۱۵۹۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عجيب اما باوركردني

عنایتی در استقلال هم مدافع می‌شود؟

رضا عنایتی در یک‌قدمی استقلالی شدن قرار گرفته است.

خبر ورزشی: رضا عنایتی در یک‌قدمی استقلالی شدن قرار گرفته است. عنایتی که بازیکن بااخلاق و مؤدبی است، البته گفته تنها با رضایت تیم پدیده و هواداران خوب این تیم راضی به بازگشت به استقلال است.

پيوستن رضا عنايتي به استقلال اما براي هر دو طرف شامل منفعت‌هايي است‌؛ نخست اينكه عنايتي به آرزوي چندين و چند ساله‌‌اش مي‌رسد و سرانجام به استقلال مي‌رود و فوتبالش را در اين تيم تمام مي‌كند.

دوم اينكه استقلال در واپسين سال حضور عنايتي در فوتبال از وجود اين بازيكن بهره مي‌برد چرا كه عنايتي هنوز در اين سن و سال هم گل مي‌زند و هم در يك حركت تازه و جديد از سوي سرمربي پديده مشهد در پست دفاع به ميدان مي‌رود. راستي گفتيم دفاع اما باور اين مسئله براي خود ما هم سخت بود كه روزي رضا عنايتي را در اين پست ببينيم.

آدم‌هاي نديد بديدي نيستيم چون در اين فوتبال ديده‌ايم بازيكناني را كه پست‌هايشان ۱۸۰ درجه عوض مي‌شود. مگر در همين استقلال حنيف عمران‌‌زاده از پست دفاع آخر به خط حمله نرفت و تجربه اين كار را پيدا نكرد؟

چرا، اتفاقاً از اين جا‌به‌جايي‌ها زياد ديده‌ايم اما اينكه عنايتي روزي برود در پست دفاع آخر، هنوز كه هنوز است، براي‌مان باوركردني نيست. از اين نكته مهمتر، حضور موفق عنايتي در اين پست است. انگار نه انگار كه او پست تخصصي‌‌اش در خط حمله را رها كرده و به دفاع آخر چسبيده. انگار عنايتي از اول يك سوئيپر بوده و به عنوان يك مدافع آموزش ديده است.
در هر حال عنايتي اگر به استقلال برود و كار را تمام كند، بايد ببينيم در كدام پست مشغول به كار مي‌شود؟

استقلال در خط حمله مهاجماني دارد مانند شهباززاده، آرش برهاني و محمد قاضي. شهباززاده پس از ادينهو در رده دوم گلزنان ليگ قرار دارد و عملكرد بدي نداشته است. پس عنايتي به لحاظ فني در كجاي خط حمله استقلال قرار مي‌گيرد؟

البته او بازيكني نيست كه وقتي پستش را عوض كنيد با كسي قهر كند. پس هيچ بعيد نيست كادرفني استقلال كه از خط دفاع آشفته اين تيم گله دارد، رضا عنايتي را به پست دفاع آخر منتقل كند!
در اين فوتبال، خودتان مي‌دانيد كه هيچ چيز بعيد نيست. يك روز عنايتي در استقلال آقاي گل شد، حالا شايد به زودي به مدافع موفق اين تيم تبديل شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج