جاباما
۱۵۷۹۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مرسدس E۳۵۰؛ یک ژرمن با اصل و نسب

همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد. نسل جدید E کلاس یعنی E۳۵۰ این روزها در خیابان های ایران با غرور جولان می دهد.

برترین ها به نقل از هفت صبح : همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.

مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب

در بین تولیدات این کمپانی معظم، کلاس E یکی از پرفروش ترین کلاس ها طی حضور شش دهه خود بوده و دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی هم همیشه طرفداران خود را حفظ کرده است. حال با نسل جدید E کلاس یعنی E۳۵۰ رو به رو هستیم که در خیابان های ایران هم با غرور جولان می دهد.


شکل و شمایل

در اولین نگاه، دماغه جلوی این مدل با طرح کشیده اش کمی متفاوت تر از سایر مدل های این برند به نظر می رسد، اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی آن که با شیوه مدرن آمیخته شده کاملا آشکار است. از نکات اصلی طراحی این نسل، می توان به طرح چراغ های دو تکه جلو و افقی عقب، استایل کشیده و شیبدار بدنه و ارتفاع پایین آن اشاره کرد. به طور کلی، این خودرو با استایل بزرگ و شکیلش بیشتر موردپسند دوستان متمولی است که کت و شلوار به تن می کنند و بیشتر در راه منزل و دفتر کار برای امضای قراردادهای تجاری در تردد هستند. E350 آنچنان که باید و شاید مورد پسند جوانان نیست.

مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب


وضعیت فنی

اگر شانس با شما یار بود و پشت فرمان این خودرو نشستید، با استارت موتور حجیم 5/3 لیتری شش سیلندرش، 307 اسب بخاری را می توانید آزاد کنید. ضمن اینکه شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل آن هم خواهید بود؛ در گوشه آینه ها، مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودروهای کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز درآمده و به شما هشدار می دهد.

مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب

در شتاب گیری ها هم کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث، شاهد بالارفتن سرعت اتومبیل تا ۱۰۰ کیلومتر در عرض هفت ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپورت و دربرگیرنده در مانورهای ناگهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط دکمه های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپورت را به شما منتقل نمی کند.

مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب

در پایان

به طور کلی می توان گفت اگر پولتان از پارو بالا می رود، سری جدید E کلاس، یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. ولی اگر دوست دارید همه چیز را یک جا با هم داشته باشید و جیبتان به شما اجازه مانور می دهد، می توانید با حدود ۵۰ میلیون اضافه تر پشت رل سری S قرار بگیرید که منطقی تر به نظر می رسد چراکه سری S سرآمد تمام مدل های بنز و نشان از یک خودروی اصیل آلمانی است.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج