۱۵۶۲۶۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

دلیل تخریب هتل ۱۰ طبقه شمال تهران

معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر هنگام ساخت، هتل ۱۰ طبقه جاجرود توسط مسئولان دیده می‌شد و از ساخت هتل جلوگیری می‌کردند اکنون مجبور نبودیم آن را تخریب کنیم.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در همایش حفاظت منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و اراضی کشور به موضوع زمین‌خواری در سال‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: منظور از زمین‌خواری این است که زمینی را تصرف کنند و پس از تغییر کاربری آن را به فروش رسانده و در فرآیندی غیرقانونی مبلغ بسیاری کسب شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت هتل ۱۰ طبقه جاجرود در حومه شهر تهران، اظهار کرد: اگر هنگام ساخت، هتل مذکور توسط مسئولان دیده می‌شد و از ساخت هتل جلوگیری می‌کردند اکنون مجبور نبودیم آن را تخریب کنیم.

معاون اول قوه قضائیه بر انجام اقدام به‌موقع توسط دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: زمین، مرتع، جنگل و ساحل متعلق به تمام مردم و نسل امروز و آینده است. باید بدانیم انفال عمومی متعلق به یک دولت و وزارتخانه نیست و اموال ملی محسوب می‌شود بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی بین دستگاهی است.

وی هماهنگی تمام دستگاه‌ها در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را مهم خواند و یادآور شد: دستگاه‌ها اقدام لازم را باید به‌موقع انجام دهند و در راستای صیانت و مدیریت محیط زیست، جنگل و ساحل دریا حرکت ‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به کمبود نیرو و امکانات در دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از کاستی‌ها مربوط به مدیریت‌ها است و مدیر باید بتواند از زیر مجموعه خود حساب‌کشی داشته باشد.

وی مدیریت به‌روز و فعال در قسمت‌های مختلف را کم دانست و اظهار کرد: مردم انگیزه کمک به دستگاه‌ها را دارند و از این ظرفیت باید استفاده شود به شرطی که مدیریت به تلاش مردمی واکنش نشان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      خوشمان آمد!!

    • بدون نام

      وإلا ١سالي هست ميگوييد حكم تخريب داريم ولي هيچ كاري براي تخريب هتل آرينا انجام نشده فقط حرف .يك بار عمل كنيد بعد حرف شو بزنيد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج