جاباما
۱۵۶۴۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: توپ طلا به ضرر فوتبال است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی خبر پیوستن مهاجم آرژانتینی بارسلونا به آبی‌پوشان لندن را تکذیب کرد و توپ طلا و حواشی آن را به ضرر فوتبال دانست.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در واکنش به اخباری که اخیراً پیرامون تمایل لیونل مسی برای جدا شدن از بارسلونا پیش از پایان دوران بازیگری‌اش و پیوستن او به چلسی مطرح شده است، واکنش نشان داد و گفت: واکنش من به این خبر این است که بگویم دنیای رسانه‌ای آنقدر تغییر کرده است که دنیای فوتبال را هم به این اندازه تغییر داده است. به نظر من در حال حاضر انتشار چنین اخبار کذبی بسیار آسان است.

مورینیو افزود: شایعه پراکنی آنقدر آسان شده است که برخی‌ها بدون اینکه منبعی برای تأیید گفته‌های خود داشته باشند درباره شایعات حرف می‌زند. مسلماً‌ این خبر که مسی در حال پیوستن به چلسی است هم صحت ندارد. این خبر مطلقاً صحت ندارد.

آقای خاص در ادامه به توپ طلا و حواشی که هر ساله درباره شایستگی کاندیداهای دریافت این جایزه به وجود می‌آید اشاره داشت و آنها را به ضرر فوتبال دانست. مورینیو با انتقاد از برخی باشگاه‌ها به خاطر وسواس به خرج دادن برای رسیدن توپ طلا به بازیکنان‌شان (کنایه به باشگاه رئال مادرید) تأکید کرد این جایزه میل به فردگرایی و تلاش به ارتقای عملکرد انفرادی به جای ارتقای کار گروهی را در بازیکنان افزایش می‌دهد.

مورینیو افزود: این نوع جایزه، توپ طلا به نفع فوتبال نیست. به همین دلیل است که این جایزه برای من مهم نیست. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که ما به دنبال ستاره‌ها هستیم، به دنبال کسانی که ما را از سایرین متمایز کنند. این اما فرهنگی نیست که ما در این باشگاه می‌خواهیم.

آقای خاص خاطرنشان کرد: برای من این جوایز انفرادی اهمیتی ندارد. این جوایز نتیجه کار خوبی است که یک تیم انجام می‌دهد. اگر بردن توپ طلا در برخی حس خوبی ایجاد می‌کند مشکلی نیست، خوش به حال آنها. اینجا و در چلسی اما ذهنیت ما طوری شکل گرفته است که دغدغه بردن توپ طلا را نداشته باشیم و حتی برای‌مان کم اهمیت‌تر هم باشد.

مورینیو تصریح کرد: زمانی که این دو نام را می‌بینم، سسک فابرگاس و ادن ازار، فکر می‌کنم که آنها اصلاً به این جایزه فکر نمی‌کنند. آنها به تیم فکر می‌کنند، به خوب بازی کردن و تلاش برای بردن بازی‌ها.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج