جاباما
۱۵۹۷۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ظریف: ایران در مذاکرات جدی است

محمد جواد ظریف همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات جدی است و رسیدن به توافق به اراده طرف مقابل بستگی دارد.

خبرگزاری ایسنا: شل ماگنه بوندویک، نخست وزیر سابق نروژ که برای شرکت در اولین همایش بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری به تهران سفر کرده است در حاشیه این همایش با دکتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر محمد جواد ظریف در این دیدار با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در نزدیک شدن دیدگاه‌ها در مقابله با موضوع افراطی گری گفت: اخیرا اجلاسی در قم با حضور علمای برجسته بر ضد موضوع تکفیر برگزار شد و در این اجلاس بر لزوم همفکری ادیان مختلف در جهت یافتن راه های مبارزه با تروریسم و افراطی گرایی تاکید شد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه اضافه کرد: همه باید کمک کنند تا جبهه ضد تروریسم تقویت شود و کشورهای منطقه باید دراین رابطه نقش فعالتری ایفا کنند.

محمد جواد ظریف همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات جدی است و رسیدن به توافق به اراده طرف مقابل بستگی دارد.

در ادامه شل ماگنه بوندویک ، نخست وزیر سابق نروژ با اشاره به گسترش افراطی گری در خاورمیانه و پیوستن افرادی از اروپا به گروه‌های افراطی در منطقه ابتکار دکتر روحانی در خصوص مبارزه علیه خشونت و افراطی گری را ایده ای بسیار مناسب دانست.

وی ابراز امیدواری نمود مذاکرات هسته‌ای بین گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران به توافق نهایی منجر شده و در پی آن تحریم های غیر سازنده علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج