۱۵۶۱۶
۸ نظر
۵۴۲۱
۸ نظر
۵۴۲۱
پ

جوان ماندن را با این مواد غذایی تجربه کنید

۷ اكسير جواني

پوست خودتان را هيچ وقت از یاد نبرید، حتي اگر جوان هستيد هم از همین حالا به فكر آینده پوست‌تان باشید! باور داشته باشيد كه آنچه مي‌خوريد رمز جواني طولاني‌تر شماست. اين مواد‌غذايي شما را كمتر از سن شناسنامه‌اي‌تان نشان مي‌دهند.

7 اكسير جواني
پوست خودتان را هيچ وقت از یاد نبرید، حتي اگر جوان هستيد هم از همین حالا به فكر آینده پوست‌تان باشید!رمز جواني پايدارتر در محصولات گرانقيمت موجود در داروخانه‌ها و سالن‌هاي زيبايي نيست در سفره پهن شده پيش روي شماست، باور داشته باشيد كه آنچه مي‌خوريد رمز جواني طولاني‌تر شماست. اين مواد‌غذايي شما را كمتر از سن شناسنامه‌اي‌تان نشان مي‌دهند.


نشاط بخشي مرطوب كننده

شاهدانه

اين ماده غذايي را در طول تاريخ به‌عنوان نشاط بخش به كار مي‌بردند اما حالا مشخص شده كه اسیدهای چرب امگا 3 در این دانه خوراكی مانع خشكی بیش از حد پوست شده و به تازگی پوست كمك زیادی می‌كنند. می‌توانید شاهدانه را با مقداری آبلیموی تازه‌، كمی روغن شاهدانه، مقداری نمك و كمی ریحان تازه در مخلوط كن به خوبی مخلوط كنید و از خوردن آن لذت ببرید. با این ماده خوراكی، دیگر نگران خشك شدن پوست‌تان نباشید.


7 اكسير جواني

خوشمزه ضد‌آفتاب

هندوانـــه

میوه‌های قرمز رنگ و نارنجی مایل به قرمز مانند گوجه فرنگی یا هندوانه كه سرشار از بتاكاروتن هستند، باعث افزایش مقاومت بدن در برابر اشعه های خطرناك مانند اشعه ماوراي بنفش خورشید می‌شوند. ویتامین‌های موجود در این مواد غذایی، در لایه های خارجی پوست مستقر شده و با خاصیت آنتی‌اكسیدانی خود باعث ترمیم قسمت‌های آسیب دیده توسط نور خورشید می‌شوند و در نتيجه روند پير شدن پوست را به تاخير مي‌اندازند.


شاداب‌كننده دريايي

ماهی قزل‌آلا

ماهي‌ها به خصوص ماهي قزل‌آلا سرشار از پروتئين - يكي از مواد اصلي ساختماني براي پوست- هستند. همچنين ماهي‌ها منبعي ضروري و سرشار از اسيد چرب امگا 3 نیز هستند كه اين اسيد چرب باعث كاهش توقف ترشح هورمون‌های استرس‌زا و پروردن پوست و جواني و شادابي آن مي‌شود و چروك‌هاي پوست را كاهش مي‌دهد.


شفافيت با بمب ويتامين E

تخم كدو حلوایی یا آفتابگردان

ویتامین E در بهبود پوست نقشی اساسی دارد. اگر بدن شما با كمبود ویتامین E مواجه است پوست شما آن‌طور كه لازم است خوب و شفاف به‌نظر نمی‌آید.تخم آفتابگردان و كدو حلوایی منابع بسیار خوب ویتامینE هستند. بدون ویتامینE پوست در معرض مستقیم رادیكال‌های آزاد قرار می‌گیرد و آسیب‌پذیری بافت‌های پوستی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌كند.


7 اكسير جواني

سالاد ضدسرطان

كلم بروكلی

محققان معتقدند، مواد موجود در كلم بروكلی بدون ایجاد اختلال در سازوكار سلول‌های طبیعی، سلول‌های سرطانی را (در ۲ نوع سرطان تخمدان و لوزالمعده) از بین می‌برد.

دانشمندان دانشگاه جان هاپكینز كه نتایج تحقیقات خود را در مجله شرح مباحثات آكادمی ملی علوم(Pnas)منتشر كرده‌اند، كشف كردند كه جوانه‌ها و برگ‌های تازه كلم بروكلی می تواند تا حد قابل توجهی از پوست در برابر صدمات تابش اشعه فرابنفش خورشید محافظت كند. اشعه فرابنفش خورشید یكی از دلایل محیطی ابتلا به سرطان پوست است.به گفته این دانشمندان یك لایه نازك از برگ‌های این كلم، از پوست در مقابل تابش‌های خورشیدی محافظت می‌كند. در حقیقت در برگ‌های جوان كلم بروكلی یك تركیب شیمیایی با عنوان سولفورافان وجود دارد كه قرمزی و التهاب پوست كه نشان دهنده آسیب‌های ناشی از تابش اشعه فرابنفش به سلول‌های بافت پوست است را كاهش می‌دهد.


7 اكسير جواني

معجزه ميوه اي

خیـار

اگر پوستی شاداب می‌خواهید، خیار راه حل شماست. چون با خوردن خیار پوست سطح یكسانی از هیدروژن را تقسیم می‌كند در نتيجه نواحی مختلف پوست به‌طور یكسان شفافیت و لطافت خوشایندی را تجربه می‌كند در نتيجه پوست خیار حاوی سیلیس است كه این ماده به خودی خود باعث شفافیت و لطیف شدن سطح پوست می‌شود. از آب خیار نیز می‌توانید برای بهبود پوست‌تان استفاده كنید. به خاطر اثرات خنك‌كننده خیار، می‌توان از آن به‌عنوان عصاره جادویی برای درمان تمام مشكلات پوستی استفاده كرد و به‌‌‌‌ دليل خاصیت پاك‌كنندگی‌اش پوست را بسیار نرم و لطیف می‌كند.


نوشيدني‌هاي ضدچروك

آبمیوه های طبیعی

بدن خود را به مصرف آبمیوه‌هـــای طبیعی عادت دهید. مصرف این آبمیوه‌ها باعث جذب میزان زیادی ویتامین C می‌شود. ویتامین C یكی از ویتامین‌های بسیار مهمی است كه كمبود آن باعث آسیب دیدن پوست شده و چين و چروك‌ها زودتر در پوست ظاهر مي‌شوند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

7 اكسير جواني


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      baraye eshgham

    • بدون نام

      اگه اینجوره پس ما حالا حالا ها چروک نمی خوریم !!!!!!! اما من یکی با این حال که از همه ی چیزهایی که نوشتید خوردم اصلا قابل مقایسه با عکس عروسی ام نیستم اصلا کسی نمی تونه باور کنه اینقدر شکسته شده ام

    • بدون نام

      اولین چیزی که در شادابی یه پوست مهمه شاداب بودن نداشتن استرس وروحیه خوبه .بعد غذا ومیوه

    • بدون نام

      همه مزخرف هیچکی راستشو نمیگه

    • سارا

      با روانی شاداب و بدون استرس و سعی در معجزه مثبت اندیشی و حتی داشتن روحیه شاد و توکل به خداوندو رعایت اینگونه موارد و داشتن تحرک و علی الاخصوص ورزش می تواند به زیبایی و شادابی بیفزاید ...

    • سارا

      با روانی شاداب و بدون استرس و سعی در معجزه مثبت اندیشی و حتی داشتن روحیه شاد و توکل به خداوندو رعایت اینگونه موارد و داشتن تحرک و علی الاخصوص ورزش می تواند به زیبایی و شادابی بیفزاید ...

    • سارا

      روانی شاداب و بدون استرس و سعی در معجزه مثبت اندیشی و حتی داشتن روحیه شاد و توکل به خداوندو رعایت اینگونه موارد و داشتن تحرک و علی الاخصوص ورزش می تواند به زیبایی و شادابی بیفزاید ...

    • علی

      علاوه بر موارد فوق ماساژ صورت حداقل هفته ای دو بار با روغن بادام یا کرچک و روغن های مفید موثر خواهد بود . ماسکهای میوه و سبزی هم به شادابی و جوانی پوست کمک می کنه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج