جاباما
۱۶۰۷۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قیمت جدید نان در ۱۱ استان کشور

به دنبال اعلام قیمت‌ انواع نان در چند هفته اخیر در همه استان‌ها، در گزارشی قیمت نان در برخی ازاستان‌ها را گزارش داده است.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال اعلام قیمت‌ انواع نان در چند هفته اخیر در همه استان‌ها، در گزارشی قیمت نان در برخی ازاستان‌ها را گزارش داده است.

قیمت‌های جدید نان در کرمانشاه

قیمت نان سنگک سنتی از ۴۵۰ به ۵۵۰ تومان(۲۲ درصد)، نان لواش سنتی از ۱۲۵ تومان به ۱۶۰ تومان(۲۸ درصد)، قیمت نان تافتون از ۲۰۰ به ۲۶۰ تومان( ۳۰ درصد)، قیمت نان لواش نیمه اتوماتیک از ۱۲۵ به ۱۶۰ تومان (۲۸ درصد)، قیمت نان بربری از ۳۵۰ به ۴۵۰ تومان( ۲۹ درصد) و قیمت نان سنگگ اتوماتیک از ۶۸۰ به ۸۸۰ تومان( ۲۹ درصد) افزایش یافته است.

قیمت‌های جدید نان در فارس

قیمت نان سنگک سنتی از ۴۰۰ و ۵۰۰ به ۱۰۰۰، نان لواش از ۱۵۰ تومان به ۲۰۰ تا ۲۵۰، قیمت نان تافتون از ۲۵۰ به ۴۵۰ تومان، قیمت نان بربری ساده از ۳۵۰ به ۷۰۰ و قیمت نان سنگک خاشخاشی از ۴۰۰ به ۸۵۰ تومان افزایش یافته است.

قیمت جدید نان در البرز

قیمت نان سنگک با وزن چانه ۷۰۰ گرمی ۷۵۰ تومان، نان بربری با وزن چانه ۶۲۰ گرم ۶۰۰ تومان، نان لواش با وزن چانه ۱۷۵ گرم ۲۰۰ تومان و نان تافتون سنتی با وزن ۳۰۰ گرم هر قرص ۳۷۵ تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت جدید نان در زنجان

قیمت نان سنگک از ۴۰۰ به ۵۲۰ تومان، نان لواش از ۱۲۵ به ۱۶۰ تومان و ‌نان بربری از ۳۵۰ به ۴۵۰ تومان افزایش یافته است.

قیمت جدید نان در چهارمحال و بختیاری

نان تافتون تنوری با وزن چونه ۲۰۰ گرم ۱۸۰ تومان، سنتی با وزن چونه ۲۵۰گرم ۲۲۰ تومان، نیمه حجیم با چونه ۳۰۰ گرم ۲۳۰ تومان، نیمه حجیم با وزن چونه ۳۸۵گرم ۳۰۰ تومان، نیمه حجیم با وزن ۴۵۰ گرم ۳۵۰ تومان، ماشینی با وزن ۲۰۰ گرم ۱۷۰ تومان، بربری با چونه ۵۰۰ گرم ۴۲۵ تومان، سنگک با وزن۶۵۰گرم ۵۵۰ تومان و لواش با وزن چونه ۱۸۵گرم ۱۷۰تومان به فروش می‌رسد.

قیمت جدید نان در لرستان

قیمت نان سنگک سنتی ۵۴۰ تومان، سنگک ماشینی ۵۰۰، لواش ۱۶۵، بربری ۵۰۰ گرمی ۴۴۵، تافتون معمولی ۳۵۰ گرمی ۳۲۵ و تافتون ۵۰۰ گرمی به ۴۴۵ تومان تغییر پیدا کرد.

قیمت جدید نان در آذربایجان شرقی

قیمت نان لواش سنتی و دوار با وزن ۱۴۵ گرم (۱۰ عدد یک کیلو) به قیمت کیلویی ۱۶۲۰۰ریال و عددی ۱۶۰۰ریال، بربری سنتی و دوار با وزن چانه ۴۰۰ گرم (۲.۵ عدد یک کیلو) با قیمت کیلویی ۱۵۰۰۰ریال و عددی ۶۰۰۰ریال و همچنین سنگک‌سنتی با وزن ۴۰۰ گرم نان (۲.۵عدد یک کیلو) با قیمت کیلویی ۱۶۲۰۰ ریال و عددی ۶۵۰۰ریال به فروش می رسد.

هم‌چنین نرخ سنگک دوار کیلویی ۱۲۳۰۰ریال، سنگک ماشینی کیلویی ۸۸۰۰ریال، لواش ماشینی تر کیلویی ۸۸۰۰ریال، لواش ماشینی خشک کیلویی ۱۱۰۰۰ریال و نان روغنی کیلویی ۱۸۲۰۰ ریال تعیین شده است.

قیمت جدید نان در اردبیل

قیمت بربری با وزن چونه ۴۰۰ گرمی ۵۰۰ تومان ، سنگگ با وزن ۴۰۰ گرمی ۵۰۰ تومان و لواش با وزن چونه ۱۴۰ گرمی۱۵۰ تومان است.

قیمت جدید نان در سمنان

قیمت نان سنگک با وزن چانه ۵۰۰ گرم ۶۵۰۰ ریال، قیمت نان بربری با وزن چانه ۵۰۰ گرم ۴۵۰۰ ریال، قیمت نان تافتون با وزن چانه ۳۱۵ گرم ۳۰۰۰ ریال و هر نان لواش با وزن چانه ۱۹۰ گرم با بهای ۱۶۵۰ ریال به فروش می‌رسد.

قیمت جدید نان در کردستان

قیمت نان لواش با وزن نان ۱۳۲ گرم ۱۶۵۰ ریال، نان سنگک با وزن ۴۷۶ گرم با قیمت ۵۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.

بربری با کنجد با وزن ۳۷۶ گرم به قیمت ۴۷۵۰ ریال، هر عدد گرده پز با وزن ۲۰۸ گرم به قیمت ۴۷۵۰ ریال و نان تافتون نیز با وزن ۲۵۸ گرم به قیمت ۳۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.

قیمت جدید نان در خراسان جنوبی

قیمت نان بربری با وزن چانه ۳۸۰ گرم ۳۵۰ تومان، قیمت سنگگ سنتی با وزن ۵۰۰ گرم نان ۶۵۰ تومان و قیمت سنگگ ماشینی با وزن ۴۸۰ گرم نان ۶۰۰ تومان تنوری عراقی با وزن چانه۲۹۰گرم ۳۰۰تومان و قیمت نان لواش سنتی با وزن چانه۲۹۰ گرم ۳۰۰ تومان لواش ماشینی دوار با وزن چانه۲۸۰گرم ۲۵۰تومان لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه ۲۶۵ گرم ۲۵۰ تومان فری ماشینی با ۳۹۰گرم وزن چانه۳۵۰تومان فری سنتی با وزن چانه۷۱۰گرم۶۵۰ تومان فری تونلی هر کیلوگرم نان ۱۱۴۰تومان وتافتون ماشینی با۷۳۰گرم وزن چانه۶۵۰ تومان، تعیین شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج