۱۶۰۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت جسمانی «جلال مقامی»

جلال مقامی از گویندگان با سابقه و پیشکسوت تلویزیون که هفته گذشته به خاطر مشکل در تکلم راهی بیمارستان شده بود، اکنون در منزل در حال استراحت است و حالش خوب است.

خبرگزاری ایسنا: جلال مقامی از گویندگان با سابقه و پیشکسوت تلویزیون که هفته گذشته به خاطر مشکل در تکلم راهی بیمارستان شده بود، اکنون در منزل در حال استراحت است و حالش خوب است.

رضا حضرتی - خواهرزاده جلال مقامی - حال عمومی این دوبلور قدیمی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: پنجشنبه - ۲۰ آذر ماه - آقای مقامی از بیمارستان به منزل منتقل شدند و در حال حاضر تحت نظر هستند و خدا را شکر حالش نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر است.

در حال حاضر ایشان مشکل خاصی ندارند و فقط به دلیل مشکلاتی که در تکلم و گویش وی ایجاد شده بود، فعلا نمی‌توانند راحت صحبت کنند اما خدا را شکر به دلیل اینکه به موقع به بیمارستان منتقل شدند اکنون وضعیت خوبی دارند و پزشک معالجش اعلام کرده است که طی دو الی سه هفته آینده تکلم ایشان هم به طور کامل به حالت طبیعی برمی‌گردد.

وی همچنین اظهار کرد: از سوی پزشک معالج آقای مقامی یکسری رژیم غذایی در نظر گرفته شده است و تأکید شده که حتما از فشار کاری و استرس دور باشند تا حالش کامل خوب شود.

به گفته رضا حضرتی، جلال مقامی - مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» و دوبلور مطرح کشورمان - شنبه هفته گذشته(۱۵ آذرماه) قبل از اینکه در رادیو البرز سرکارش حاضر شود، کمی از لحاظ تکلم دچار مشکل شده است و نمی توانست به راحتی صحبت کند که سریعا توسط راننده آژانس به بیمارستان قائم کرج منتقل می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج