۱۶۰۹۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کورتوآ برترین ورزشکار سال بلژیک شد

دروازه‌بان جوان چلسی بالاتر از یک دونده به عنوان برترین ورزشکار سال بلژیک انتخاب شد.

خبرگزاری ایسنا: تیبو کورتوآ، دروازه‌بان ۲۲ ساله که فصل گذشته با آتلتیکومادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، این فصل در ترکیب چلسی به میدان می‌رود و توانسته است دروازه‌بان بزرگی چون پتر چک را نیمکت‌نشین کند. او که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز حاضر بود به قدری پیشرفت کرده است که خیلی‌ها او را پس از مانوئل نویر برترین دروازه‌بان حال حاضر جهان می‌دانند.

تیبو کورتوا بالاتر از نافیستو تیام به عنوان برترین ورزشکار سال بلژیک انتخاب شد. این برای اولین بار است که یک فوتبالیست به عنوان برترین ورزشکار سال بلژیک انتخاب می‌شود. این دروازه‌بان جوان بالاتر از نافیستو تیام، دوومیدانی‌کار زن بلژیکی به عنوان برترین ورزشکار سال رسید.

کورتوآ برترین ورزشکار سال بلژیک شد

کورتوآ پس از انتخاب به عنوان برترین ورزشکار سال کشورش گفت: از این انتخاب شگفت زده شدم. اصلا انتظار نداشتم به این عنوان برسم. از حالا به بعد وظیفه من خیلی سنگین‌تر شده است؛ چرا که برترین ورزشکار سال کشورم هستم. سال گذشته همراه بلژیک به جمع ۸ تیم برتر جهان رسیدیم و در لیگ قهرمانان نیز در فینال حضور داشتم. در مجموع سال خوبی را پشت سر گذاشتم و حالا می‌خواهم در سال ۲۰۱۵ به افتخارات زیادی برسم و بتوانم با چلسی قهرمانی های زیادی را تجربه کنم و همراه کشورم به جام ملت های اروپا صعود کنیم.

این دروازه‌بان بلژیکی درباره وضعیت همتای خود در این تیم گفت: دوست دارم چک در چلسی بماند. حتی اگر او در ترکیب تیم به میدان نرود، می‌تواند خیلی به من در تمرینات کمک کند. هنوز هم از او چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم. او الگوی من در دروازه‌بانی محسوب می‌شود. چک تجربه زیادی دارد و می‌تواند خیلی به من کمک کند. او تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و این خیلی به سود ماست.

دروازه‌بان جوان بلژیکی ادامه داد: چک در چلسی برخورد خیلی خوبی با من داشت و نکات آموزنده‌ای را به من یاد داد. برای تیم نیز خیلی خوب است که دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. ما در طول فصل بازی‌های زیادی داریم و می توانیم با قدرت ادامه دهیم.

کورتوآ ادامه داد: برای بازی کردن به چلسی آمدم. می دانم که رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و پرفشار است و علاوه بر آن باید با چک در دروازه رقابت کنم که از دروازه‌بانان بزرگ لیگ برتر است. برای من افتخار است که همراه چک در یک تیم هستم. می توانم با کمک او فشار بازی‌های لیگ برتر را تحمل کنم و همراه چلسی به قهرمانی در لیگ برتر برسم. اگر هر روز در تمرینات خوب ظاهر شوم می توانم در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج