۱۵۷۲۱۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

نان گران نشده است، چانه ها هدفمند شده

رییس اتحادیه نانوایان تهران با اشاره به افزایش قیمت انواع نان سنتی از روز جاری(دوشنبه)در اغلب استان های کشور، ادعا کرد: قیمت نان گران نشده است، بلکه چانه ها هدفمند شده است.

خبرگزاری ایرنا: رییس اتحادیه نانوایان تهران با اشاره به افزایش قیمت انواع نان سنتی از روز جاری(دوشنبه)در اغلب استان های کشور، ادعا کرد: قیمت نان گران نشده است، بلکه چانه ها هدفمند شده است.

قاسم زراعتکار همزمان با اعلام نرخ جدید نان با اذعان به اینکه، چانه های انواع مختلف نان سنتی در تهران به لحاظ وزنی روز به روز آب رفته و در برخی از نانوایی ها حتی به وزن یک تخم مرغ رسیده بود، این کم فروشی را ناشی از افزایش هزینه های جاری نانوایی و عدم دریافت نرخنامه جدید نان در طول ۲۹ ماه گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه، در جلسه نهایی کارگروه استانداری ها به منظور تعیین قیمت جدید نان پخت خمیر استاندارد انواع مختلف نان سنتی مورد تاکید قرار گرفته است، این میزان را برای نان های سنتی لواش، سنگک، بربری و تافتون به ترتیب ۱۷۰، ۶۵۰، ۶۰۰ و ۲۸۰ گرم ذکر کرد.

وی وعده داد: به طور حتم نانوایان سراسر کشور از روزهای آتی موظف به رعایت کامل این وزن به منظور پخت نان می باشند.

رییس اتحادیه نانوایان تهران یادآور شد: طبق مصوبه کارگروه آرد ونان استانداری تهران از روز جاری دوشنبه ۱۰ آذرماه قیمت هر قطعه نان سنگک با چانه ۶۵۰ گرمی ۸۰۰۰ ریال، نان بربری با چانه ۶۰۰ گرمی ۷۰۰۰ ریال، نان لواش با چانه ۱۷۰ گرمی ۲۲۵۰ ریال و نان تافتون سنتی با وزن ۲۸۰ گرم ۴۲۵۰ ریال قیمت گذاری و از سوی نانوایان قابل اجراست.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل دولت به تدریج تا پایان برنامه پنج ساله دوم توسعه هدفمندسازی یارانه ها نهایی خواهد شد، پیش بینی کرد: قیمت نان در سال ۱۳۹۴ به طور کلی آزاد شود.

زراعتکار با بیان اینکه، اتحادیه نانوایان تهران نماینده اتحادیه نانوایان سراسر کشور نیز محسوب می شود، از کلیه نانوایان کشور درخواست کرد ضمن رعایت نرخنامه جدید اعلام شده نان و تلاش به منظور ارتقاء هرچه کیفی پخت نان، از هرگونه کم فروشی به شهروندان به صورت جدی خودداری کنند.

رییس اتحادیه نانوایان تهران با اشاره به فعالیت گشت های بازرسی و تعزیرات در سطح استان تهران به منظور برخورد قانونی با نانوایان متخلف، از مردم خواست هرگونه کم فروشی نان از سوی نانوایان در سراسر کشور را از طریق شماره تلفن سراسری ۱۲۴ یا ستادهای تعزیرات آرد و نان به منظور رسیدگی هرچه سریعتر درمیان بگذارند.

به گفته رییس اتحادیه نانوایان پایتخت، در شهر تهران علاوه بر شماره ۱۲۴، تلفن ۷۷۵۰۳۳۱۳ نیز آمادگی دریافت پیشنهادات و رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص آرد و نان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      سلام.قرار بود نان 30درصد افزایش یابد.ولی در شهرخلخال حدود 75درصد افزایش یافت.نان بربری300بود که با افزایش75درصدی به 500رسیده است

    • محمود

      همه چیز سه برابر گران شد یارانه دریافتی سه برابر ارزشش را از دست داد یکی نیست بگه حالا یارانه هم باید 240000تومان می بایست باشه .قبلا اگرکسی پول نداشت می تونست با 200یا 300تومان خالی حداقل تنها نان برای خود خانواده اش بخرد حالا چی ؟برید نانوایی های فقیر نشین که دفتر قرضی دارند خدایا فقط از تو مرگ می خواهم

    • بدون نام

      مگه سیستم نظارتی هم ما داریم؟

    • احد لطفی

      بعد گوجه کیلو 6000 تومن باشه نونم دیگه نمیخوریم .راستی لبنیاتم دیگه مدتهاست که نمیخوریم آخ یادم رفت راستی گوشتم دیگه خیلی وقته نخوردیما اما باز با این وجود اینروزا سیر سیر هستیم چون از گشنگی داریم امید میخوریم...

    • بدون نام

      شیراز نان سنگکک از 500 به 1000 رسیده!!!! یعنی صد در صد افزایش!
      شما هم بلدین فقط با کلمات بازی کنید!چانه هدفمند شده!!!! مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج