۱۵۹۰۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رستمی: شاید وزنه‌برداری را کنار بگذارم

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: در حال تصمیم‌گیری نهایی هستم و شاید برای همیشه وزنه‌برداری را کنار بگذارم.

خبرگزاری تسنیم: کیانوش رستمی با انتقاد از شرایط کنونی حاکم بر وزنه‌برداری اظهار داشت: از مسئولان ممنونم که از من احوال‌پرسی کردند اما متاسفانه از لحاظ مالی خبری نیست و کسی از این لحاظ کاری به ما ندارد.

وی افزود: البته برخی معتقدند که قرار است اتفاقاتی رخ دهد و دلیل بی‌توجهی کنونی به خاطر ماه صفر است و به همین دلیل است که مراسمی برگزار نمی‌شود.

رستمی: شاید وزنه‌برداری را کنار بگذارم

دارنده مدال طلای جهان در وزن ۸۵ کیلوگرم در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب دومین طلای جهان شرایط زندگی‌اش فرقی کرده یا نه، خاطرنشان کرد: باور کنید زندگی سخت‌تر هم شده است. چند روزی است که مشغول دسته‌بندی افکارم هستم تا شاید برای همیشه وزنه‌برداری را کنار بگذارم.

رستمی در توضیح دلیل این تصمیم غیرمنتظره عنوان کرد: در شرایط کنونی هیچ تفاوتی در زندگی من رخ نداده است. من پس از کسب این تعداد مدال حتی یک خانه از خودم ندارم و در شهرم کرمانشاه نیز برای زندگی کردن سرپناهی ندارم و باید همچنان با خانواده‌ام باشم.

وی ادامه داد: مگر اعضای خانواده من تا چه زمانی از من حمایت خواهند کرد و من باید روزی مستقل شوم و تشکیل زندگی دهم اما متاسفانه هزینه جشن‌هایی که پس از قهرمانی در جهان گرفتم را نیز به زور تامین کردم. من ۲ سال بیرون از اردوها بودم و از جیب هزینه کردم تا برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی آماده شوم و خدا را شکر در هر ۲ پیکار هم روی سکو رفتم اما انگار نه انگار که پس از چند سال پرچم ایران را در یک میدان بین المللی به اهتزاز در آورده‌ام.

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: ورزشکاران مثل نفت جزو سرمایه‌های یک کشور هستند و امیدوارم همه چیز هرچه زودتر اوضاع درست شود و اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

رستمی در پاسخ به این سوال که نظرت در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری چیست، گفت: اکنون مدت زمان زیادی تا انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری مانده و ما نیز تابع تصمیمات رضازاده هستیم. امیدورام شاهد اتفاقات خوبی باشیم و وزنه‌برداری باز هم بتواند به روزهای خوبش ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج