۱۵۸۴۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

استیناف، رای کمیته انضباطی را شکست

نصرتی و شیث تخفیف گرفتند

همان طور که پیش بینی می شد، کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره محرومیت و جریمه نقدی محمد نصرتی و شیث رضایی را نپذیرفت. این کمیته دیروز رای نهایی دو بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد که براساس آن، محرومیت نصرتی به چهار و محرومیت رضایی به شش ماه کاهش یافت.

برترین ها به نقل از تماشا : همان طور که پیش بینی می شد، کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره محرومیت و جریمه نقدی محمد نصرتی و شیث رضایی را نپذیرفت. این کمیته دیروز رای نهایی دو بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد که براساس آن، محرومیت نصرتی به چهار و محرومیت رضایی به شش ماه کاهش یافت. جریمه نقدی این دو بازیکن هم از ۳۰۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش برترین ها کمیته استیناف در بیانیه ای اعلام کرد: «به این دلیل که عمل ارتکابی، منطبق با بند یک ماده ۴۲ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نبوده است، حکم صادره از سوی کمیته انضباطی نقض و به استناد بند الف ماده ۲۲ از همان آیین نامه، حکم جدید مبنی بر محرومیت شیث رضایی به مدت شش ماه و محمد نصرتی به مدت چهار ماه از شرکت در مسابقات رسمی فوتبال کشور و نیز جریمه هرکدام به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد».

این درحالی است که براساس رای کمیته انضباطی رضایی با ۲۰ ماه و محمد نصرتی با ۱۰ ماه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بودند. البته از همان زمان اعلام رای کمیته انضباطی قابل پیش بینی بود که محرومیت دو بازیکن پرسپولیس در کمیته استیناف دچار تغییر و تحول اساسی شود و به شدت کاهش یابد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده بود به دنبال کم کردن محرومیت این بازیکنان است. هوشنگ نصیرزاده و غلامرضا رفیعی وکیل مدافع نصرتی و رضایی هم در پرونده اخیر بودند و تلاش زیادی را برای قانع کردن کمیته انضباطی به کار بردند.

با این شرایط محمد نصرتی می تواند از هشتم اسفند تیم پرسپولیس را در مسابقات مختلف همراهی کند. نکته جالب اینکه بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم از ۱۷ اسفند آغاز می شود و نصرتی مشکلی برای حضور در این بازی ها نخواهد داشت. هرچند محرومیت رضایی هم در اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد، اما بعید به نظر می رسد پرسپولیس در آن زمان علاقه ای به ادامه همکاری با این مدافع خود داشته باشد.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نصرتی و شیث تخفیف گرفتند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریچهره

      چه آبرويي از ايرانيهابردند اين دو بازيكن ديروز روزنامه ي همه ي كشورهايي كه درباره ي حركت زشت رضايي و نصرتي نوشته بود خوندم. واقعا براتون متاسفم همه ي ورزشكارا خودشونو ميكشند تا آبروي كشورشون حفظ بشه اما اينا........

    • من

      پ نه پ فکر کردیم تخفیف بشون نمیدن
      فردا پس فرداس که بیان تو لیگ بازی کنن
      من مرده شما زنده
      حالا میبینیم.

    • آقای x

      پول زیاد انسان رو بیش از حد شاد میکنه مواظب باش یک روز هم شاید سراغ تو بیاد

    • فاران

      چی بگیم ؟؟
      دوست نداریم انگشت نمای این و اون باشید هر چند با این کارا تون به اندازه کافی آبرو ریزی کردید
      اما ایکاش مابقی این دوران بازیگری تون رو تو تیمهای دسته یک و دو بازی میکردید تا حداقل اسمی از شماها تو رسانه ها برده نشود !

    • saeedeh

      به خاطر همیناست که نمیذارن خانم ها هم برن استادیوم

    • fm

      بابا جمع کنید این حرفارو مگه بنده خدا چکار کرده بود رسانه ها بزرگش کرده بودن .تو ایران اگه تقی به توقی بخوره جنگجال درست میکنن.

    • asal

      kare zesht anjam dade boooooooooddddd......aashna daran hamoon mahroomiatam pasfarda migan niiiiistt.....aksare irania haminan dige jav ke miad soragheshooonnn hamechiz yadeshoon mire

    • nasrin

      تازه ميگه مگه چيكاكرده بودن
      نه توروخدابذاريم هرغلطي بكنن هيچي به هيچي...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج