۱۵۹۱۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روشن: جذب مهاجم يعني توهين به برهاني

پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: نمي‌دانم چرا کادرفني اين تيم فکر مي‌کند مشکل مهاجم نداشتن است، جذب مهاجم توهين به برهاني است.

ورزش سه: حسن روشن در مورد تصمیمات باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنانی نظیر رضا عنایتی، محسن مسلمان، کاوه رضایی، بابک حاتمی، میلادنوری و ... در نیم فصل دوم اظهار داشت: تا موقعی که قلعه نویی با ۱۵ پیشکسوتی که خودش می‌گوید در اطرافش دارد ما چه حرفی بزنیم ولی هیچ کدام از این کارها به درد نمی‌خورد. من این همه سال در حال داد و فریاد هستم که بگویم اگر تیم‌های پایه خودمان را تقویت کنیم دیگر نیازی به بازیکنانی نظیر مسلمان نیست.

وی افزود: باید بگویم که اولا که مشکل استقلال در خط حمله نیست. این تیم در عمق دفاع مشکل دارد. نمی‌خواهم بگویم که صادقی بازیکن بدی است اما انگار بازیکنان دفاعی استقلال چند وقتی است کنار هم نبوده اند. دو مدافع وسط باید این قدر با هم هماهنگ باشند که توپ را لو ندهند و بدانند هر کدام چه وظایفی دارند اما نه تنها از نظر فنی روی این مسئله کار نمی‌شود بلکه بازیکنی مثل صادقی را روی سکوها تضعیف هم می‌کنند.

روشن در مورد اینکه نظری جویباری دیگر در کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیست و ظاهرا مشکلاتی هم بابت قرارداد با ملی‌پوشان این تیم وجود دارد، گفت: اصلا چرا باید نظری جویباری در این کمیته باشد؟ مگر پورحیدری که در باشگاه استقلال است کاره‌ای نیست که یکی مثل نظری در نقل و انتقالات حضور داشته باشد؟ به نظر من بازیکنی مثل آندرانیک تیموریان کلا اشتباه کرده که با وعده و عید با استقلال قرارداد بسته است. علی پروین درست می گوید که پیراهن استقلال و پرسپولیس این قدر ارزش دارد که نیازی نباشد با وعده کسی را آورد. من زمانی که در آکادمی بودم به تیم‌های جوانان نفری ۳۵ و به تیم‌های امید نفری ۴۵ هزار تومان حقوق می دادم. به آنها می گفتم پیراهنی که بر تن دارید ۵۰۰ هزار تومان می ارزد پس حقوقتان می شود ۵۴۵ هزار تومان. بعد اعتقاد داشتم اینها که به تیم های بزرگسالان راه پیدا کردند باید با قراردادهای کم بازی کنند و هر گاه مجیدی و جباری و تیموریان شدند قراردادهای خوب ببندند و همچنین ترانسفر شوند. راه تیمداری یعنی این.

روشن تاکید کرد: مدل نقل و انتقالات اینی نیست که در حال اجراست. نظری جویباری یک قولی می دهد، قلعه نویی قول دیگر و هیات مدیره هم چیز دیگری را قبول دارد. نمیدانم افشارزاد مدیر خوبی است اما چون فوتبالی نیست هنوز نتوانسته مسلط شود. آوردن مهاجم در نیم فصل در تیم استقلال توهین به برهانی است. به نظر من این بچه ها به دلیل اینکه تضعیف روحیه می شوند دوست ندارند بازی کنند. وقتی کمیته فنی در استقلال نباشد قلعه نویی هر مدلی که دوست دارد تیم را می بیندد. یکی نیست از قلعه نویی بپرسد که استقلال مگر چه سیستمی بازی میکند که باید برویم رضا عنایتی را دوباره باز گردانیم؟ رضا بازیکن خوبی است اما استقلال به کجا رسیده که باید دوباره این بازیکن را در این سن و سال بگیرد. استقلال چقدر بیچاره شده که نمی تواند مثل نفت، سپاهان، تراکتورسازی از تیم های امید خود بازیکن بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج