۱۵۵۵۹۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عکس صادقیان وتو شد!

شب قبل از دربی و در هتل المپیک یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس پیشنهاد داد بازیکنان سرخپوش پیراهن منقش به عکس پیام صادقیان مصدوم را بپوشند تا هم به ستاره مصدوم خود روحیه بدهند و هم خودشان روحیه بگیرند!

خبر ورزشی: با تشکر از همه دوستان، عزیزان، مشاوران و همبازیان امکان چاپ عکس پیام صادقیان روی پیراهن و پوشیدن آن قبل از دربی وجود ندارد!

شب قبل از دربی و در هتل المپیک یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس پیشنهاد داد به سبك لالیگایی‌ها (!) بازیکنان سرخپوش پیراهن منقش به عکس پیام صادقیان مصدوم را بپوشند تا هم به ستاره مصدوم خود روحیه بدهند و هم خودشان روحیه بگیرند! اما این پیشنهاد در همان بدو تولد (!) وتو شد زیرا یکی دیگر از مسئولان پرسپولیس بلافاصله عنوان کرد چنین امکانی وجود ندارد. در واقع پرسپولیسی‌ها باید این موضوع را در جلسه هماهنگي بازی با سازمان لیگ مطرح می‌کردند تا پس از جلب موافقت دوستان این حرکت را انجام دهند. ناگفته نماند استقلالی‌ها نیز با هماهنگی سازمان لیگ یاد و خاطره مرحوم غلامحسین مظلومی را در بازی روز گذشته گرامی داشتند.

صادقيان از اردو يكراست رفت سراغ تتلو!

پيام صادقيان رابطه بسيار خوبي با امير تتلو، خواننده زيرزميني دارد و در چند وقت اخير تقريباً يك شب در ميان با او بوده و فوتبال بازي كرده‌اند. پيام كه به خاطر يك مصدوميت ناگهاني دربي را از دست داد، شنبه شب پس از خروج از اردوي پرسپوليس مستقيماً پيش اين خواننده زيرزميني رفت و ناراحتي از دست دادن دربي را با او قسمت كرد تا خيلي زود اين موضوع را فراموش كند!

صادقيان به اين دليل دربي را از دست داد؟!

پيام صادقيان ديروز در دربي بازي نكرد. غيبت او در اين مسابقه مهم، به ضرر پرسپوليس شد. ظاهراً نبايد خيلي تقدير را در غيبت او دخيل دانست. صادقيان در اين فصل بيشتر از آنكه تمركز كند، آرام باشد و فوتبال بازي كند، به دنبال حاشيه رفت. او بعد از آن ضربه‌اي كه به سينه داور و سپس دست درخشان زد، مدام مي‌گفت كه ديگر دنبال حاشيه نمي‌رود و تمركزش را روي فوتبال مي‌گذارد اما دوباره روال گذشته را در پيش گرفت. او در صفحه شخصي‌‌اش در يكي از سايت‌هاي اجتماعي براي استقلالي‌ها كري خواند و در روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها هم كه الی ماشاءا.... در روزهايي كه حتي حنيف عمران‌زاده (توجه كنيد حنيف عمران‌زاده‌) كري نخواند، صادقيان بود كه روي جلد روزنامه‌ها مدام مي‌گفت «گل مي‌زنم و پاس گل مي‌دهم...» او بارها اين جمله را گفت اما ... آيا مي‌توان گفت عاقبت رفتارهاي او خانه‌نشيني در دربي بود نه دست تقدير؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید110

      خدا شکر یازی نکرد برو پیش امیر تتلو به خدا جاهت همون جاست باشگاه مرد لازم داره مثل علی کریمی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج