۱۵۸۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

در تلاطم بحران اقتصادی

پنج دلیل موفقیت یک تجارت مستقل

در حالی که دیگران ممکن است فکر کنند که مواجهه با این قبیل چالش های اقتصادی کار را برای شرکت های کوچک مستقل سخت تر کرده است، تحلیل گران بازار معتقد هستند که بخش عمده ای از این کمپانی های کوچک رشدی باور نکردنی در تجارت خصوصی خود مشاهده کرده‌اند.

در حال حاضر بازارهای جهانی تقریبا در شرایطی استرس زا قرا دارند. تحلیل گران اقتصادی بر این باور هستند که عدم دسترسی به بودجه کافی، ورشکستگی بانک های جهانی و دیگر حوادث نا امید کننده دنیای تجارت را از پایه ویران کرده است. در این شایط سخت و ترسناک یک تجارت مستقل شاید بتواند روزنه ای از امید برای موفقیت در آینده پیدا کند.

در حالی که دیگران ممکن است فکر کنند که مواجهه با این قبیل چالش های اقتصادی کار را برای شرکت های کوچک مستقل سخت تر کرده است، تحلیل گران بازار معتقد هستند که بخش عمده ای از این کمپانی های کوچک رشدی باور نکردنی در تجارت خصوصی خود مشاهده کرده‌اند. همزمان با تلاش اقتصاد جهانی برای احیای مجدد قدرت گذشته خود، شما می‌توانید به پنج دلیل زیر به عنوان یک شرکت کوچک مستقل به سوی موفقیت گام بردارید.

پنج دلیل موفقیت یک تجارت مستقل

۱. شما می‌دایند که چگونه برای خود بازاریابی کنید. چنانچه شما در گذشته به موفقیتی در دنیای تجارت شرکت های کوچک درست پیدا کرده‌ باشید، حتما تا کنون به مفهوم قدرت روشهای بازاریابی نامتداول نیز پی برده‌اید. بیشتر این شرکت ها علی رغم محرومیت از بودجه های کلان تبلیغاتی معجزه شبکه های اجتماعی اینترنتی در راستای ارتقای خدمات خود را درک کرده و از آنها بسیار بهره می‌برند. قدرتمند ترین شرکت های کوچک تجاری کسانی هستند که یک نوع ارتباط صحیح با مشتریان خود برقرار می‌کنند. بنابراین در شرایطی که شرکت های بزرگ و قدیمی باید به منظور حفظ بقا و توانایی پرداخت وام های کلان بانکی از بودجه تبلیغاتی خود کم کنند، آنها بر روی یک سری روش های خاص بازاریابی تمرکز می‌کنند که همواره نتیجه مثبت در پی داشته است. آن روش چیزی به جز استفاده از قدرت همکاران و دوستان قدیمی خود نیست.

۲. شما انعطاف پذیرهستید. تقریبا هر شرکت کوچک مستقل یک نوع انعطاف پذیری غیر قابل باور در دیدگاه‌ها و نظریات خود دارد. آنها به سرعت امکان موفقیت یا شکست پروژه های جدید خود را بررسی کرده و برنامه کاری خود را با آن تطبیق می‌دهند. بر خلاف برند های بزرگ تجاری یک شرکت کوچک مستقل فورا به ناکارآمد بودن استراتژی کاری خود پی برده و به جای تاکید بر روی یک برنامه محکوم به شکست در راستای کسب یک موفقیت بلند مدت روش خود را تغییر می‌دهد.

۳. عملکرد شما موثر و کارآمد است. صرف نظر از تجارت، هر شرکتی با ابعاد مختلف در راستای حفظ عملکرد موثر نیروی مولد خود تلاش می‌کند. به عنوان یک شرکت کوچک تولید و بهره‌وری شما نیروی حیاتی برای افزایش درآمدزایی به شمار می‌رود. در شرایطی که کارمندان یک شرکت اغلب اوقات ضرورت تلاش فوری برای تکمیل پروژه ها را احساس نمی‌کنند، زمان سرمایه شما است و شما هر ساعت از روز را به منزله یک گام به سوی موفقیت در نظر می‌گیرید. به این ترتیب مشتریان نیز می‌توانند بر روی توانایی شما در عمل به تعهدات زمانی حساب کنند.

پنج دلیل موفقیت یک تجارت مستقل

۴. شما از اتکا به نفس بالایی برخوردار هستید. بسیاری از شرکت های کوچک مستقل وام های بزرگ کاری را نپذیرفته یا به قرارداد های لیزینگی رسمی تن نمی‌دهند. در عوض، عدم اتکای آنها به اعتبارات بانکی برای تضمین میزان سود‌دهی خود هزینه های سرسام آور و اضافی را کاهش داده‌است. معافیت آنها از هزینه های تجارت سنتی کمک بزرگی به تکیه بر روی یک منبع صحیح و جدید برای موفقیت و نوآوری کرده و نگرانی آنها را برای پرداخت وام های کلان بانکی رفع کرده است.

۵. شما قابل دسترس هستید. امروزه به طور متداول شرکت های کوچک تجاری کار خود را با استفاده از اینترنت توسعه داده و این کار امکان دسترسی به آنها را بیش از پیش فراهم کرده است. به این ترتیب چنانچه شرایط اقتصادی در یک نقطه از جهان با مشکل مواجه شود، این قبیل شرکت ها می‌توانند فعالیت های خود را بر روی نقاط دیگری از جهان که سود‌دهی بیشتری دارند متمرکز کنند.

با رعایت این پنج فاکتورمی‌توانید صرف نظر از نوسانات اقتصادی موفقیت یک شرکت کوچک مستقل را تضمین کرده و آینده‌ای درخشان برای آن پیش بینی کنید.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahar_zamastam

      باحال بود ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج