است و اینکه وزیر خارجه یک کشوری داوطلبانه عازم وین می‌شود برای افکار عمومی خوشایند نیست.

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کار پادشاه عربستان در فرستادن وزیر خارجه این کشور به وین تحقیر حاکمیت خودشان بوده است و اینکه وزیر خارجه یک کشوری داوطلبانه عازم وین می‌شود برای افکار عمومی خوشایند نیست.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی با اشاره به حضور سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در محل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ گفت: کار پادشاه عربستان در فرستادن وزیر خارجه این کشور به وین و محل مذاکرات تحقیر حاکمیت خودشان بوده است و اینکه وزیر خارجه یک کشوری داوطلبانه در بحبوحه مذاکرات برای دادن امتیاز عازم وین می‌شود برای افکار عمومی خوشایند نیست.

وی افزود: عربستان باید بداند که همیشه دلارهای نفتی‌اش در همه‌جا کارساز نیست و باید با سیاست بیشتری منتظر آینده مذاکرات باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان "ما از مذاکره کنندگان خود انتظار داریم که به این‌گونه رفتار سعودی‌ها برای تحت فشار گذاشتن آمریکا جهت تن ندادن به توافق در مذاکره واکنش نشان دهند" تصریح کرد: آمریکا نیز اگر می‌خواهد حسن‌نیت خود را ثابت کند باید زیاده‌خواهی را کنار بگذارد و تحت تأثیر رفتار کشورهایی مثل عربستان قرار نگیرد.

کوثری خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم تیم مذاکره‌کننده تحت تأثیر لابی‌های صهیونیست و سعودی‌ها قرار نگیرد و عزت‌مندانه از منافع ملت دفاع کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج