۱۵۷۱۳۷
۵۳ نظر
۵۰۵۰
۵۳ نظر
۵۰۵۰
پ

تنبیه، دانش آموز تهرانی را روانه بیمارستان کرد

تنبیه بدنی یک دانش آموز ۱۵ساله از سوی معلمش، در یکی از دبیرستان‌های پسرانه تهران این دانش آموز را روانه بیمارستان کرد.

خبرگزاری ایلنا: تنبیه بدنی یک دانش آموز ۱۵ساله از سوی معلمش، در یکی از دبیرستان‌های پسرانه تهران این دانش آموز را روانه بیمارستان کرد.

هفته گذشته پدر یک دانش‌آموز دبیرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم ادبیات در کلاس درس خبر داد به نحوی که این دانش‌آموز در نتیجه این تنبیه روانه بیمارستان شده است.

بنابر اظهارات این دانش‌آموز که تنها ۱۵ سال دارد و در ضمن از بیماری شدید قلبی نیز رنج می‌برد، دبیر ادبیات به این دلیل که این دانش‌آموز از همکلاسی خود پاکن درخواست کرده، با عصبانیت به سمت وی حمله ور می‌شود و با کتک (ضربه شدید پا به آلت تناسلی) و ناسزا وی را از کلاس درس به بیرون پرتاب می‌کند به طوری که قفسه سینه این دانش آموز به شدت با زمین برخورد می‌کند.

همچنین بنا بر اظهارات ناظم مدرسه زمانی که وی متوجه می‌شود که این دانش‌آموز از شدت درد به خود می‌پیچد، علت را جویا می‌شود و دانش‌آموز به او می‌گوید که معلم ادبیات با لگد به آلت تناسلی او ضربه زده است که در نتیجه ناظم مدرسه بلافاصله او را به دستشویی دبیران برده و از آنجا که این دانش‌آموز سابقه بیماری قلبی نیز داشته سریعا از مدرسه با والدین وی تماس می‌گیرند و مادر دانش‌آموز هراسان خود را به مدرسه می‌رساند و به تنهایی فرزندش را از مدرسه به بیمارستان منتقل می‌کند.

بنابر اظهارات مادر این دانش‌آموز شدت ضربه به حدی بوده که فرزندش قادر به نشستن نبوده و زمانی که وی را به بیمارستان می‌رساند، بلافاصله او را به اورژانس منتقل می‌کنند.

به گفته والدین این دانش‌آموز و بر اساس مدارک پزشکی ارائه شده، تاکنون حدود ۸۰۰ هزار تومان خرج درمان این دانش‌آموز شده است که گذشته از آن به دلیل شدت اضطراب و استرسی که در نتیجه این اتفاق به این دانش‌آموز وارد شده وی از رفتن به مدرسه هراس دارد.

مدیر این دبیرستان می‌گوید؛ پیشتر همه دبیران و اولیای مدرسه طی جلسه‌ای در جریان مشکل خاص این دانش‌آموز قرار گرفته‌اند و درخصوص وضعیت ویژه این دانش‌آموز به معلمان و دیگر اولیای مدرسه هشدارهای لازم داده شده است.

زمانی که از معلم ادبیات علت را جویا می‌شویم، تنها به کتمان و توجیه روی می‌آورد، اما توامان تاکید می‌کند که حاضر است تمام هزینه‌های درمان این دانش آموز را متقبل شود و از این دانش آموز و والدینش عذرخواهی کند.

به گفته مدیر دبیرستان رسیدگی به شکایات مربوط به تنبیه بدنی دانش آموزان حداقل از نظر پروسه زمانی ۷ تا ۸ ماه طول می‌کشد و چنانچه چنین تخلفی اثبات شود، معلم خاطی در درجه اول تذکر دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم مرتکب چنین تخلفی شود، از مدرسه اخراج خواهد شد.

وی ضمن پذیرش خطای معلم ادبیات مصرانه تلاش می‌کند که از والدین این دانش‌آموز دلجویی و رضایت آنها را جلب کند، چرا که به گفته وی اگر معلم ادبیات از مدرسه اخراج شود، معلم جایگزین نخواهند داشت.

منیره قربان‌نژاد کار‌شناس واحد ارزیابی آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا در این باره می‌گوید: یک روز بعد از این اتفاق والدین این دانش آموز شکایت خود را به آموزش و پرورش منطقه اعلام کردند و البته هم زمان دبیرستان مربوطه نیز این تخلف را به اداره مربوطه گزارش کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق پیگیری‌های ما مدیر مدرسه در آن روز در مدرسه حضور نداشته و در ماموریت راهیان نور بوده است.

کار‌شناس واحد ارزیابی آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که جلسه‌ای با حضور اولیای دانش‌آموز و دبیر مربوطه که به تنبیه بدنی این دانش‌آموز اقدام کرده تشکیل شود تا ضمن بررسی این مسئله هم از دانش‌آموز و هم از خانواده او عذرخواهی و دلجویی صورت گیرد.

قربان‌نژادبا تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایط و عنوانی اولیای مدرسه حق تنبیه بدنی دانش آموز را ندارند، افزود: باعث تاثر است با اینکه این دانش‌آموز دارای مشکل و ناراحتی جسمی بوده، اینگونه بی‌رحمانه مورد تنبیه بدنی معلم قرار گرفته است، اما طبق بررسی‌های صورت گرفته معلم ادعا می‌کند از این موضوع اطلاعی نداشته است.

وی گفت: رئیس آموزش و پرورش منطقه ۹ با معلم و مدیر مدرسه در این رابطه صحبت کرده و یک جلسه‌ای نیز در رابطه با همین موضوع تشکیل خواهد شد تا صحبت‌های معلم نیز شنیده شود.

قربان‌نژاد خاطرنشان کرد: دانش‌آموزی که مورد تنبیه بدنی قرار گرفته یک هفته مرخصی استعلاجی داشته و ما حتی از اولیای این دانش آموز درخواست کردیم که اجازه بدهند، همکاران ما از مدرسه به ملاقات فرزندشان بروند و از آنها دلجویی کنند که آنها نپذیرفتند و گفتند ما نیازی به ملاقات نداریم.

وی در توضیح روال رسیدگی به شکایت والدین این دانش آموز از معلم خاطی، گفت: چنانچه این معلم تنها یک بار مرتکب چنین خطایی شده باشد، ابتدا به وی تذکر داده می‌شود و این تخلف در پرونده وی درج خواهد شد اما این تنها در شرایطی است که اولیای دانش‌آموز رضایت دهند لذا در صورت عدم رضایت والدین این دانش آموز و یا در صورت تکرار مطمئنا روش دیگری در رابطه با معلم متخلف اتخاذ خواهد شد.

حتی نباید به دانش آموزان در مدارس توهین شود

همچنین سخنگوی آموزش و پرورش تهران نیز در گفت‌و‌گو با ایلنا ضمن تاکید بر اینکه آموزش و پرورش قطعا با هر گونه رفتار خارج از چارچوب آیین‌نامه انضباطی مدارس برخورد می‌کند و اجازه تنبیه بدنی را به هیچ شکلی نمی‌دهد، افزود: حتی تحقیر و توهین دانش‌آموز نیز در مدارس مجاز نیست و باید با آن برخورد شود.

مسعود ثقفی تاکید کرد: به طور حتم تا همین حد که تاکنون برای ما محرز شده که معلم با کتاب به سر دانش‌آموز ضربه زده و او را از کلاس اخراج کرده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، چنانچه برخوردهایی نیز با معلم خاطی صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع از سوی رئیس منطقه آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران به خبرنگار ایلنا اطمینان داد که حتما با این معلم خاطی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران خاطرنشان کرد: این برخورد ابتدا به صورت توبیخ و درج در پرونده خواهد بود و در صورتی که موارد حاد شود، پرونده به هیات تخلفات اداری ارجاع می‌شود و هر حکمی که هیات تخلفات بر اساس مستندات صادر کند، به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است؛ بنا بر اظهار نظر پدر این دانش آموز این مسئله در نهایت با عذرخواهی معلم و دادن تعهد کتبی از سوی وی با رضایت والدین این این دانش آموز فیصله یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من باید همه چیو از پایه شروع کرد اول تربیت خانوادگی باید درست شه!!وقتی یه نهال کج رشد میکنه چطور یه باغبون میتونه اونو صاف نگه داره!!وقتی ریشه مشکل داره خیلی سخت میشه درستش کرد!!حالا من کاری به این موضوع ندارم کلی میگم الان بیشتر نوجوون و جونا همه بالاخره یه گوشی دارن و پدر ومادر به خاطر اینکه بچشونو از سرشون وا کنن همه چی در اختیارش میزارن و بچه گستاخ بار میاد !!الان هیشکی از ناظم مدیر حساب نمیبره!!ما سایه ناظمو میدیدم میگرخیدیم!!ولی خداییش الان وظایف مدارس خیلیسنگین تر شده!!هیچ وقت تو این مسایل نمیشه تنها به قاضی نشست!!ولی من تنبیه بدنی بچه ها رو واقعا مخالم اونم تو مدرسه جلوی جمع ولی باید واقع بین باشیم !!!بیشتر برای تربیت نسل جوون مایه بزاریم ههمه زندگب پول نیست!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه نکته دیگه هم لازم گفته بشه که مدارس منطقه 9 از والدین پول بیمه میگیرن ولی نمیدونم چرا والدین مخارج حوادث تو مدرسه رو میپردازن...

    • asal

      با سلام
      جاي تعجب هست چرا وقتي براي بجه هاي ما اتفاقي مي افتد با والدين تماس مي گيرند خوب خودتان اقدام كنيد ببريد بيمارستان بعد تماس بگيريد تا خدائي نكرده دير نشود اگر از هزينه مي ترسيد مگه مدرسه دانش اموزان را بيمه نمي كند
      يا لااقل بعد از اتفاق حال بچه رو بپرسيد من دست پسرم شكست تماس گگرفتن بيا ببرش بيمارستان رفتم مدرسه مي بينم دم در مدرسه نشسته ميگم هيچكس نيومده لااقل بمن تحويلت بده اصلا نپرسيدند چي شد چه اتفاقي افتاد
      حتما بايد شكايت كنيم تا عكس العمل و خواهش تمنا براي اتفاق پيش امده بكنند

    • بدون نام

      چرا پدر رضایت داد؟ باید تا آخر پای شکایت می ایستاد تا درس عبرتی برای بقیه شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا پدر دانش آموز رضایت نده...؟ گذشت بزرگترین مجازات برای طرف متخلف هست

      • مریم

        مشکل همینجاست از بس رضایت داده شده که دیگه کسی باکی از خلاف نداره و خیالش راحته که رضایت میگیره نبای رضایت بده که برای بقیه درس عبرت بشه

    • بدون نام

      خوبه معلم ادبیات بوده اگر معلم تربین بدنی بود چه کار می کرد...
      چقدر پررو هستند مسئولان مدرسه.. اگر این معلم بره جایگزینی براش نیست.. به درک که نیست.. می خواهید بچه ها رو بکشید بگید ما هم بدونیم...

    • بدون نام

      من شاهد رفتار زشت و پرخاشگر دبيران و معاونين مدرسه هاى پسرانه هستم، درسته كه پسر ها شيطونن ولى دليل نميشه هر گونه تنبيه و توهينى را قبول كنند، پس اگ خشمگين شدند و با چاقو به معلم حمله كردند بدونين كه حق داشتن

    • بدون نام

      احترام باید متقابل باشد در مورد دانش آموزان بی ادب و از خود راضی امروزی شما چه راهی پیشنهاد می کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا باید مشاور مدرسه پا پیش بزاره و با دانش آموزان و معلمین صحبت کنه تا اینجور اتفاق هایی رخ نده

    • بدون نام

      تا این معلم پرخاشگر بی ادب یک دانش آموز را نکشد کاری به کارش ندارند ولی ...نباید ولی این دانش اموز گذشت کندچون ظلم به بقیه است.

      پاسخ ها

      • عاطفه

        نظر user سه تا سه تا منتشر می شه.اما نظرات ما یکیشم منتشر نمی شه.چرا؟؟؟؟؟

    • sara

      تازه زنگ زدن مامانش اومده بردتش بیمارستان!!!

    • مهدی

      این اگه روی من همچین حرکتی میکرد الان بیمارستان بود معلمه...والله این معلم ها هم واقعا فکرمیکنند چه خبره...یه دانش آموز یکیشونو توی اون مدرسه بزنه حساب کار دستشون میاد

    • احمد

      واقعا متاسفم بخاطر وجود چنین پدر بی تفاوتی...واقعا فقط شکایت کرده ؟ قطعا باید میرفت سرکلاس این بظاهر معلم و عین ضربه ایی که به بچه وارد کرده شدیدترش را به این معلم وحشی میزد شاید درس عبرتی شود... تف به این معلم احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب بدی رو نباید با بدی داد...
        در ضمن رفتار هر کس نشونه شخصیتش هست...
        شاید دانش آموز هم کار خطایی کرده که اینجوری شده

      • مریم

        جناب user این دانش آموز هر کاری کرده باشه نباید اینجوری تنبیه اش میکرد اصلا حق کتک زدن بچه های مردم رو ندارن

    • بدون نام

      طبق ماده 4 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان تنبیه و آزار و اذیت جسمی کودکان و نوجوانان (زیر 18 سال شمسی) جرم بوده و مرتکب به 3 تا 6 ماه حبس و جریمه محکوم می گردد

    • ناشناس

      واقعا جای تاسف داره که مساله ها را باهم می سنجیم یک جا یک معلم مظلوم وزحمت کش کشته می شه یک جا یک دانش آموز تنبیه می شود بعد میگیم گردن معلم چاقو می خواهد اگر اولیا هستیم وای به حال فرزندانمان

      پاسخ ها

      • لالی پوپ

        این دو تا مساله چه ربطی به هم دارن؟! مگه ما گفتیم معلمها زحمت کش نیستن؟! لطفاً مغلطه نکنید.

      • عاطفه

        اونی که گفته گردن این معلم چاقو می خواد منظورش معلمی بوده که داشته با ضرباتش دانش آموز رو هلاک می کرده.

      • بدون نام

        عاطفه ، عاطفه ات گل نکنه. بچه مردم که هلاک نشده. انشاالله مرد چوبه دار هست احتیاج به چاقو نیست. ولی تو نمی تونی از حالا به بچه های چاقوکشی را یاد بدی.

    • لالی پوپ

      این خانواده متاسفانه به قانون آشنایی نداشتن، اصلاً به آموزش و پرورش ربطی نداشته، باید میرفتن دادسرای کیفری شکایت میکردن به پسر ایشون ارش تعلق میگرفت.

    • بدون نام

      نباید رضایت میدادند البته شایدم اگه رضایت نمیدادن میرفتن دادگاه حکم مغلم(بی وجدان) کمتر از معلمی بود که به بچهای کوچیک تعرض کرده بود

    • پریسا

      متاسفانه تو مملکت ما یه لقب فرهنگی به این معلمها دادن که اصلا نشه ازشون انتقاد کرد و هر خبط و خلافی هم بکنند همیشه تو حاشیه امنیتی هستند و قانون با اونها کاری نداره اما اگه از نزدیک با این قشر در ارتباط باشید می فهمید که بسیار پرمدعا هستند و اصلا رفتارشون بویی از ادب و فرهنگ نبرده!!1

    • بهرام آیریا

      ضمن عرض ادب و احترام به تمام معلمان با وجدان که حق عظیمی بر جامعه ما دارند ، به عرض میرسانم امثال اینها معلم نیستند ؛ یک مشت بی سواد و بیکاره که با مدرکی که معلوم نیست چگونه گرفته اند ، بدون آزمایش روحی و روانی و بدون دیدن آموزش و تفهیم قانون روابط آموزگار و شاگرد، به استخدام آموزش و پرورش در آمده اند. باید به این انسان نما در بدو استخدام میگفتند که در شرع مقدس اگر صاحب حیوانی ؛ تازیانه به حیوان خود بزند بطوریکه رد آن بماند ؛ قاضی شرع از او دیه میگیرد! چه برسد به همنوع آنهم طفل مردم ، مردک تو حق زدن نداری ، نهایتا از کلاس بیرونش میکردی . آموزش پرورش باید این معلم نما را برای همیشه از آموزش پرورش اخراج کند. این آدم نما برای گذران زندگی باید به بازار برود و با حمل بار روزی خود را درآورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به احتمال زیاد ایشون هم از معلمهای نهضت بودن که جذب آموزش وپرورش شدن و طرز رفتار با یه نوجوون رو بلد نیستن

    • بدون نام

      کار معلم به این نحو مورد تایید نیست آما قبول کنید عدهای از بچه ها واقعا شورش را در اورده اند

    • عارف

      معلمی شغل انبیاست که صبر و حوصله فراوان می خواهد جناب عالی اگر مشکل دارید چرا دانش اموز را تا پای مرگ تنبه می کنی تو که معلم ادبیات بودی باید بیشتر مراعات می کردی

    • mahnaz

      دیگه اون زمانهای قدیم نیست که مردم چندین بچه داشتندو بچه ها براشون زیاد اهمیت نداشت.الان مردم یکی دو بچه بیشتر ندارن ودوست هم ندارن به هیچ وجه بهشون تعرض یا توهین بشه.مسئولین آموزش وپرورش باید به هوش باشن که توچه زمانی دارن کار می کنند.

    • سلام

      متاسفانه این برخوردها در مدارس دولتی عادی بود البته در زمان ما ، خود من بارها مورد تنبیه بی رحمانه معلم ها قرار گرفتم و هنوز فکر ان لحظه ها عذابم میده کمترین تنبیه قرار دادن خودکار بین انگشتهایم بود ، البته بماند که وقتی قدرت جوانی را بدست اوردم چگونه با ان معلم های بی رحم رفتار کردم ........... البته حقیقتا بااینکه حقشون بود پشیمانم.

    • زهرا

      حالا به نظر شما حق چنین معلم روانی مرگ نیست؟؟ مرگ هم برایش کم است.

    • عاطفه

      چرا بدون فکر شغل خود را انتخاب می کنیم؟کسی که انقدر اعصاب ضعیفی دارد باید معلم شود؟معلم باید از انسان های معمولی هم صبورتر و مهربان تر باشد وگرنه که باید روزی 10تا دانش آموز را روانه بیمارستان کند

    • عبدالله محمدی

      احتمالا معلمه ازداعشیا درس میگرفته یا واقعا بچه خودش نعوذبالله بچه پیغمبره و خطایی تومدرسه نمیکنه وگرنه بچه مردمو اینطوری نمیزد

    • بدون نام

      متاسفانه كتك در مدارس پسرانه و توهين در مدارس دخترانه امر عادي شده و اگه بدونن كه والدين ارومند بعضي افراد به خودشون اجازه توهين به والدين رو هم ميدن

    • sam

      آموزش و پرورش این روانیا رو از کجا پیدا میکنه.یعنی ما تو مملکت لیسانس ادبیات بیکار نداریم که روانی هم نباشه جایگزین کنن آیا

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دوست عزیز هیچ معلمی روانی نیست گرنی -فشار زندگی وخیلی چیزای دیگه باعث اینطور حوادس میشه شک نکن الان خود معلم از همه پیشیمانتره هر چند پشیمانی دگر سودی نداره

      • بدون نام

        دوست عزیز این مشکلات فقط برای ایشون نیست ما هم این مشکلات رو داریم شاید مشکل بعضیها خیلی بیشتر از ایشون باشه ولی دلیل نمیشه وقتی رفت تو خیابون یا سر کار مردم رو لت وپار کنه

    • بدون نام

      بغضي ازمعلمها طوري ازشطنت بچه هاحرف ميزنن انگارخودشون اين دورانو نداشتن وبچه هم نديدن متاسفانه آموزش پرورش مابااين معلمهاست که همچنان درسطح پايين علمي وفرهنگي است من بامديرمدرسه اي برخورد کردم که چنان بي ادبانه وکوچه بازاري حرف ميزد بخدااشکم دراومد ودلم برابچم سوخت

    • نا شناس

      بنده کار این معلم را تائید نمیکنم ولی دوستان :واقعا بعد از جناب حاجی بابایی واقعا معلما که تنها زورشون به نمره ندادن بود اونم کمرنگ شده و مدیران به خاطر درصد قبولی بالا که از بالا دست ازشون میخوان هیچ اهرم فشار ندارن و مدیر مدرسه هم از ترس خودش همه چیو گردن معلم انداخته که مبادا زیر سوال بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش میشد دوباره حاجی بابایی رو به آموزش و پرورش برگردوند تا یه سامانی بهش بده و این همه دانش آموز بی سواد رو به جامعه تحویل ندن

    • احمد

      ضمن احترام به نظرuser بنظرمن تجربه در جامعه ما ثابت کرده قصاص بمراتب عادلانه تر از بخشش است و دقیقا بدرستی حضرت علی سفارش کرد که قاتلش قصاص شود و نه بخشیده...بوالله این بخشش ها فقط باعث جری شدن مجرم وتکرار این جرم میشود ...چه اسیدپاشی باشد چه کتک بچه مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا صدهزارتا لایک داری نه هزارتا

    • بدون نام

      این معلم کثافت جنایتکاربایداعدام شود.فقط میتونم بگم ای بیشرف تومعلم نیستی توبایدبری پشکل جمع کنی خاک توسرت مگه خودت بچه نداری؟

    • حمید

      باید چاقو رو تو گلوی معلم فرو میکردن!!!!

    • بدون نام

      واقعا باید یک روز جای معلمان بودین بی ادبی دانش آموزان رامی دیدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هر حال دلیل نمیشه که معلمها اینجوری وحشیانه رفتار کنن و بچه های مردم رو راهی بیمارستان کنن اینجوری که همه از مدرسه زده میشن و شما بیکار میمونید

      • امید

        آقا معلم یا خانم معلم پدر من هم مثل شما معلم بوده ولی جوری با دانش آموزهاش رفتار کرده که الان هم که چند سالی میشه بازنشست شده بهش سرمیزنن و روز معلم حتما به دیدنش میان خودشون یه چیزایی از کاراشون تعریف میکنن که یقینا اگه من بودم مثل پدرم باهاشون رفتار نمیکردم ولی پدرم میگه اگه بد باهاشون برخورد میکردم همه از مدرسه زده میشدن و اینی که هستن نمیشدن حتی خودشون میگن فقط به بخاطر پدرم مدرسه میرفتن و اگه ایشون نبود به خاطر رفتار بد معلمها قید درس ومدرسه رو میزدن

    • مریم

      چه دنیای عجیبی شده این آموزش و پرورش ما, یه معلم جونشو فدا میکنه خاطر اینکه یکی از دانش آموزاش توی مدرسه حالش بد شده اونم توی بدترین شرایط آب و هوایی و چند روز بعد جنازه اشو از زیر گل ولای رودخونه میکشن بیرون یه معلم دیگه دانش آموزشو به حدی تنبیه میکنه که اینجوری حالش بد میشه و حتی زحمت رسوندنش رو به بیمارستان هم نمیکشه واقعا جای تاسف داره

    • امیر

      این جا یک سؤال ما هوی مطرح می شود و آن این که چرا وقتی یک دانش آموز نما در دبیرستان حافظیه ی شهرستان بروجرد وارد کلاس درس می شود و با کارد با رحمی تمام دبیر فیزیک خود را سلّاخی د و او را روانه ی قبرستان می کند مسئولین هیچ سر و صدایی نمی کنند ؛امّا هر گاه دبیری به دانش آموز خود بگوید بالای چشمت ابروست! آقایان زمین و زمان را به هم می دوزند!؟ ما هم مخالف تنبیه بدنی دانش آموز هستیم و آن معلم کار درستی نکرده است؛ امّا نباید شأن « معلّم» تا این اندازه پایین بیاید.!

    • بدون نام

      اگر معلمي بي دليل دانش اموزي را بزند مقصر است اما كمتر يا اصلا چنين نيست. پس اول دانش اموز خطا ميكنه و معلم را وادار به چنين اعمالي ميكنه. واوليا بايد بچه هايشان را نسبت به وظايفشان دركلاس و معلمان توجيه كنند.

    • Saba

      پدر من هم معلم بود تمام اين بلاها كه شما يه بار ميشنوين از صبح تا شب سر ما در ميوورد!!!اگه بدونين چه شبها و روزهاي سختي گذرونديم!!!هر شب و روز مثل طفلان مسلم شكنجه مي داد ما رو!خدا ازشون نگذره!!!ا

    • بدون نام

      جندسال قبل که پسرمنهم دردورراهنمایی ازطرف معلم موردبی ادبی وپرت کردن کتابش به پشت بام مدرسه که صورت گرفت مدیر مدرسه به حمایت ازمعلم عنوان داشت که معلم است ازاین قبل چیزهادرمدارس زیاداست وکسی توجهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج