۱۶۰۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نفت تهران چگونه صدرنشین شد؟

بررسی کارنامه نفت تهران در هفده هفته گذشته لیگ برتر نکات جالبی را با خود به همراه دارد. از جمله این که ۱۰ گل زده این تیم در پانزده دقیقه پایانی بازی‌هایش به ثمر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: بررسی کارنامه نفت تهران در هفده هفته گذشته لیگ برتر نکات جالبی را با خود به همراه دارد. از جمله این که ۱۰ گل زده این تیم در پانزده دقیقه پایانی بازی‌هایش به ثمر رسیده است.

کلیات: در ابتدای فصل با توجه به رفتن گل محمدی از نفت تهران و جدایی چند بازیکن موثر این تیم مثل رضا نوروزی کمتر کسی انتظار داشت که منصوریان بتواند تجربه موفقی در نفت داشته باشد ولی این تیم برخلاف انتظارات، تیمی غیرقابل پیش بینی بود و توانست از همه مدعیان امتیاز بگیرد. آنها فعلا با ۳۳ امتیاز از ۱۷ بازی در صدرجدول قرار دارند.

سرمربی: علیرضا منصوریان یکبار در گذشته تجربه سرمربی گری در لیگ را داشت و تجربه ناموفق پاس همدان در صورت تکرار در نفت تهران به سرعت مهر ناکارآمدی به این مربی جوان می زد. کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت خاصی هم بین هواداران استقلال دارد از کسانی است که این روزها به عنوان کاندیدای احتمالی سرمربی گری فصل بعد استقلال از او یاد می شود. منصوریان در کنارش دستیارانی دارد که بیشترشان در دوران بازیگری هم بازی او بوده اند. از جمله آنها می توان به محمد خرمگاه و علی چینی اشاره کرد.

مدیریت: باشگاه نفت تهران با مدیریت قنبرزاده روزهای کم حاشیه ای را سپری می کند و وی بر اوضاع تیمش تا حد زیادی مسلط است. اگر ماجرای تحریم تمرین از سوی بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان را نادیده بگیریم، نکته منفی ای در مدیریت این باشگاه دیده نمی شود و برخلاف بسیاری از تیم های لیگ برتر، نفت تهران هیچگاه مربیانش را برکنار نکرده و این مربیان بوده اند که در پایان فصل با پیشنهادهای بالاتر از این تیم رفته اند.

بازیکنان: مشی باشگاه نفت تهران سرمایه گذاری روی جوانان است و البته استفاده از چند بازیکن باتجربه هم در کنار این بازیکنان موجب بالانس خوبی در این تیم شده است. در این تیم بیرانوند، مبعلی، غلامرضا رضایی، لئوناردو پادوانی و وحید امیری از بازیکنان شاخص و موثر این تیم محسوب می شوند.

میانگین سنی بازیکنان: ۲۵.۴

تعداد برد و باخت: نفت تهران در ۱۷ هفته گذشته ۹ پیروزی، ۶ تساوی و دو شکست را تجربه کرده است. آمار این تیم در خارج از خانه شامل ۴ برد، ۴ تساوی و یک شکست است. همچنین آمار خارج از خانه این تیم هم شامل ۵ برد، دو تساوی و یک شکست است.

تعداد گل زده: نفت تهران در ۱۷ هفته گذشته ۲۴ گل به ثمر رسانده است. (چهارمین خط حمله لیگ برتر) ۱۳ گل این تیم در شرایط مهمان بودن و ۱۱ گل در شرایط میزبانی به ثمر رسیده است.

میانگین ها: میانگین گل زده این تیم در هربازی ۱.۴۱ است و میانگین گل زده این تیم در شرایط مهمان ۱.۴۴ و میانگین گل زده این تیم در شرایط میزبان ۱.۳۷ است.

زمان گلزنی: اگر بازی را به ۶ زمان ۱۵ دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گلزنی این تیم به شرح زیر است:

۰-۱۵: ۱

۱۵-۳۰: ۰

۳۰-۴۵: ۲

۴۵-۶۰: ۰

۶۰-۷۵: ۱

۷۵-۹۰: ۹

تعداد گل خورده: نفت تهران در ۱۷ هفته گذشته ۱۳ گل خورده است. (دومین خط دفاعی لیگ همراه با سایپا) ۹ گل خورده این تیم در شرایط مهمان و چهار گل خورده این تیم در شرایط میزبانی بوده است.

میانگین ها: میانگین گل های خورده این تیم در هر بازی ۰.۷۶ بوده است و میانگین گل خورده این تیم در شرایط مهمان عدد یک را نشان می دهد و عدد ۰.۵ میانگین گل های خورده این تیم در شرایط میزبانی است.

زمان گل های خورده: اگر بازی را به ۶ زمان ۱۵ دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گل خورده این تیم به شرح زیر است:

۰-۱۵: ۱

۱۵-۳۰: ۱

۳۰-۴۵: ۶

۴۵-۶۰: ۳

۶۰-۷۵: ۳

۷۵-۹۰: ۱۰

تعداد کلین شیت: در ۷ بازی دروازه نفتی ها بسته مانده که تنها دوبار آن پیاپی بوده است.

گلزنان: نفت تهران ۲۴ گل تا پایان هفته هفدهم به ثمر رسانده است. سهم مهاجمان این تیم ۹ گل (۳۷درصد)، سهم هافبک های این تیم ۱۰ گل (۴۲ درصد) و سهم سهم مدافعان این تیم ۵ گل (۲۱ درصد) است. سه گلزن برتر نفت تهران غلامرضا رضایی (۵گل)، لئوناردو پادوانی (۴گل)، وحید امیری (۴گل) هستند.

تعداد کارت های زرد و قرمز: عملکرد این تیم ۲۶ کارت زرد و یک کارت قرمز بوده است.

رکورد خاص: نفت تهران در دوازده هفته گذشته شکست نخورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج