جاباما
۱۵۹۱۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جشن تولد ۱۰۰ سالگی «مازراتی»

امسال یکصدمین سالگرد مازراتی هست اما این شرکت فقط به جشن گرفتن برای این موضوع بسنده نکرده است. این شرکت که دارای نشان نیزه‎ی سه شاخه است، امسال نیز پنجاه‎هزارمین خودروی خود را در کارخانه‎اش واقع در گروگلیاسکوی تورین (Grugliasco) تکمیل کرد.

فارنت: امسال یکصدمین سالگرد مازراتی هست اما این شرکت فقط به جشن گرفتن برای این موضوع بسنده نکرده است. این شرکت که دارای نشان نیزه‎ی سه شاخه است، امسال نیز پنجاه‎هزارمین خودروی خود را در کارخانه‎اش واقع در گروگلیاسکوی تورین (Grugliasco) تکمیل کرد.

این که ۵۰ هزار خودرو زیاد است یا کم، کاملاً بستگی به دیدگاه شما دارد. به عنوان مثال شرکت تویوتا فقط در ماه گذشته بیش از سه برابر این تعداد، در ایالات متحده خودروهایش را به فروش رسانده است اما برای مازراتی و کارخانه‎ی واقع در Grugliasco این تعداد خیلی زیاد است.

جشن تولد 100 سالگی «مازراتی»

این کارخانه در کمتر از دو سال پیش (دی‎ماه ۱۳۹۱) شروع به کار کرده و در این مدت ۵۰ هزار خودرو تولید کرده که مونتاژ مدل‎های Quattroporte و Ghibli که جزو محصولات پرفروش مازراتی محسوب می‎شوند نیز بر عهده‎ی این کارخانه است و این مدل‎ها جزو مواردی هستند که تیراژ بالایی برای تولید ندارند.

پنجاه‎هزارمین خودروی این شرکت یک مازراتی مدل Quattroporte S Q۴ به رنگ خاکستری تیره با فضای داخلی قرمز و مشکی است که منحصراً برای بازار ایالات متحده است. امسال شرکت مازراتی در بازار آمریکا به رکورد فروش بیش از ۱۰۷۰۰ مازراتی در ده ماه اول دست یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      به به ...به به... تا باشه از این تولدا... 1000 ساله شی کارخونه خلاقیت و زیبایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج