۱۵۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دکتر رضایی: او درد دارد و تحت درمان است

شاید استقلال رحمتی را هم از دست دهد

قابل پیش بینی بود که بالاخره بازی های فشرده برای شماره یک استقلال دردسرساز می شود.

برترین ها به نقل از تماشا : قابل پیش بینی بود که بالاخره بازی های فشرده برای شماره یک استقلال دردسرساز می شود. نزدیک به چهار سال است که مهدی رحمتی بی وقفه درون دروازه تیم ملی و باشگاهش قرار می گیرد و حتی وقتی از این دو سری بازی راحت می شود باید به عنوان دروازه بان با تیم امید راهی بازی های آسیایی شود. او چهار سال است که تقریبا در تمام بازی های تیم ملی حضور داشته و در هر باشگاهی هم که بوده از آنجایی که جانشین قابل اعتمادی برایش وجود نداشته (رحمان احمدی و محمد سواری در سپاهان و هادی زرین ساعد در استقلال) در تمام بازی ها به میدان رفته است.

او در دو سال حضورش در سپاهان در بازی های فشرده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه این تیم قرار گرفت و به صورت مستمر هم باری تیم ملی بازی کرد. این نگرانی همیشه درباره رحمتی وجود داشته که ممکن است بعد از این همه فشار با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شود. وقتی هم که استقلال دو دروازه بان فصل گذشته خود را کنار گذاشت و به پشتوانه حضور رحمتی دروازه بانی مثل زرین ساعد را جذب کرد این انتقاد به باشگاه وارد شد که درصورت مصدومیت رحمتی این تیم با مشکل رو به رو می شود. بعد از آنکه رحمتی در پایان آخرین دیدار نیم فصل اول به مصدومیت کمر خود اشاره کرد، معلوم شد او مشکلی جدی در این زمینه دارد.

ماجرا از این قرار است که از چند هفته پیش وقتی رحمتی به دلیل کمردرد شدید به دکتر مراجعه کرد، به او گفته شد اطراف مهره های کمرش متورم شده و او حتی نباید نیم ساعت سرپا بایستد. دربی نزدیک بود و رحمتی نمی توانست استراحت کند.

او بعد از دربی و قبل از بازی با صنعت نفت وقتی درد کمرش تشدید شد، به مظلومی گفت بهتر است درون دروازه قرار نگیرد زیرا ممکن است نتواند خوب دروازه بانی کند. با این حال مظلومی به درخواست رحمتی برای بازی نکردن تن نداد و گفت حتی اگر او چند گل هم بخورد، مهم نیست و باید بازی کند و اتفاقا رحمتی بازی هم کرد و روی گل دوم حریف مقصر اصلی بود.

رحمتی در بازی با نفت تهران هم با اینکه درد داشت، بازی کرد اما فشار تمرینات و بازی ها می تواند مصدومیت او را تشدید کند. البته پزشک استقلال تلاش می کند خیلی خوش بینانه با این قضیه برخورد کند. دکتر رضایی درباره وضعیت رحمتی به تماشا می گوید: «کمر مهدی رحمتی مشکل دارد اما این طور نیست که چند ماه دور از فوتبال باشد. مواردی که درخصوص مصدومیت رحمتی گفته می شود، مورد تایید نیست. او به کلینیک می آید و تحت درمان است. البته فعلا باتوجه به تعطیلی تمرینات استقلال، مشغول استراحت است».

او می گوید دروازه بان ملی پوش استقلال حتما باید تحت درمان باشد: «واقعیت این است که مهدی رحمتی باید تحت درمان قرار گیرد و فشارهای تمرینی در کمردرد او تاثیرگذار است اما او را خانه نشین نمی کند. رحمتی نباید تمرین پرفشار داشته باشد و ما باید تمرینی برای او در نظر بگیریم تا دچار مشکل نشود. البته موارد فنی دست مربیان است و من فقط مشاوره می دهم.»


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شاید استقلال رحمتی را هم از دست دهد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      ما که دعا میکنیم بهتر بشی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج