۱۵۷۶۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وضع فعلی مذاکرات برای روسیه ایده‌آل است

الهه کولایی با اشاره به نقش روسیه در مذاکرات هسته‌ای گفت: روسیه نسبت به تداوم وضع موجود در مذاکرات و به توافق نرسیدن و حل و فصل نشدن مساله هسته‌ای رضایت دارد و منافعش را این روند تامین می‌کند.

ایسنا: الهه کولایی با اشاره به نقش روسیه در مذاکرات هسته‌ای گفت: روسیه نسبت به تداوم وضع موجود در مذاکرات و به توافق نرسیدن و حل و فصل نشدن مساله هسته‌ای رضایت دارد و منافعش را این روند تامین می‌کند.

این استاد دانشگاه تهران با اشاره به تعامل روسیه در بحث هسته‌ای در همایش دیپلماسی هسته‌ای گفت: امکان ندارد روابط ایران و روسیه بررسی شود در حالی‌که در آن به فاکتور آمریکا توجه نشود.

وی همچنین گفت: همکاری هسته‌ای میان ایران و روسیه در حالی انجام می‌شود که ایران در جهت تقابل با غرب قرار دارد. در عین حال در بررسی روابط ایران و روسیه علاوه بر آمریکا باید به نقش اسرائیل و روابطش با روسیه نیز توجه کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: روش روسیه نشان می‌دهد که تمایل دارد مذاکرات هسته‌ای به سمت استمرار وضعیت موجود و نرسیدن به توافق و حل و فصل نشدن پیش رود.

وی گفت: تداوم وضع موجود یک وضعیت ایده‌آل برای روسیه است. در عین حال جنبه‌های ابهام برانگیز برنامه هسته‌ای ایران همچنان مورد توجه روسیه است.

کولایی در پایان تاکید کرد: الزامات ژئوپولتیک ایجاد یک موازنه را میان ایران با بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی موجب می‌شود اما روس‌ها خیلی زودتر از ما به این مساله پی برده و برای این موضوع برنامه‌ریزی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج