۱۵۹۹۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خلعتبري: نگران تيم ملي نيستم

مهاجم تيم سپاهان اصفهان گفت: اگر باز هم به تيم ملي دعوت نشوم، اهميتي ندارد چرا که براي من فقط نتيجه‌گيري تيم‌ملي اهميت داشته و اميدوارم شرايط تيم‌ملي بهتر شود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز پیرامون صحنه پنالتی که گرفت و منجر به ثمر رسیده گل چهارم سپاهان شد، اظهار داشت: پنالتی گرفته شده برای تیم ما صد درصد درست بود و اشکالی نداشت؛ خوشبختانه امروز قسمتم شد که در این مسابقه ۳ گل به ثمر برسانم و از این مسئله خیلی خوشحال هستم.

وی درباره بحث حضورش در تیم ملی، افزود: اگرچه کی روش مرا به تیم‌ملی دعوت نکرده اما زمانی که باید به تیم ملی دعوت می‌شدم، نشدم و آن زمان حرفی نزدم چون نظر کی‌روش برایم قابل احترام بود.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: خیلی تلاش کردم که به جام جهانی بروم اما متأسفانه نتوانستم نظر سرمربی را جلب کرده به تیم اضافه شوم، در حال حاضر هم باید ببینیم نظر سرمربی چیست و دعوت نشدن من نیز اهمیت ندارد فقط نتیجه‌گیری تیم ملی مهم است.

وی درباره درگیری‌اش با علی کریمی در زمین مسابقه، گفت: این مسائل در زمین فوتبال طبیعی بوده، کریمی پیش از این اتفاق مرا صدا زد و گفت چرا توپ را لو می‌دهی، من هم به او گفتم او حق ندارد به من بگوید که چرا توپ را لو می‌دهم چرا که پست من در بازی فوروارد بوده و مهم‌ این بوده که در زمین خودمان توپ را لو ندهم.

خلعتبری بیان کرد: من به خاطر این مسئله از او عذرخواهی کرده اما او جوان بوده و نباید درباره شرایط من حرفی می‌زد و من این مشکل را به حساب جوانی‌اش می‌گذرام.

وی درباره حاشیه‌های مطرح شده پیرامون کرانچار افزود: من صحبت‌هایی که پیرامون کرانچار بوده را تأیید نمی‌کنم چرا که او انسان بزرگی است و نمی‌دانم چگونه این صحبت‌ها پیرامون وی مطرح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج