جاباما
۱۵۹۵۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعات جدید درباره سرنوشت جسد بن لادن

پایگاه خبری ورلد آبزرور (WorldObserverOnline) گزارش داد "اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده پس از کشته شدن به دریا انداخته نشده بلکه جسد وی به آمریکا منتقل شده است."

جام نیوز: پایگاه خبری ورلد آبزرور (WorldObserverOnline) گزارش داد "اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده پس از کشته شدن به دریا انداخته نشده بلکه جسد وی به آمریکا منتقل شده است."

بنا به این گزارش، در پی افشای ایمیل های یک شرکت تحلیل اطلاعات امنیتی به وسیله پایگاه ویکی لیکس (WikiLeaks)، مشخص شد جسد بن لادن به وسیله هواپیما به آمریکا فرستاده شده تا سوزانده شود.

یک گروه هکر به نام Anonymous (=ناشناس) یا "سایه سیا" (Shadow CIA) ادعا کرده است این ایمیل ها را از صندوق ایمیل شرکت امنیتی پیش بینی راهبردی (Stratfor) واقع در تگزاس آمریکا به دست آورده و به ۲.۷ میلیون گزارش امنیتی این شرکت دسترسی پیدا کرده است.

این گروه ایمیل های افشاشده را برای جرائم متعددی بمثابه "دود اسلحه" و به نشانه ارتکاب جرم دانست.

بنا به گفته مسئولین دولت اوباما، جسد بن لادن پس از کشته شدن در ۲ مه ۲۰۱۱ و بعد از انجام احکام شرعی اسلام از سکوی ناو دریایی "یو. اس. اس. کارل وینسون" به دریا انداخته شد.

ولی بر اساس مجموعه اسنادی که از این ایمیل ها در اختیار پایگاه اینترنتی ویکی لیکس قرار گرفته، "فرد برتون" معاون اطلاعات شرکت استراتفور در این مسئله تردید وارد کرده است.

او گفته است جسد اسامه بن لادن پس از کشته شدن توسط یک هواپیمای اطلاعاتی متعلق به سیا به مقصد شهر دوور در ایالت دلاور آمریکا منتقل شده و از آنجا به "مؤسسه پاتولوژی نیروهای مسلح" (AFIP) در شهر بِتِزدا واقع در ایالت مری لند فرستاده شده است.

بنا به این گزارش، جالب تر آن که مؤسسه AFIP نیز چهارماه پس از مرگ مشکوک بن لادن در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۱ به طور کامل تعطیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج