۱۵۷۳۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش نویر به قرار گرفتن در فهرست توپ طلا

سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان از اینکه در فهرست نهایی فیفا برای کسب توپ طلای ۲۰۱۴ قرار گرفته است بسیار خوشحال شد و از هم تیمی هایش تشکر کرد.

خبرگزاری ایسنا: فهرست نهایی فیفا برای کسب توپ طلای ۲۰۱۴ اعلام شد. لیونل مسی، مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو سه بازیکنی هستند که این شانس را دارند تا در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند.

نویر سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان یکی از سه بازیکنی است که در این فهرست قرار گرفته است. او در واکنش به قرار گرفتنش در فهرست نهایی فیفا گفت: از اینکه در این فهرست قرار گرفته ام بسیار خوشحالم و این برای من افتخار است. از همه هم تیمی هایم به خاطر این افتخاری که به دست آورده ام تشکر می کنم. اگر تلاش آنها نبود من هم نمی توانستم در این فهرست باشم.

نویر در سال ۲۰۱۴ نمایش خیره کننده ای با تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ داشت. او توانست با بازیهای خوبی که به نمایش گذاشت زمینه را برای قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی ۲۰۱۴ فراهم کند.

بسیاری معتقدند که او شایسته رسیدن به توپ طلای ۲۰۱۴ است چرا که فرهنگ تازه ای را به جهان فوتبال اضافه کرده است. او در بازی با پا توانایی بالای دارد و همچون یک مدافع آخر در بایرن بازی می کند و با پاس های که می دهد هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد اما نباید فراموش کرد که انتخاب یک دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن جهان بسیار سخت است و او باید رقیبان سرسختی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را از پیش رو بردارد که از عجایب فوتبال جهان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج