جاباما
۱۶۰۰۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آلبوم جدید بنیامین همه را جذب می کند

آلبوم بنیامین بهادری تا اواخر سال ۹۰ راهی بازار خواهد شد. تمامی قطعات بنیامین بهادری را خود او ساخته است اما در تنظیم کار فرشاد فارسیان و نیما وارسته حضور مشترک دارند.

برترین ها به نقل از تماشا: نیما وارسته از به پایان رسیدن مراحل ساخت آلبوم های در دست تولیدش خبر داد و در این باره گفت: «چند آلبوم را به صورت همزمان در دست ساخت دارم که تقریبا در حال گذراندن مراحل پایانی خود هستند».

به گفته او آلبوم هایی با صدای بنیامین بهادری، سهراب پاکزاد، پیام صالحی، ثمین وطن دوست،محسن همتی و وحید حامد را در دست ساخت دارد. او با اشاره به اینکه هنوز عنوانی برای هیچ یک از این آلبوم ها انتخاب نشده گفت: «بعضی از این آلبوم ها رو به اتمام است که از این میان می توان به آلبوم های محسن همتی و ثمین وطن دوست اشاره کرد. در آلبوم بنیامین به همراه یکی دیگر از دوستان تنظیم کننده به تنظیم قطعات اقدام کرده ایم. این درحالی است که تنظیم آلبوم های دیگر را به تنهایی انجام داده ام. آلبوم جدید بنیامین مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و به محض آماده شدن به بازار می آید».

به گفته این تنظیم کننده، آلبوم بنیامین بهادری تا اواخر سال ۹۰ راهی بازار خواهد شد. تمامی قطعات بنیامین بهادری را خود او ساخته است اما در تنظیم کار فرشاد فارسیان و نیما وارسته حضور مشترک دارند.

به گفته او، ساخت آلبوم ثمین وطن دوست، فرزند خواننده کلاسیک ایران، رشید وطن دوست نیز، به زودی به پایان خواهد رسید. طبق شنیده ها قرار بود رشید وطن دوست در این آلبوم پسرش را همراهی کند ولی به گفته خود او این اتفاق تا این لحظه نیفتاده است. آلبوم «حس ۲» با صدای پیام صالحی نیز با تنظیم های این تنظیم کننده در مرحله پایانی است و تا اواخر سال منتشر می شود.

وارسته در ادامه یادآور شد: «آلبوم سهراب پاکزاد نیز یکی دیگر از آلبوم هایی است که من تنظیم آن را انجام داده ام». وارسته پیش از این گفته بود: «تصمیم گرفته ایم در این آلبوم جدید اصلا اسلو کار نکنیم. چرا که قطعات آهنگین تر، موثرتر و پرطرفدارتر بوده اند».

این نوازنده ویولون در پاسخ به اینکه آیا کار کردن همزمان برای چند خواننده مشکلی برای او به وجود نمی آورد، گفت: «این اتفاقی است که ممکن است برای هر کسی بیفتد. ولی من نهایت سعی ام را کرده ام که وارد این ورطه نشوم. تلاشم این بوده که روزهای هفته را طوری تقسیم کنم که هر روز را برای یکی از آلبوم ها کار کنم تا تداخلی به وجود نیاید و قطعات شبیه هم نشوند. سعی کرده ام مولفه های خودم را داشته باشم. ضمن اینکه هریک از این آلبوم ها توسط آهنسگاز خودش ساخته شده و فضاهای آنها از هم متفاوتند. همین تفاوت در ساختار منجر به تفاوت در تنظیم و... نیز می شود».

وارسته که نسبت به آلبوم بنیامین خوشبین است، در این رابطه گفت: «فکر می کنم آلبوم بنیامین حرف برای گفتن دارد و مطمئنم که بازار موسیقی را که در حال حاضر راکد است تحت تاثیر قرار خواهد داد. اینکه از بازار موسیقی به عنوان یک بازار راکد حرف می زنم، صرفا به این علت است که آهنگ خوب در آن نمی شنویم. ممکن است آهنگ خوب هم وجود داشته باشد ولی ما نشنیده باشیم. ولی از همین حالا خیال همه را راحت می کنم که آلبوم بنیامین یکی از آلبوم های خوب امسال خواهد بود».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آلبوم جدید بنیامین همه را جذب می کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      آخییییییییییییییییییییی
      الهییییییییییییییییییییییییییی
      دست گلش درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج