جاباما
۱۶۰۰۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقیان: وضع پرسپولیس خراب است

پیام صادقیان از اینکه رفیق صمیمی‌اش محسن مسلمان به سمت استقلال پیچید، به شدت شاکی است و نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید.

خبر ورزشی: پیام صادقیان از اینکه رفیق صمیمی‌اش محسن مسلمان به سمت استقلال پیچید، به شدت شاکی است و نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید. دیروز وقتی پیام صادقیان را در حال انجام تمرینات بدنی در سالن وزنه دیدم، سرصحبت را با او باز کردم و بحث خیلی زود به حرمت پیراهن پرسپولیس کشید و البته پیام بدون اینکه اسمی از محسن مسلمان بیاورد، تأکید کرد حتی اگر یک دقیقه هم در پرسپولیس بازی کنی، باید قدر پیراهن این تیم را بدانی...

پیام جان روند بهبودی مصدومیت تو چطور است؟!

خدا را شکر خیلی بهترم، دارم نرم‌دوی می‌کنم و تا شش یا نهایت هفت روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم. فقط امیدوارم بدشانسی از من دور شود.

فکر می‌کنی برای نیم‌فصل دوم پیام دیگری را ببینیم؟!

مسلماً همین‌طور است. قبول دارم امسال به هیچ‌ عنوان پیام پارسال نبودم. محروم و مصدوم بودم و نتوانستم بازی‌های فصل قبل را تکرار کنم ولی در نیم‌فصل دوم و به خصوص در این پنجاه و چند روز تعطیلی، بدنم را آماده می‌کنم و بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

باتوجه به اتفاقاتی که اخیراً در پرسپولیس افتاده، شرایط تیم چطور است؟

اوضاع اصلاً خوب نیست. نمی‌خواهم به این مشكلي که اخیراً برای تیم و مدیریت به وجود آمده ورود کنم. باز هم دوباره در شرایطی قرار گرفتیم که بچه‌ها فقط خودشان هستند (احتمالاً منظور صادقیان این است که پرسپولیس مثل پارسال از لحاظ مدیریتی به مشکل خورده است و درست مثل اواخر فصل قبل که با رفتن رویانیان، پرسپولیسی‌ها بلاتکلیف شدند، دوباره با مشکلی که برای سیاسی پیش آمده، احتمال بلاتکلیفی سرخپوشان وجود دارد) بچه‌ها این یک بازی را باید از جان مایه بگذارند تا ۳ امتیاز را بگیریم و زیاد عقب نمانیم. بعد از این بازی ۵۰ روز استراحت و تعطیلات است و می‌توانیم تیم را تقویت کنیم و شرایط تیم به امید خدا جفت و جور می‌شود.

اما تیم‌های دیگر دارند خوب بازیکن می‌گیرند و در نقل و انتقالات فعال‌تر از پرسپولیس هستند.

قبول دارم، یک کم عقب ماندیم و مسئولان باید به فکر باشند. همه دارند یارگیری می‌کنند ولی ما هیچ برنامه‌ای نداریم و معلوم نیست مسئولان دارند چه می‌کنند. ان‌شاءا... که به فکر باشند و یارگیری خوب داشته باشیم.

از حضورت در پرسپولیس بگو!

این یک سال و نیم که در پرسپولیس بودم باعث افتخارم بوده و از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند، ممنونم، به ویژه از هواداران... باز هم می‌گویم این پیراهن حرمت دارد و لیاقتش بالاتر از خیلی‌هاست. حتی اگر یک دقیقه هم در این تیم بازی کنی، باید حرمت این پیراهن را نگه‌‌داری. درست است فوتبال حرفه‌ای شده اما اینجا ایران است و هواداران پرسپولیس از خیلی‌ تیم‌های اروپایی هم دو‌آتشه‌تر هستند و خیلی هم باتعصب‌تر... حالا اگر اجازه می‌دهید به تمرین خودم برسم (خنده).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج