۱۵۸۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زندگی هنری محمد علی کشاورز در بازار

کتاب زندگینامه شخصی و هنری محمدعلی کشاورز در ۵بخش به بررسی و نقد این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در قبل و بعد از انقلاب می​پردازد.

کتاب زندگینامه شخصی و هنری محمدعلی کشاورز در ۵بخش به بررسی و نقد این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در قبل و بعد از انقلاب می​پردازد.

کتاب «اکسیر نقش» زندگی هنری محمدعلی کشاورز از مجموعه تئاتر ایران در گذر ایام منتشرشد. این کتاب که چهارمین عنوان از این مجموعه در انتشارات افراز است به همت «اعظم کیان‌افراز و یاسین محمدی» تهیه و تدوین شده است.

کتاب در پنج بخش تنظیم شده که در نخست کتاب، نگاهی دارد روایت‌گونه به زندگی شخصی و تئاتری محمدعلی کشاورز. در بخش دوم از میان صدها نقد منتشرشده در مطبوعات پیش از انقلاب، پنج نقد برگزیده شده که کار کشاورز را هم در مقام بازیگر و هم در مقام کارگردان تئاتر مورد بررسی قرار داده‌است.

بخش سوم کتاب به‌تفصیل به آثار سینمایی‌ای پرداخته که محمدعلی کشاورز در آنها بازی کرده است و در بخش چهارم هم چهار گفت‌وگو با کشاورز گنجانده شده که گفت‌وگوی اول را بهزاد صدیقی درقالب کتابی انجام داده با عنوان بازیگران: گفت‌وگو با شش بازیگر از سه نسل که این کتاب را نیز به‌زودی انتشارات افراز منتشر خواهد کرد.

زندگی هنری محمد علی کشاورز در بازار

همچنین سه گفت‌وگوی بعدی از میان ده‌ها گفت‌وگویی که محمدعلی کشاورز با نشریات بعد از انقلاب انجام داده، برگزیده شده که زاون قوکاسیان، آذر مهاجر و لادن اسلامی این گفت‌وگوها را انجام داده‌اند. بخش پنجم کتاب پایان‌نامه‌ تحصیلی محمدعلی کشاورز در مقطع کارشناسی تئاتر با عنوان تأثیرات متقابل جامعه و هنرمند بر یکدیگر است که عیناً منتشر شده است.

پایان‌بخش کتاب، ضمائم تصویری است که شامل بیش از ۱۰۰ تصویر و سند است که برای جمع‌آوری آن از منابع مختلف شامل آرشیوهای شخصی و عمومی، کتاب‌ها و سایت‌های اینترنتی استفاده شده است.»

این کتاب در ۴۲۴ صفحه با قیمت ۱۰هزار تومان منتشر و روانه بازار نشر شده است.


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زندگی هنری محمد علی کشاورز در بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج