جاباما
۱۵۹۰۸۶
۱۳ نظر
۶۳۲۷
۱۳ نظر
۶۳۲۷
پ

همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران

بسياري از ما عادت داريم به محض اينكه مي‌خواهيم براي سلامت بدن‌مان فكري بكنيم، به داروخانه مي‌رويم و به انواع و اقسام قرص و دارو كه اتفاقا از اينجا و آنجا در موردش بسيار شنيده‌ايم، متوسل مي‌شويم.

وبسایت ایده آل شو: بسياري از ما عادت داريم به محض اينكه مي‌خواهيم براي سلامت بدن‌مان فكري بكنيم، به داروخانه مي‌رويم و به انواع و اقسام قرص و دارو كه اتفاقا از اينجا و آنجا در موردش بسيار شنيده‌ايم، متوسل مي‌شويم.

در مورد مسائل پيچيده‌تر و اساسي‌تر مثل لاغر كردن، بايد كمي بيشتر تحقيق كنيم وگرنه نه‌تنها مشكل‌مان حل نمي‌شود، بلكه ممكن است مشكلات جديدي سراغ‌مان بيايد كه خودمان هم از آن بي‌خبريم. اينجا با هم مي‌خواهيم ببينيم كه تا چه حدي در مورد لاغر‌تر شدن‌مان با قرص و دارو به راه درست مي‌رويم و تا چه حدي اشتباه مي‌كنيم.
در زیر قرص های لاغری برتری هستند که می توانند به شما کمک کنند تا در ۳ ماه حداقل ۱۲ کیلوگرم کم کنید.
١) قرص Phentermine (با نام تجاری Adipex)

ادیپکس Adipex از انواع قرص لاغری جدید نیست . در حقیقت، بیش از ۶۵ سال است که مصرف می شود و دلیل آن این است که امتحان خود را پس داده!
با درنظر گرفتن اینکه هر ساله قرص های لاغری جدیدی وارد بازار می شوند حتی به روز رسانی خود با آنها کار مشکلی است. واقعیت این است که اکثر این داروها بی تاثیرند. ولی در مورد برخی از آنها این امر صادق نیست. مسئله مهم این جاست که این مسئله را تشخیص دهیم.
همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران

قرص لاغری Phentermine دارویی است که توسط افراد بی شماری بارها و بارها استفاده شده است. با این حال، آیا می توان گفت که این یک داروى معجزه آسا و بهترین قرص لاغری برای کاهش وزن است؟ قطعا نه! چرا؟ خب، قطعا عوارضى نیز دارد.

اول از همه، این قرصی نیست که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید .این دارو یک تجویز بسیار جدی برای افرادی است که در حال حاضر به طور بیماری زا و کشنده ای چاق هستند (۱۳۵ کیلو و بیشتر). بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن هستید و اضافه وزن شما هنوز مشکل جدی ایجاد نکرده، این دارو برای شما مناسب نیست. در واقع، اکثر پزشکان این قرص لاغری را تجویز نمی کنند مگر اینکه در معرض خطری جدی به دلیل اضافه وزن باشید.

چرا Phentermine دارویی جدی است و فروش آن بدون نسخه ممنوع است؟

اساسا این دارو محصولی است که شما در صورت نبودن گزینه های دیگر از آن استفاده می کنید. اساس کار این دارو از بین بردن اشتهای شماست یعنی زمانی که بدن شما به طور طبیعی به شما می گوید وقت آن است که غذا بخورید،شما چیزی نمی خورید و خودتان باید بفهمید که زمان آن چه موقعی است. این امر می تواند برای بسیاری از افراد خطرناک باشد، به همین دلیل است که این دارو فقط با داشتن نسخه قابل دسترسی است (یک دلیل از هزاران دلیل).

با این حال، اگر در حال حاضر بسیار چاق هستید یا عادت دارید که بدون توجه به اینکه گرسنه هستید یا خیر غذا بخورید می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید عادات غذا خوردن مثبت را به دست بیاورید.

اگر آماده ی تغییر عادات غذایی خود به عادت های مثبت تر هستید، این گزینه قطعا برای شما مناسب است اما اگر آماده نیستید که عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید، بهتر است منتظر بمانید تا زمانی که این آمادگی را پیدا کنید.

در واقع، هر گونه مکمل لاغری که مصرف می کنید در تغییر عادات غذا خوردن شما موثر است اما خودش این کار را برای شما انجام نمی دهد (خودتان باید انجام دهید)، با این حال Phentermine نسبت به سایر قرص های لاغری در این امر به شما بیش تر کمک می کند.

علاوه بر محدود کردن اشتها، انرژی زاست و سبب می شود که وزن بیشتری کم کرده و البته وقتی که بخواهید ورزش کنید تاثیر آن بیش تر خواهد شد.

مشکل بزرگ قرص لاغری فنترمین چیست؟

بعد از ۱۸۰ روز مصرف این قرص لاغری دیگر موثر نبوده و عملکرد آن متوقف می شود. این بدان معنی است که شما ۱۸۰ روز برای ترک عادات غذایی خود وقت دارید و اگر قادر به انجام آن در زمان مذکور نباشید، متاسفانه ،شانس خود را از دست می دهید. با این حال، اگر عادت های غذایی خود را مدیریت کنید، مطمئناً فنترمین به شما در انجام این امر بسیار کمک خواهد کرد. سپس وزن خود را کم کرده و آن را نگه می دارید که بخاطر مزیت بزرگ Phentermine است.

قرص های لاغری Phentermine در ٥٧٪‏ موارد موفقیت آمیز است ، در حالی که بعضی از افراد‏ می گویند که در رابطه با صحت این نتایج مطمئن نیستند. شایان ذکر است که ساختار شیمیایی Phentermine بسیار شبیه به آمفتامین هاست، بنابراین بدانید دارویی که مصرف می کنید ماده ای بسیار قوی است.

اگر حتما باید وزن خود را کم کنید و احساس می کنید که اضافه وزن شما یک خطر جدی برای سلامتی تان است که نیاز به درمان فوری دارد، تنها راهی که دارید این است که ریسک استفاده از فنترمین را بپذیرید. در غیر اینصورت، یکی از گزینه های دیگر ذکر شده در زیر که ایمن تر هستند را انتخاب کنید. با این حال، اگر وزنتان از کنترل خارج شده و مجبور به کاهش آن هستید، Phentermine بهترین گزینه برای شماست و با پزشک خود برای تجویز آن مشورت کنید.

٢) قرص Phen۳۷۵

قرص Phen۳۷۵ جایگزین قرص فنترمین است، اما بسیار متفاوت عمل می کند. قرص Phen۳۷۵ مانند فنترمین سرکوب کننده ی اشتها نیست، بنابراین این دارو خطرات کمتری دارد. نام این دارو می تواند بسیار گمراه کننده باشد، در صورتیکه کار و عملکرد آن با Phentermine شباهتی ندارد. این دارو بر خلاف فنترمین بدون نسخه فروخته می شود چرا که بسیار ایمن است.

گذشته از آن، این قرص لاغری اشتهای شما را سرکوب نکرده و تنها با افزایش متابولیسم بدن ،کمک می کند وزن به صورت طبیعی کاهش یابد.
همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران

البته، با این عملکرد تغییر دادن عادت های غذایی مشکل است. اما، در نهایت، از اینکه گزینه ی ایمن تری را به جای فنترمین انتخاب کردید راضی خواهید بود.

با Phen۳۷۵، هضم غذا همزمان با توانایی شما در سوزاندن چربی ها افزایش خواهد یافت.

هنگامی که از قرص لاغری Phen۳۷۵ استفاده می کنید، به راحتی کالری زیادی را می سوزانید و بدون هیچ زحمتی وزن کم می کنید و با مزیت بزرگ این دارو که هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارد (بر خلاف فنترمین) نگرانی نخواهید داشت.

٣)قرص PhenQ

این قرص به چند دلیل از انواع بهترین قرص لاغری است. اولین دلیل این است که ٣ نتیجه را با یک دارو میگیرید. این دارو با داشتن مزایای زیاد که هیچکدام درحد افراط نیستند،به شما کمک می کند.

قرص لاغری PhenQ به ویژه برای کسانی که به دلیل استرس و زندگی شلوغ پرخوری می کنند، بسیار مفید است.

مکانیسم عمل این قرص لاغری چیست؟

- اول از همه، درست مثل قرص لاغری Phentermine، این دارو نیز اشتهای شما را کم کرده و باعث می شود که کمتر بخورید و به طور کلی عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید. با این حال، PhenQ نسخه ی ضعیف تری است، که همه ی معایب مربوط به Phentermine را ندارد.
همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران

- علاوه بر مورد فوق، این قرص لاغری سوخت و ساز بدن شما را همانند قرص های لاغری Phen 375 بهبود بخشیده و با این راه حل بسیار سریعتر از زمانی که قرص های لاغری مصرف نکنید و یا فقط از فنترمین استفاده کنید، کالری ها را می سوزانید. بنابراین، با مصرف غذای کم تر و مهم تر از آن سوزاندن سریع کالری بیش تر شما بسیار سریع تر از هر داروی دیگری وزن خود را کم خواهید کرد.

- این قرص لاغری به شما کمک می کند که سلول های چربی کمتری تولید کنید، بنابراین بدن شما به طور طبیعی وزن خود را از دست خواهد داد، بدون اینکه نیاز به تغییر زیادی در رژیم غذایی و یا انجام ورزش منظم داشته باشید (هر چند این موارد هنوز هم کمک کننده هستند). مزیت بسیار بزرگ PhenQ ایمن بودن آن است.

این دارو بسیاری از عوارض جانبی که سایر محصولات و قرص های لاغری به ویژه فنترمین دارد را نداشته و ما در مورد اینکه چگونه PhenQ اینقدر ایمن و موثر است، به شدت شگفت زده شده ایم. بدون شک، در آینده محصولات بهتری به بازار خواهند آمد، اما در حال حاضر، به نظر می رسد این دارو از بهترین قرص های لاغری است.

اگر قصد استفاده از قرص های بالا را ندارید نیز می توانید از سه راه موثر پایین برای کاهش وزن استفاده کنید.

سه راه بسیار موثر برای کاهش وزن

١) دائماً هیدراته باشید.

هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی بیشتر احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی بیشتر از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری ، چربی ، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است.

همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید(و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ٥٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید.
همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران

٢) زود به رختخواب بروید.

چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن یک راهی است که به کاهش وزن بیشتر کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ٥-٦ مرتبه ،ماده ای به نام ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است).

٣) مصرف هله هوله را محدود کنید.

هله هوله ها غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری ،قند و چربی بالایی می باشند که شامل اسنک ها و فست فود ها. اسنک ها مثل کیک های کوچک ، کاپ کیک ها وغیره و فست فود ها شامل برگر ها و مرغ هاى سوخاری می شوند. نوشابه ها هم در این دسته قرار دارند.

پزشکان معتقدند که این غذا ها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر ، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها ،انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند.

غذاهای زیر را جایگزین کنید:

  • مصرف گوشت بیشتر که منبع غنی پروتئین است (مرغ ،تن ماهی و..)
  • مصرف فیبر زیاد (سبزیجات سبز و قرمز..)
  • مصرف بیش تر امگا٣ (مغز ها، سالمون و آواکادو)
  • توجه کنید که از قند هایی که آهسته تر اثر می کنند مثل نان جو بیش تر استفاده کنید.

ورزش هایی نظیر رقص، کاراته و پیاده روی تند می توانند به یک میزان به شما در کاهش وزن کمک کنند. پس روی نوشیدن آب ،سالم خوردن، زود خوابیدن، مصرف قرص لاغری در دوز های تعیین شده و ورزش کردن تمرکز کنید تا سریع تر لاغر شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      من بيشتر اين محصولات رو طي پنج سال استفاده كردم كاملن تاثير كم و كوتاه مدت دارند و عوارضشون به شدت بالاست از ريزش و سفيدي مو گرفته تا خرابي پوست و بيماري هاي معده روده و از همه بدتر مشكلات عصبي .الان ٦ماهه كه هيچ قرصي مصرف نميكنم و وزنم فقط ٢كيلو بالا رفت و ثابت موند يعني همون وزن 5 سال قبلم شدم از لحاظ عصبي بهبود پيدا كردم ولي متاسفانه مشكلات معده و پوست و موي من همچنان باقي مونده.مراقب باشيد هر چيزي ارزش امتحان كردنو نداره.

    • سارا

      سلام..خواهشن هیچ دارو یا قرصی مصرف نکنید که الکیه فقط برا یه مدت وزنتون پایین میاد ..من خودم همورو امتحان کردم اخرش هیچی بخدا فقط کم خوری ورزش دوستان موفق باشید

    • رها

      عالی بود بسیار ممنون

    • بدون نام

      سلام، خواهشا هیچ قرصی مصرف نکنید فقط هزینه داره ودیگر هیچ....

    • علی

      سلام من قدم ۱۶۲و وزنم ۶۰کیلو میخوام ۵کیلو کم کنم چی پیشنهاد میکنید

    • بدون نام

      بهنظرم ريسك معرفي اين داروها بالاست . مسئوليت متوجه شماست . لطفا دقت كنيد

    • بدون نام

      چرا الکی می گید هیچکدوم از دارو ها تو ایران نیست. من کلی خوشحال شدم گشتم

    • .

      چطوری میشه فن کیو را خریداری کرد.

      پاسخ ها

      • گلنار بهزادی

        چطور توی ایران قرص فن کیو تهیه کنم

    • .

      چطوری میشه فن کیو را خریداری کرد.

    • رها گرجی

      سلام قرص فنترمین از کجا میشه تهیه کرد راهنمایی میکنید

    • بدون نام

      سلام این قرص های لاغری که شما معرفی کردید از کجا میشه تهیه کرد که اصل باشن ممنون میشم پاسخ بدین

    • جهان

      سلام دوستان
      متاسفانه من کلی هزینه کردم و phenQرا خریدم ولی لاغر که نشدم چاقتر شدم، گول تبلیغات رو نخوردید لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج