۱۵۹۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شاهرگ حیاتی تندر ۹۰ زیر تیغ رنو!

شرکت فرانسوی رنو شاهرگ تولید تندر ۹۰ در ایران را در دست دارد، به گونه‌ای که در هر لحظه می‌تواند خط تولید این محصول در ایران را متوقف کند.

خبرگزاری ایسنا: شرکت فرانسوی رنو شاهرگ تولید تندر ۹۰ در ایران را در دست دارد، به گونه‌ای که در هر لحظه می‌تواند خط تولید این محصول در ایران را متوقف کند.

تولید خودرو تندر ۹۰ از حدود ۱۰ سال پیش در ایران آغاز شد. با این حال در چند ماه گذشته تولید این محصول به دلیل عدم تحویل قطعات از سوی شرکت رنو به حداقل ممکن رسید.

کاهش تولید تندر ۹۰ علنی شدن برخی اعتراضات از سوی دو شرکت خودروساز بزرگ داخلی نسبت به عملکرد رنو را به دنبال داشت. به گونه‌ای که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد که شرکت پژو به صورت مستقیم و رنو به صورت غیر مستقیم ما را اذیت می‌کنند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز اخیرا اظهار کرد که در حال مذاکره با رنو برای اصلاح قرارداد فیمابین هستند.

با این حال یکی از تندترین انتقادات وارده به رنو این بود که این شرکت می‌تواند در هر لحظه دلخواه خط تولید تندر ۹۰ در ایران را متوقف کند. با این حال دلیلی در این باره ذکر نشد.

جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از آن است که شرکت رنو با نحوه ارائه شماره شاسی به خودروهای تندر ۹۰ تولیدی، شاهرگ تولید این خودرو را در اختیار خود گرفته‌ است.

بر اساس اخبار به دست آمده ارائه شماره شاسی و الصاق آن به خودروهای تندر ۹۰ تولیدی در خطوط تولید خودروسازان داخلی به صورت آنلاین و لحظه‌ای از سوی شرکت رنو صورت می‌گیرد. به گونه‌ای که خودروی در حال تولید در مرحله‌ای از خط تولید متوقف می‌شود تا شرکت رنو از آن سوی دنیا و به صورت آنلاین شماره شاسی خاص مد نظر خود را برای الصاق به آن خودرو، به اپراتور خط تولید اعلام کند. بنابراین در هر لحظه‌ای که شرکت رنو روند اعلام شماره شاسی برای خودروهای در حال تولید را متوقف کند الزاما خط تولید خودروهای تندر ۹۰ نیز متوقف خواهد شد زیرا خودرو بدون شماره شاسی امکان خروج از خط تولید و تحویل به بازار را ندارد.

اگر چه در چنین شرایطی خودروسازان داخلی می‌توانند شماره شاسی مدنظر خود را بر روی تندر ۹۰ تولیدی حک کنند اما در آن صورت امکان دریافت هزینه‌های مربوط به خدمات گارانتی ارائه شده به این خودروها از شرکت رنو را از دست خواهند داد زیرا شرکت رنو تنها بر اساس شماره شاسی اعلامی از سوی خود هزینه‌های مربوط به خدمات گارانتی خودروهای تولیدی را متقبل می‌شود.

شماره شاسی اعلامی از سوی شرکت رنو تمام اطلاعات خودرو اعم از روز و ساعت و مکان تولید خودرو را مشخص می‌کند. در این شرایط به نظر می‌رسد خودروسازان ایرانی راهی جز تعامل کج‌دار و مریز با شرکت فرانسوی رنو ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوزم تحت استعماریم و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج