۱۵۶۱۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتفاقات مهم ورزشی در این هفته

تعلیق ۱۰ فوتبالیست، انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، دو اتفاق تلخ برای استقلال، جدایی سرمربی پیکان و حمله یک بوکسور ۴۵ ساله به داور از جمله مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته ورزش است.

خبرگزاری مهر: بدون شک باید مهمترین اتفاق هفت روز گذشته ورزش ایران را برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تلقی کرد. مسابقه‌ای که روز یکشنبه برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس توانست طلسم چهار تساوی پیاپی دربی را بشکند و با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف سنتی خود به برتری برسد. از دیگر اتفاقات و مسائل این چند روز می‌توان به تشییع پیکر غلامحسین مظلومی، انتخاب ساره جوانمردی به عنوان بهترین ورزشکار زن آسیا و انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اشاره کرد.

تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

روز جمعه وزارت ورزش اعلام کرد محمود گودرزی، حسین کلانی و جعفر کاشانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد. به این ترتیب کاظم پور و خواجه وند از هیئت مدیره این باشگاه جدا شدند.

قهرمانی نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری آسیا و آفریقا

تیم وزنه‌برداری حفاری نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و آفریقا، بالاتر از تیم‌های النصر و القادسیه کویت قرار گرفت و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

قهرمانی مازندران در مسابقات کشتی کشور

مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور بزرگداشت امامعلی حبیبی قهرمان جهان و المپیک با شرکت ۲۱۸ کشتی‌گیر از ۳۱ استان در قالب ۳۴ تیم طی ۸ دور و با انجام ۲۵۴ کشتی، در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار شد و در پایان تیم مازندران به مقام قهرمانی دست یافت.

یک سالن والیبال تحریم شد

فدراسیون والیبال با توجه به گزارش ناظر مسابقه پیکان تهران و میزان مشهد و همچنین شرایط سالن مهران اعلام کرد که از این به بعد تمام مسابقات خانگی میزان مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار خواهد شد.

پیکر غلامحسین مظلومی تشییع شد

پیکر غلامحسین مظلومی، سرطلایی فوتبال ایران روز جمعه از ورزشگاه شیرودی تشییع شد و پس از آن در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

جوانمردی بهترین ورزشکار زن آسیا شد

کمیته پارالمپیک آسیا اعلام کرد که ساره جوانمردی، بانوی ملی‌پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولان ایران مفتخر به دریافت جایزه ورزشی APC در سال ۲۰۱۴ شد. این انتخاب به دلیل عملکرد ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و کسب ۲ نشان طلا، انجام شده است و بر این اساس وی به عنوان بهترین ورزشکار زن آسیا در سال ۲۰۱۴ نیز معرفی شده است.

جدایی سرمربی تیم پیکان

منصور ابراهیم‌زاده با توافق دو طرفه از تیم فوتبال پیکان جدا شد. نتایج تیم پیکان درنیم فصل اول مدیران این باشگاه را مجاب کرد تا دست به تغییر سرمربی خود بزنند. از علی دایی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری پیکان یاد می‌شد.

تراکتورسازی قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که تیم تراکتورسازی با نتیجه یک به ۲ برابر تیم نفت تهران شکست خورد. تیم فولاد خوزستان هم با یک گل برابر صبا باخت و سپاهان هم با سایپا مساوی شد. با این نتایج تیم تراکتورسازی قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

پیروزی پرسپولیس در دربی ۷۹

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد طلسم تساوی‌های دربی را بشکند و با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست بدهد. در این بازی سجاد شهباززاده برای استقلال گلزنی کرد و محمد نوری و امید عالیشاه گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. پیروزی شاگردان حمید درخشان همچنین طلسم شکست ناپذیری امیر قلعه نویی در دربی‌ها را شکست.

مدیرعامل پرسپولیس سیاسی شد!

در ادامه تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس، روز دوشنبه جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضای جدید تشکیل شد. در این جلسه حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه، جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره و طاهری هم به عنوان نایب رئیس باشگاه انتخاب شدند.

انتشار اسامی دیگر از بازیکنانی با کارت جعلی

سروش رفیعی، سروش سعیدی، سجاد حیدری، سجاد عباسی، ساسان شیرمردی، محمد کوتی، مهدی زبیدی، احمد عبدالله‌زاده، احمد حسن‌زاده، مهدی کریمیان، حسین خسروی، شجاع خلیل‌زاده، سیدمحمد حسینی، حمید طاهری‌فرد، حامد نورمحمدی، حمیدرضا کلانتری، احمد بوعذار، شهاب قنبری، محمود شریفی، امین هاشمی، فرزاد جعفری، حامد منصور ابادی، رضا جباری و مصطفی سیفی افرادی هستند که به تازگی کارت‌های معافیت خدمت سربازی آنها باطل شده است.

حمله یک بوکسور ۴۵ ساله به داور!

حمله بوکسور ۴۵ ساله لرستانی به داور و رئیس کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور ادامه این رقابتها را تحت‌الشعاع قرار داد. این بوکسور که به دلیل شرایط سنی‌اش از حضور در مسابقات بازمانده بود، در اقدامی عجیب با ماشین به بردبار رئیس کمیته اجرایی این مسابقات و پسرش حمله کرد تا داوران هم تهدید کنند که این مسابقات را قضاوت نخواهند کرد.

۱۰ فوتبالیست تعلیق شدند

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد۱۰ بازیکن باید برای انجام معاینه مجدد به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند و بدیهی است تا تعیین تکلیف نامبردگان ، فعالیت ورزشی بازیکنان زیر معلق خواهد بود. این بازیکنان عبارتند از: صابر محمد سپهری (استیل آذین ۹۲-۹۱)، مهرداد پولادی (قطر)، سعید نوروزی( آلومینیوم اراک)، آیدین خامی(فاقد تیم)، علی واقف ( نفت تهران ۹۲-۹۱)، امیر تهمورثی (ایرانجوان بوشهر)، مرتضی رمضانی(فاقد تیم) ، فرید خلافی (استقلال اهواز)، رضا یادگاری(پیکان ۹۲-۹۱ ) و محسن الیاسی (فجر شهید سپاسی ۹۳-۹۲)

جدایی شمسایی از فولاد ماهان

امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود اینکه نتایج قابل قبولی به دست آورده بود، از سمت خود کنار رفت. به گفته مدیرعامل باشگاه، این جدایی توافقی بوده است. قرار است دستیاران شمسایی هدایت تیم ماهان را بر عهده داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج