۱۵۹۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توافق در نشست روز پنجشنبه پروین و عابدینی

محمدی و مهدوی کیا پرسپولیسی شدند؟

روز پنجشنبه جلسه ای میان جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس و علی پروین با امیر عابدینی، مدیرعامل داماش برگزار شد. این جلسه برای مشخص شدن وضعیت مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی برگزار شد.

برترین ها به نقل از تماشا : روز پنجشنبه جلسه ای میان جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس و علی پروین با امیر عابدینی، مدیرعامل داماش برگزار شد. این جلسه برای مشخص شدن وضعیت مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی برگزار شد. عابدینی که پیش از این با جدایی مهدوی کیا مخالفت کرده و درمورد محمدی هم به شدت از دست پرسپولیسی ها عصبانی بود، پس از پایان این جلسه با جدایی هر دو بازیکن موافقت کرد.

در این جلسه عابدینی از اینکه بدون اطلاع او با محمدی مذاکره کرده اند از زارع و پروین گلایه کرد که آنها توضیحاتی دادند. به گفته زارع آنها هیچ مذاکره ای با محمدی انجام نداده و فقط از وضعیتش در داماش اطلاعاتی کسب کرده بودند. بعد از حل شدن سوءتفاهمات در این مورد عابدینی اعلام کرد که محمدی بعد از برگرداندن مبلغی که دریافت کرده می تواند جدا شود و پرسپولیس هم پس از پرداخت جریمه می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. در همین راستا در یکی دو روز آینده قرار است چکی به عابدینی پرداخت شود و محمدی قراردادش را رسما ثبت کند؛ اما درمورد مهدوی کیا بحث طولانی تری در میان بود.

عابدینی از برخوردهای اول فصل با مهدوی کیا بسیار دلگیر بود و همچنین علل دیگری را برای مخالفتش بیان کرد. اما پیگیری های پروین باعث شد تا او در نهایت از موضع خود کوتاه بیاید و به گفته خودش به خاطر احترام به او با این جدایی موافقت کند. بعد از موافقت عابدینی و همچنین ابراز تمایل مهدوی کیا برای رفتن به پرسپولیس، انتظار می رود او طی یک دو روز آینده در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

مهدوی کیا: دوست دارم فوتبالم را با پرسپولیس تمام کنم

مهدی مهدوی کیا تمایلش را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد. مهدوی کیا که طی روزهای گذشته سوال های زیادی درباره آینده اش در فوتبال مطرح شده بود، چند روز پیش اعلام کرد و سه روز آینده تصمیم نهایی اش را اتخاذ خواهد کرد.

او دیروز در گفت و گو با ایسنا گفت: «چند روز پیش آقای رویانیان با من تماس گرفت و من گفتم که باید با باشگاه داماش در این باره صحبت شود. همچنین به او گفتم که پس از فکرکردن تصمیم را اعلام می کنم. حالا هم موافقت خودم را برای حضور در پرسپولیس به عابدینی و رویانیان اعلام کردم. دوست دارم به پرسپولیس برگردم و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم؛ اما این مسئله را به دو باشگاه پرسپولیس و داماش واگذار کردم و اگر دو باشگاه به توافق برسند دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

محمدی و مهدوی کیا پرسپولیسی شدند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج