۱۵۹۴۹
۲۶ نظر
۵۰۰۲
۲۶ نظر
۵۰۰۲
پ

با ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان چی بخریم؟

ماشین شیک دست دوم!

خودروهای باارزشی که شاید امکان خرید نمونه های صفرکیلومتر آنها برای خیلی از افراد امکانپذیر نباشد اما باتوجه به کارکرد آنها و همچنین گذشت سال ها از تولید این خودروها، قیمت شان با کاهش رو به رو شده و خرید آنها منطقی و به صرفه تر است.

برترین ها به نقل از هفت صبح : در بازار خودروهای بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون گزینه زیادی برای خرید وجود ندارد ولی نمونه های صفرکیلومتر و کارکرده داخلی زیاد به چشم می خورند. خودروهای باارزشی که شاید امکان خرید نمونه های صفرکیلومتر آنها برای خیلی از افراد امکانپذیر نباشد اما باتوجه به کارکرد آنها و همچنین گذشت سال ها از تولید این خودروها، قیمت شان با کاهش رو به رو شده و خرید آنها منطقی و به صرفه تر است.

هیوندای ورنا

مدل: ۱۳۸۵

حجم موتور: ۱۶۰۰

قیمت کم کارکرد: ۱۶ میلیون تومان

ماشین شیک دست دوم!

هیوندای ورنا نسبت به مدل گران تر آوانته، با استقبال بیشتری مواجه شد و قیمت نسبتا مناسبش، طیف وسیعی از خانواده های ایرانی را به سمت خود جذب کرد. هیوندای ورنا، خودرویی کم خرج و راحت بوده و عملکرد نرم سیستم گیربکس، کلاچ و فرمان آن، رانندگی آسان و دلپذیری را به شما هدیه می دهد اما چند وقتی است به علت محدودشدن وارداتش، قیمت آن به طور چشمگیری افزایش یافته به طوری که قیمت نمونه های کارکرده با قیمت مدل های صفرکیلومتر اولیه، برابر شده است!


مزدا 323 - type5

مدل: 1385

حجم موتور: 1600

قیمت کم کارکرد: 22 میلیون تومان

ماشین شیک دست دوم!

مزدا ۳۲۳ از آن خودروهای خوش نامی است که از لحاظ دوام و کیفیت قطعات و همچنین ویژگی های فنی، حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گفته بسیاری از کارشناسان، مزدا ۳۲۳ در جلب رضایت مشتری، موفق تر از مدل های جدید مزدا ۳ عمل کرده و هنوز هم عده ای معتقدند که کیفیت سواری و مخارج نگهداری این خودرو، ایده آل تر از مزدا ۳ است. ناگفته نماند که مزدا ۳۲۳ به هنگام عرضه در بازار ایران، به عنوان یکی از ایمن ترین خودروهای بازار داخلی به شمار می رفت.


نیسان ماکسیما

مدل: 1382

حجم موتور: 3000

قیمت کم کارکرد: 23 میلیون و 500 هزار تومان

ماشین شیک دست دوم!

به جرات می توان گفت که نیسان ماکسیما یکی از موفق ترین و مشتری پسندترین خودروهای لوکس مونتاژ داخل است. بدنه ای تنومند، امکاناتی نسبتا مناسب، کابین راحت و جادار، کیفیت بالای مونتاژ، پایداری مناسب و همچنین عملکرد سبک طراحی و شکل ظاهری آن بعداز گذشت ۱۰ سال هنوز هم شیک و زیبا به نظر می رسد. این خودرو دو مدل دنده اتوماتیک و دستی در ایران عرضه شده و البته مصرف سوخت و قیمت لوازم یدکی آن، بالا است.


پژو دنده ای 207i

مدل: 1390

حجم موتور: 1600

قیمت کم کارکرد: 16 میلیون و 900 هزار تومان

ماشین شیک دست دوم!

پژو ۲۰۷i درواقع همان نمونه فیس لیفت شده ۲۰۶ یا بهتر بگوییم، ۰۶ پلاس (۲۰۶+) است که از لحاظ ظاهری، به جز چراغ و سپر جلو، تفاوت چندانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ برابر است و امکاناتی چون ایربگ سرنشینان جلو و همچنین سیستم های کنترل پایداری EBD، ABS و EBA را داراست. این خودرو نیز در دو نوع اتوماتیک و گیربکس دستی در ایران عرضه می شود. البته خیلی از امکاناتی که قبلا توسط این خودرو وعده داده شده بود، در حال حاضر روی این خودرو موجود نیست. تقریبا می توان گفت که پژو ۲۰۷i عضو تازه وارد این گروه بوده بنابراین فعلا زود است که در مورد کیفیت قطعات و عملکرد فنی آن، قضاوت کنیم.


فولکس گل

مدل: 1387

حجم موتور: 1800

قیمت کم کارکرد: 15 میلیون و 700 تومان

ماشین شیک دست دوم!

سابقه درخشان فولکس گلف در ایران و استقبال جوانان از این خودروی هاچ بک اسپورت موجب شد تا فولکس گل نیز به هنگام ورود در بازار ایران با استقبال بسیار خوبی رو به رو شود و تعداد زیادی از این خودرو در همان ابتدای کار پیش فروش شد. کیفیت قطعات، ایمنی و سطح تجهیزات این خودروی آلمانی به خوبی پاسخگوی نیاز مشتری ایرانی بوده و ابعاد کوچک آن، برای رانندگی در شهر پرترافیکی چون تهران مناسب است اما توقف واردات گل و عدم عرضه مدل جدیدش در ایران باعث شد تا قیمت این خودرو با رشد نسبتا زیادی مواجه شود. ضمن اینکه لوازم یدکی این هاچ بک آلمانی نسبت به دیگر رقبای داخلی گران تر است.


رنو مگان

مدل: 1385

حجم موتور: 1600

قیمت کم کارکرد: 24 میلیون تومان

ماشین شیک دست دوم!

رنو مگان از طریق سایت مونتاژ رنو در ترکیه به ایران راه یافت و بعدها به لیست خودروهای مونتاژ داخل وارد شد. کاتالوگ هایی که قبل از ورود این خودرو به ایران رویت شده بود، سطح تجهیزات و امکانات رفاهی بالاتری را نوید می داد که متاسفانه بعدا، بعضی از آنها از فهرست امکانات مگان حذف شدند اما با این حال، کابین بسیار جادار و طراحی جدید این خودرو مورد پسند بسیاری از ایرانی ها قرار گرفت. تقریبا می توان گفت که اکثر خریداران مگان از کیفیت مونتاژ و دوام قطعات فنی آن راضی هستند، به خصوص خریداران اولیه که قادر بودند مدل قوی تر ۲۰۰۰CC را نیز در اختیار داشته باشند اما بعدا فقط مدل ۱۶۰۰ در پارس خودرو مونتاژ شد و تا امروز باوجود بالارفتن قیمتش، هنوز هم به عنوان یکی از گزینه های پرطرفدار خانواده های ایرانی به حساب می رود.


پژو 206 type 5

مدل: 1390

حجم موتور: 1600

قیمت کم کارکرد: 19 میلیون تومان

ماشین شیک دست دوم!

پژو ۲۰۶ ابتدا از فرانسه وارد ایران می شد و قطعا کیفیت مونتاژ و دوام قطعات آن نسبت به مدل های موتاژ داخل خیلی بهتر بود. سبک طراحی و چهره متفاوت این خودرو در آن زمان، به خوبی با مشتری ایرانی (به خصوص جوانان) ارتباط برقرار کرد، کوچک بودن ابعادش نیز موردتوجه خانم ها قرار گرفت. پژو ۲۰۶ هنوز هم در جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی، بالاتر از پژو پارس، ۴۰۵ و سمند قرار می گیرد. تنها مشکل برخی از ایرانی ها با ایرن خودرو، کمبود فضای صندوق بار بود که با تولید مدل ابداعی صندوق دار آن، این مسئله نیز حل شد! هرچند که حاصل کار چندان زیبا و دلچسب از آب درنیامد. مشکل دیگر این خودرو، تنگ بودن فضای سرنشینان عقب بوده که قابل رفع شدن نیست اما فراموش نکنیم که ۲۰۶ از لحاظ ایمنی موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی (از مجموع ۵ ستاره) از موسسه ایمنی یورو Ncap شده است. ۲۰۶ و ۲۰۶SD هرکدام در چهار تیپ مختلف عرضه می شوند.


پروتن gen2

مدل: 2007

حجم موتور: 1600

قیمت کم کارکرد: 17 میلیون و 500 تومان

ماشین شیک دست دوم!

پروتن توسط شرکت زاگرس خودرو و با مدل ویرا وارد ایران شد. این خودروی مالزیایی در دو مدل لیفت بک و صندوق دار در کشور عرضه می شود. ویرا روی پلتفرم میتسوبیشی تولید می شد و بسیاری از قطعات آن با لسنر مشترک بود. بعدها مدل جنتو با چهره ای متفاوت و نسبتا اسپورت وارد بازار شد و به علت پایداری مناسب و عملکرد خوب پیشرانه، توجه بسیاری از جوانان را به سمت خود جلب کرد. البته سطح تجهیزات و امکانات رفاهی آن چنگی به دل نمی زد و تنها طراحی متفاوتش باعث شد تا فروش خوبی داشته باشد. متاسفانه به خاطر مشکلات به وجود آمده بین زاگرس خودرو و پروتون مالزی، بسیاری از تعهدات این شرکت زیر پا گذاشته شد و اکنون خدمات پس از فروش این خودرو اصلا رضایت بخش نیست. ضمن اینکه لوازم یدکی آن نیز به راحتی یافت نمی شود.


سیتروئن زانتیا

مدل: 1387

حجم موتور: 2000

قیمت کم کارکرد: 22 میلیون و 200 تومان

ماشین شیک دست دوم!

زانتیا در بدو ورود به عنوان یک خودروی بسیار ایمن با قابلیت های فنی بالا معرفی شد و سیستم تنظیم ارتفاع آن نیز در نظر خریداران، بسیار جالب و جذاب به نظر می رسید اما اهل فن می دانستند که این خودرو فقط یک ستاره را از موسسه ایمنی اروپا کسب کرده است! زانتیا خودرویی نسبتا پرخرج، اما شتابگیری و عملکرد گیربکس آن بسیار رضایت بخش است و انتخاب آن به عنوان خودروی گشت های کنترل نامحسوس نیز این موضوع را تایید می کند. هندلینگ و پایداری آن نیز خوب بوده و تقریبا برای یک رانندگی سریع، نیازهای شما را برطرف می سا زد. نمونه فیس لیفت شده این خودرو در سایپا طراحی و تولید شد اما به هیچ وجه محبوبیت مدل اصلی را پیدا نکرد و تولیدش متوقف شد.


هیوندای آوانته

مدل: 1385

حجم موتور: 2000

قیمت کم کارکرد: 25 میلیون تومان

ماشین شیک دست دوم!

هیوندای آوانته قبل از ورود محصولات گران قیمت هیوندای به ایران، در بازار عرضه شد و به خوبی مورد استقبال هموطنان قرار گرفت. عملکرد پیشرانه ۱۴۰ اسبی آن نسبت به کلاس خودرو، بسیار خوب بوده و شتاب اولیه آن نیز به خصوص در مدل های گیربکس دستی، قابل تحسین است (۱/۹ ثانیه). آوانته از لحاظ کیفیت قطعات و مونتاژ آنها نیز رضایت شما را جلب خواهد کرد سواری آن کمی نرم تر از ورنا است. در کل می توان گفت که آوانته با برخورداری از ویژگی های فنی مناسب و پایداری خوبش بر سطح مسیر، علاوه بر رفت و آمدهای عادی شهری جوابگوی رانندگی نسبتا سریع و جوانانه نیز هست!


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ماشین شیک دست دوم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیسان

      هیوندا ورنا از همشون بهتره.می تونین بگین قیمتش الان چنده؟

    • نایس تو نت

      من خودم ورنا دارم ولی اینی که شما گذاشتین مدل 2011 این ماشین هستش که با مدل 1385 زمین تا اسمون فرق داره

    • صدرا

      سلام اگه بخوایم بخریم شماره تماس میدین؟

    • صابر

      لطفا برای خریدنشون شماره بدید

    • سلطان دریانورد

      یه ماشین 206 باقیمت 10تومن خریدارم

    • milad habibi

      man khodam megan 2012 daaram az noe foolesh mifroosham 20 miliooooon

    • saeed

      ماشين 206ترجيحا اتوماتيك خريدارم

    • بدون نام

      اینا قیمت های عهد احمدشاه قاجار هست

    • farimah

      baba jan ye tele bedin inaro chejuri bayad kharid unvaght!????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • بدون نام

      قیمت جدیدبذارید دروغگوها

    • hamed

      این قیمت ها درست نوشته شده یا نه؟

    • پوریا

      میگن در مندلی عراق هم خرما فراوانه

    • محسن

      آقا یه زانتیا دارم نامسون دگه ماشینیه هر کی زودتر زنگ بزنه میدمش به همون ها راستی مدل 92 هسته ها نگن نگفتی

    • محسن

      آقا یه زانتیا دارم نامسون دگه ماشینیه هر کی زودتر زنگ بزنه میدمش به همون ها راستی مدل 92 هسته ها نگن نگفتی

    • افسانه

      چند میفروشین؟؟؟

    • احمد

      ماکسیما خریددارم

    • سجاد

      راست میگین

    • حسین

      سلام من خریدار هیوندای ورنا ترجیهن معاوضه با پارس هستم همراه ۰۹۱۳۱۱۴۷۷۰۲

    • محمد

      سلام من خریدار مگانم چطور باید با شما تماس بگیرم؟ فروشنده کی هست؟ محل تحویل جاست؟

    • رضا

      man ham megan ya verna mikham.sho,are tamase forushande ro lotf mikonid?

    • neda

      salam man alan age bekham az shoma mashin bekharam chejori bayad ba shoma tamas begiram?

    • neda

      alan man kharidaram alan chejori bayad tamas begiram?

    • رضا

      سلام از راهنمایی های شما ممنونم

    • امین حیدری

      این ماشینا مال چه زمانیه؟قیمتاش واقعیه؟من ماکسیما یا مگان خریدارام

    • دازد

      این قیمت ها همه کشکند و این ها فروشنده نیستند

    • مرصاد

      سلام منم نظرم همینه این قیمت ها کشکند اصلا فروشنده نیستند امکان نداره این قیمت ماشین شایدم تصادفی باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج