۱۶۰۳۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امکان بازگشت زائران از مرز مهران و شلمچه

مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت با اشاره به انتشار برخي اخبار مبني بر بازگشايي مرز خسروي براي بازگشت زائران اربعين حسيني به كشور، گفت: مرز خسروي تاكنون بسته نبوده است كه اكنون باز شود.

خبرگزاری مهر: مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت با اشاره به انتشار برخي اخبار مبني بر بازگشايي مرز خسروي براي بازگشت زائران اربعين حسيني به كشور، گفت: مرز خسروي تاكنون بسته نبوده است كه اكنون باز شود.

محسن نظافتي، مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت به ارائه گزارشي از بازگشت زائران اربعين حسيني به كشور پرداخت و گفت: خوشبختانه هم اينك وضعيت مرزها روان است و بازگشت زائران به ايران اسلامي درجریان است.

وي با بيان اينكه هم اينك بيش از ۱۴۰ هزار نفر به كشور باز گشته اند، تصريح كرد: در حال حاضر مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه به روي زائران حسيني باز است و از عزيزان زائر مي‌خواهيم براي بازگشت خود برنامه ريزي و تنها اين سه مبادي را جهت ورود به كشور انتخاب كنند.

نظافتي با اشاره به انتشار برخي اخبار مبني بر بازگشايي مرز خسروي براي بازگشت زائران اربعين حسيني به كشور، گفت: البته مرز خسروي تاكنون بسته نبوده است كه اكنون باز شود، اما براي بازگشت زائران اربعين از اين مرز هيچ برنامه ريزي صورت نگرفته است.

وي تصريح كرد: دقايق پيش در جلسه اي كه با حضور رييس سازمان حج وزيارت و نهادهاي مرتبط در وزارت كشور برگزار شد، شوراي امنيت ملي تنها مجوز ورود زائران را همان سه مرز چزابه، مهران و شلمچه اعلام كرد.

مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت گفت: شيب بازگشت زائران به ايران بعد از این بيشتر مي‌شود و شاهد حضور انبوه زائران خواهيم بود؛ از اين رو همه دستگاه‌هاي دولتي دراين زمينه همكاري مي‌كنندتا زائران با كمترين مشكل به شهرهاي خود بازگردند.

وي كاهش ازدحام جمعيت و كاهش ترافيك سنگين در مرزها را منوط به همكاري زائران و مردم دانست و ادامه داد: از مردم عزيز مي‌خواهيم براي استقبال از زائران اربعين به مرزها نروند، چون وضعيت تردد سنگنين مي‌شود و مسؤولان را در ارائه خدمات رساني با مشكل مواجه مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج