۱۵۹۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارات اژه ای درباره دادگاه «م.ه»

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه ختم جلسه دادگاه «م.ه» به معنای ختم رسیدگی نیست، گفت: ختم جلسه دادگاه با ختم رسیدگی متفاوت است، بنابراین نمی‌توان گفت که پس از اتمام دادگاه بلافاصله رای صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه ختم جلسه دادگاه «م.ه» به معنای ختم رسیدگی نیست، گفت: ختم جلسه دادگاه با ختم رسیدگی متفاوت است، بنابراین نمی‌توان گفت که پس از اتمام دادگاه بلافاصله رای صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وکیل مدافع «مهدی هاشمی» در بیست و دومین جلسه دادگاه وی بیان کرده که این دادگاه طی چند جلسه دیگر به اتمام می‌رسد، بنابراین آیا پس از اتمام دادگاه رای صادر خواهد شد اظهار داشت: ختم جلسه دادگاه با ختم رسیدگی متفاوت است، یعنی ممکن است پس از ختم جلسات دادگاه اعلام شود که نیاز به جلسات حضوری نیست اما نیاز است که لایحه‌ای ارائه شود که در این صورت ختم رسیدگی اعلام نشده است.

معاون اول دستگاه قضا در ارتباط با پرونده «جیسون رضاییان» خبرنگار واشنگتن پست و اینکه «محمدجواد لاریجانی» در مصاحبه با شبکه «یورو نیوز» بیان کرده که وی یک ماه دیگر آزاد می‌شود و از طرفی خانواده این خبرنگار در مصاحبه با واشنگتن پست اعلام کرده‌اند که قرار بازداشت وی ۶۰ روز دیگر تمدید شده است تصریح کرد: بنده اخباری در ارتباط با آزادی وی نشنیده‌ام.

گفتنی است؛ جیسون رضاییان، دارای تابعیت "ایرانی _ آمریکایی " است که از سال ۲۰۱۲ به عنوان خبرنگار واشنگتن پست در ایران فعالیت کرده و چند ماه پیش به اتهام انجام فعالیت‌های جاسوسی در ایران بازداشت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج