۱۵۶۲۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تقدیر جامعه مدرسین از آیت‌الله مکارم‌

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه‌ای از تلاش‌های مجدانه آیت‌الله مکارم‌شیرازی، از مراجع تقلید در راستای برگزاری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام تقدیر کرد.

ایسنا: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه‌ای از تلاش‌های مجدانه آیت‌الله مکارم‌شیرازی، از مراجع تقلید در راستای برگزاری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام تقدیر کرد.

در این نامه آمده است:

«با احترام کنگره جهانی "جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام" که با حضور کم نظیر صدها تن از علما، دانشمندان و فرهیختگان داخلی و خارجی از فرق و مذاهب اسلامی ۸۳ کشور جهان ترتیب یافت، برگ زرین دیگری از خدمات مکتب حقه تشیع و حوزه علمیه قم به اسلام بود.

بازتاب فراوان این محفل در رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز برکات زائد الوصف آن در آینده جهان اسلام، بار دیگر نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام عزیز و مبارزه با توطئه‌های دشمنان را بر همگان آشکار ساخت.

امید است که مباحث و مقالات مطرح شده در این کنگره که با ریاست علمی حضرت آیت‌الله سبحانی برگزار شد، بتواند ریشه شجره خبیثه تکفیر را بخشکاند و عزت مسلمین را در همه بلاد اسلامی به ارمغان آورد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن سپاس بیکران و مراتب امتنان از ابتکار خردمندانه و تلاش‌های مجدانه آن مرجع عالیقدر در برپایی این کنگره جهانی، طول عمر با عزت و صحت و سلامت را برای حضرت عالی از خداوند متعال خواستار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج