۱۵۹۷۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا مسلمان هم «محسن باتعصب» می‌شود؟!

باور بفرمایید می‌خواستیم یک سوژه دیگر را برای نوشتن انتخاب کنیم اما داستان جالب محسن مسلمان ما را واداشت تا در این رابطه قلم بزنیم!

خبر ورزشی: باور بفرمایید می‌خواستیم یک سوژه دیگر را برای نوشتن انتخاب کنیم اما داستان جالب محسن مسلمان ما را واداشت تا در این رابطه قلم بزنیم!

محسن مسلمان كه معرف حضورتان هست؟ همان بازيكني كه نيم‌فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضي از ذوب‌آهن به پرسپوليس پيوست. مسلمان در پايان ليگ سيزدهم دوباره راهي اصفهان شد اما كماكان در اينستاگرام فعاليت داشت و عكس‌هاي پرسپوليسي خود را براي دوستان و آشنايان به اشتراك مي‌گذاشت و ...

حالا كه بحث معاوضه احتمال محسن مسلمان با آندرانيك تيموريان داغ شده و مديران عامل دو باشگاه ذوب‌آهن و استقلال تهران نشستي در همين ارتباط داشته‌اند، خبر مي‌رسد كاپيتان تيم‌ملي اميد، تمامي عكس‌هاي پرسپوليسي خود را از صفحه شخصي‌اش در شبكه‌هاي اجتماعي پاك كرده و تنها يك عكس با لباس شخصي باقي گذاشته است. محسن مسلمان حتي عكس دو نفري با پيام صادقيان دوست صميمي‌اش و ستاره جوان پرسپوليس را هم برداشته تا هيچ مدركي از پرسپوليسي بودن (!) او باقي نماند.
توجه فرموديد؟!
حالا مي‌خواهيم در همين باب موضوعي را به هواداران استقلال يادآوري كنيم؛ خاطرتان باشد چند سال پيش خسرو حيدري ستاره استقلال، ‌تهران را به مقصد سپاهان اصفهان ترك كرد و با واكنش شديد طرفداران تيم آبي مواجه شد.

در بازي سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادي نيز تماشاگران طرفدار رنگ آبي حسابي از خجالت ستاره جدا شده خود درآمدند و ... اما نكته جالب اينجا بود كه پس از ۲ فصل بازي در اصفهان، خسرو حيدري تصميم به بازگشت به تهران گرفت.
وقتي اين بازيكن خوب و بي‌حاشيه به استقلال پيوست و در اولين مسابقه اين تيم به ميدان رفت، همان تماشاگران شاكي به يكباره فرياد كشيدند و شعار سردادند:
«خسرو»ي باتعصب!

حالا كه داستان محسن مسلمان رسانه‌اي شده، اصولاً و اساساً يك سؤال مطرح است؛ آيا قرار است محسن مسلمان بازيكن فصل قبل پرسپوليس هم از سوي طرفداران استقلال لقب «باتعصب» بگيرد؟!
سؤال سختي نيست اما جواب آن ... نمي‌دانيم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا كور شود٠٠٠

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج